Einde van de Rabobank applicatie
Re: Einde van de Rabobank applicatie
Dat de kosten niet opwogen tegen beperkt aantal gebruikers lijkt me valse conclusie. Het aantal gebruikers is net zo laag vanwege de slechte kwaliteit van de app, en vooral, dat je met 1 toestel maar 1 rekening kan consulteren, maakte het grotendeels waardeloos voor iedereen.
Beste,
Hebben jullie al enig zicht op de beschikbaarheid van de nieuwe mobile app? Naar mijn bescheiden mening is dit de enige tekortkoming van een prima bank als rabo.
Vorige vond ik heel handig al was het maar om mn rekening te checken.
Thx
Hebben jullie al enig zicht op de beschikbaarheid van de nieuwe mobile app? Naar mijn bescheiden mening is dit de enige tekortkoming van een prima bank als rabo.
Vorige vond ik heel handig al was het maar om mn rekening te checken.
Thx
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Jammer genoeg hebben we hierover nog geen nieuwe informatie om te delen.
Van zodra er meer bekend is krijgt u hierover van ons zeker nog bericht.
Beste,Rabobank.be schreef:Jammer genoeg hebben we hierover nog geen nieuwe informatie om te delen.
is er op heden reeds zicht op een nieuwe app?
thx voor antwoord
Wat betekend dit ? Dat je niet meer kunt homebanken tot eind volgend jaar ? Dan ben ik genoodzaakt om mijn geld af te halen .Ik moet ten alle tijden aan mijn geld kunnen .Of betekend het iets anders ...heb geen verstand van apps ...of dergelijke ??
@Coike,
niet panikeren. Het gaat hier over een app die men kan downloaden en installeren op zijn mobieltje. De internetrekeningen blijven steeds bereikbaar vanuit een laptop of desktop pc via de klassieke web interface.
niet panikeren. Het gaat hier over een app die men kan downloaden en installeren op zijn mobieltje. De internetrekeningen blijven steeds bereikbaar vanuit een laptop of desktop pc via de klassieke web interface.
Ge moet het maar allemaal weten...bedankt voor de toelichtingiejoor schreef:@Coike,
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We hebben inderdaad nog geen nieuwe informatie over onze app. Indien u onze nieuwsbrieven volgt, bent u zeker als één van de eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen!
Beste,
Terwijl nieuwkomers als moneyou meteen een erg handige app hebben, moet er hier bijna gebeden worden om er een te krijgen.
Jammer ...
Mvg,
Terwijl nieuwkomers als moneyou meteen een erg handige app hebben, moet er hier bijna gebeden worden om er een te krijgen.
Jammer ...
Mvg,
Idd. Ik ga toch mijn volledige spaargeld allemaal wegdoen en bij recordbank zetten. Zelfs die hebben ondertussen een mobiele app.
Probleem met de klassieke interface is natuurlijk dat ge altijd dat idiote (sorry voor het woord) bakje moet bijhebben. Als ge op uw werk zit en een dringende overschrijving moet doen, pech gehad! We leven in 2014 hé... .
De kaartlezers van de andere banken zijn universeel: je kan dezelfde kaartlezer gebruiken voor KBC, Fortis, ING, ... en voor gelijk welke account.
Niet zo bij rabo, daar heeft elke rekening zijn eigen bakje, ook dat van mijn vrouw, mijn zoon, mijn dochter, ... Handig is toch echt anders.
En twee jaar nodig hebben om een mobiele app te ontwikkelen is natuurlijk helemaal van de pot gerukt. Zeker voor een internetbank. Laat die nieuwsbrieven eerst voor wat ze zijn, en geef prioriteit aan de mobiele app, de technologie raast jullie in razendsnel tempo voorbij heb ik de indruk.
Probleem met de klassieke interface is natuurlijk dat ge altijd dat idiote (sorry voor het woord) bakje moet bijhebben. Als ge op uw werk zit en een dringende overschrijving moet doen, pech gehad! We leven in 2014 hé... .
De kaartlezers van de andere banken zijn universeel: je kan dezelfde kaartlezer gebruiken voor KBC, Fortis, ING, ... en voor gelijk welke account.
