einde gratis Golden Mastercard bij Argenta
Re: einde gratis Golden Mastercard bij Argenta
Voor mij veranderd er niets .Ik betaalde sinds enkele jaren steeds voor mijn Golden Mastercard bij Argenta . Ik kwam maar aan 5-6 betalingen met mijn Mastercard . Ik denk dat je minstens 15 betalingen per jaar moest doen om je Golden Mastercard gratis te hebben .Ik neem bv. naar Bangkok altijd genoeg cash mee om daar op de luchthaven of in BKK city meteen in te ruilen voor de plaatselijke munt .Deed dat de eerdere jaren meestal bij Superrich , omdat ik daar de beste koers kreeg .Maar de laatste jaren veranderd dat nogal eens .
Over de limieten en prijs van een kredietkaart (dat eigenlijk een 'charge-card' is) van Keytrade;
Naar aanleiding van een bericht hier dat men met een specifiek profiel de Golden MasterCard gratis kon krijgen bij Argenta stelde ik die vraag aan Keytrade.
Of VISA Gold voor bepaalde klanten, bepaalde profielen , gratis is; neen, zegt Keytrade.
Of de limiet van VISA classic optrekbaar is voor bepaalde profielen; neen, zegt Keytrade.
Iets anders, wat ik ook recent aan Keytrade vroeg was;
Indien je meerdere Keyplannen hebt die nog geen 5 jaar zijn, en bepaalde fondsen komen meerdere keren voor in die diverse keyplannen, en je stapt uit met al die plannen, moet je dan 9,95 euro betalen per fonds per Keyplan of slechts één keer per fonds over al de keyplannen inbegrepen in die transactie?
En het is dus wat ik ook verwachten; het is te betalen per fonds per Keyplan. Komen die meerdere keren voor dan moet je meerdere keren betalen.
Naar aanleiding van een bericht hier dat men met een specifiek profiel de Golden MasterCard gratis kon krijgen bij Argenta stelde ik die vraag aan Keytrade.
Of VISA Gold voor bepaalde klanten, bepaalde profielen , gratis is; neen, zegt Keytrade.
Of de limiet van VISA classic optrekbaar is voor bepaalde profielen; neen, zegt Keytrade.
Iets anders, wat ik ook recent aan Keytrade vroeg was;
Indien je meerdere Keyplannen hebt die nog geen 5 jaar zijn, en bepaalde fondsen komen meerdere keren voor in die diverse keyplannen, en je stapt uit met al die plannen, moet je dan 9,95 euro betalen per fonds per Keyplan of slechts één keer per fonds over al de keyplannen inbegrepen in die transactie?
En het is dus wat ik ook verwachten; het is te betalen per fonds per Keyplan. Komen die meerdere keren voor dan moet je meerdere keren betalen.
De VISA van KT is geen charge card en permanent optrekbaar tot 2500 euro.
Idem voor Argentas MC. Deze 2 vervangen nu mijn Argenta Gold MC.
Idem voor Argentas MC. Deze 2 vervangen nu mijn Argenta Gold MC.
Hoezo het is geen charge card? Tuurlijk wel.
Mag jij in termijnen terugbetalen zoals bij een een echte kredietkaart, want dat is precies wat "charge card" of "uitgestelde debetkaart" betekent.
Mag jij in termijnen terugbetalen zoals bij een een echte kredietkaart, want dat is precies wat "charge card" of "uitgestelde debetkaart" betekent.
Misschien dat Jonathan het verwart met een prepaid kaart?
In België zijn de meeste kredietkaarten inderdaad uitgestelde debetkaarten.
In België zijn de meeste kredietkaarten inderdaad uitgestelde debetkaarten.
- Angel Devil
- Newbie
- Contacteer:
Iemand ervaring met de verzekeringen bij de Argenta Golden Mastercard? Reisannulatie, terugbetaling van niet geleverde gekochte goederen online, huurautoverzekering? Hoe verloopt de afhandeling?