Niet zo bij rabo, daar heeft elke rekening zijn eigen bakje, ook dat van mijn vrouw, mijn zoon, mijn dochter, ... Handig is toch echt anders.
En twee jaar nodig hebben om een mobiele app te ontwikkelen is natuurlijk helemaal van de pot gerukt. Zeker voor een internetbank. Laat die nieuwsbrieven eerst voor wat ze zijn, en geef prioriteit aan de mobiele app, de technologie raast jullie in razendsnel tempo voorbij heb ik de indruk.
Beste,
Daar raak je meteen het hart van het probleem aan. Daar waar banken als NIBC, Moneyou en Fortuneo werken met een tegenrekening, hebben ze bij rabobank gekozen om met een digipass te werken. 10 jaar geleden was dit inderdaad standaard bij vele banken. Maar omdat rabobank geen bankkaarten uitreikt, blijven ze met dit systeem zitten.
Ze hebben ooit een APP gehad bij rabobank. Maar deze is obsolete geworden. Misschien moeten ze eens gaan vragen bij Rabo Nederland.
Mvg,
Daar raak je meteen het hart van het probleem aan. Daar waar banken als NIBC, Moneyou en Fortuneo werken met een tegenrekening, hebben ze bij rabobank gekozen om met een digipass te werken. 10 jaar geleden was dit inderdaad standaard bij vele banken. Maar omdat rabobank geen bankkaarten uitreikt, blijven ze met dit systeem zitten.
Ze hebben ooit een APP gehad bij rabobank. Maar deze is obsolete geworden. Misschien moeten ze eens gaan vragen bij Rabo Nederland.
Mvg,
Ik vind het toch ook meer dan hoog tijd dat deze app een feit wordt. Heb ook nooit begrepen waarom ze de vorige inactief maakten zolang er geen nieuwe is.
En nog altijd geen in het vooruitzicht .........
Hag graag van rabo vernomen wanneer deze er wel zal zijn. Eind dit jaar, volgend jaar of komt deze er nooit meer?? Graag duidelijke communicatie hierrond.
En nog altijd geen in het vooruitzicht .........
Hag graag van rabo vernomen wanneer deze er wel zal zijn. Eind dit jaar, volgend jaar of komt deze er nooit meer?? Graag duidelijke communicatie hierrond.
Ik wil toch ook graag eens een duidelijke communicatie hierrond... zijn ze hier mee bezig of niet? Wanneer wordt de nieuwe applicatie verwacht?
Ik vind het erg vervelend dat deze applicatie niet meer bestaat en voor mij zou dit ook een reden zijn om over te stappen naar een andere bank.
Ik vind het erg vervelend dat deze applicatie niet meer bestaat en voor mij zou dit ook een reden zijn om over te stappen naar een andere bank.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De oorzaak waarom we nog geen concrete datum kunnen communiceren is omdat de app heel sterk verbonden is met ons core banking systeem. Dat is het systeem dat verantwoordelijk is voor de beveiligde site, de omgeving waarbinnen klanten hun bankzaken kunnen regelen bij Rabobank.be. Dat systeem zijn we aan het vernieuwen en verbeteren. En dat is een groot project dat veel middelen en tijd vraagt. Van zodra dat afgerond is, kan de verdere ontwikkeling van de nieuwe app in een stroomversnelling komen.
Van zodra de nieuwe app een meer concrete vorm (en datum) krijgt, informeren we al onze klanten via onze kanalen.
Van zodra de nieuwe app een meer concrete vorm (en datum) krijgt, informeren we al onze klanten via onze kanalen.
Beste,
Het is heel vriendelijk dat u nog eens hetzelfde komt vertellen als vorige week.
Lees ik het goed dat er aan gedacht wordt om de digipass op zijn minst in vraag te stellen en misschien af te voeren ?
Mvg,
Het is heel vriendelijk dat u nog eens hetzelfde komt vertellen als vorige week.
Lees ik het goed dat er aan gedacht wordt om de digipass op zijn minst in vraag te stellen en misschien af te voeren ?
Mvg,