Einde van de Rabobank applicatie
Re: Einde van de Rabobank applicatie
Toch normaal dat Rabobank niet staat te springen voor een mobiele app opnieuw uit te brengen.
Een app is toch in 95% van de gevallen een manier om betalingen te doen (weghalen van uw geld bij rabobank met andere woorden).
Terwijl 75% al een smartphone heeft vinden sommige banken het nog altijd niet nodig om de klanten iets aan te bieden wat ze veel zouden kunnen gebruiken en de omloop van muntjes en briefjes zou doen verkleinen.
Core systeem problemen zijn zeker niet de hoofdoorzaak. Toch zeker geen 1,5j tot 2j. (Sopra banking (C&W) heeft perfect de mogelijkheden om via web-services aanspreekbaar te zijn naar een mobiele app met de nodige security).
Een app is toch in 95% van de gevallen een manier om betalingen te doen (weghalen van uw geld bij rabobank met andere woorden).
Terwijl 75% al een smartphone heeft vinden sommige banken het nog altijd niet nodig om de klanten iets aan te bieden wat ze veel zouden kunnen gebruiken en de omloop van muntjes en briefjes zou doen verkleinen.
Core systeem problemen zijn zeker niet de hoofdoorzaak. Toch zeker geen 1,5j tot 2j. (Sopra banking (C&W) heeft perfect de mogelijkheden om via web-services aanspreekbaar te zijn naar een mobiele app met de nodige security).
Wat had je dan verwacht? Als jullie iedere keer dezelfde vraag stellen krijgen jullie iedere keer hetzelfde antwoord. Lijkt me logisch.duvel1 schreef:Het is heel vriendelijk dat u nog eens hetzelfde komt vertellen als vorige week.
Beste Yaris,
Daarom net mijn opmerking , Oh ironie !
Mvg,
Daarom net mijn opmerking , Oh ironie !
Mvg,
Is er al iets meer geweten over de nieuwe app van rabo? Komt deze er binnenkort of komt deze er nooit meer? Toch bijna een jaar dat deze vetwijderd werd.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Tot onze spijt hebben we op dit ogenblik nog geen nieuws te melden over de app. De situatie is nog steeds zoals eerder gecommuniceerd. Van zodra we iets concreets te melden hebben over de app, zullen we dit zeker ook hier onder dit topic doen.
Al bijna een jaar zonder mobile banking-app.
Kan je u bijna niet inbeelden in 2014, wetende dat mobiel bankieren in 2014 een enorme groei heeft doorgemaakt.
Kan je u bijna niet inbeelden in 2014, wetende dat mobiel bankieren in 2014 een enorme groei heeft doorgemaakt.
Beste Rabo,
weer een jaar voorbij zonder een modern banksysteem.
Is er nu al iets meer concreet?
Hopelijk lukt het in 2015 wel.
Alvast bedankt
weer een jaar voorbij zonder een modern banksysteem.
Is er nu al iets meer concreet?
Hopelijk lukt het in 2015 wel.
Alvast bedankt
Heb gisteren nog een mail ontvangen van Rabo omtrent hun app. Ze willen nu mensen die met hen willen communiceren over een Rabo app. Lijkt me alsof ze in een studiefase zitten waar ze de visie willen van de end user. Wat ik op zich toch een goed teken vind. Helaas zegt dit nog niets over de time to market.
Ontving gisteren ook zo een mail waarin ze vroegen naar mn tel nr. Ook om me vrij te maken voor een sessie in Gent of Antwerpen. Dit zie ik door mn drukke bezigheid dan wel niet zitten, wanneer je hier geen datum invult kan je niet verder.
Zie ook enorm uit naar deze app en wil mn bevindingen meedelen hierover.
Zie ook enorm uit naar deze app en wil mn bevindingen meedelen hierover.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er zullen binnenkort inderdaad sessies worden georganiseerd waarbij we samen met onze klanten willen discussiëren over hun behoeften omtrent mobiel bankieren, opdat we de juiste keuzes maken bij het ontwikkelen van een app.
Voorlopig gaat het om georganiseerde sessies waarbij klanten op een specifieke locatie worden uitgenodigd om met ons in gesprek te gaan.
Uiteraard begrijpen we dat niet iedereen de mogelijkheid of de zin heeft om deel te nemen aan zo'n sessie. We blijven natuurlijk ook benieuwd naar de verwachtingen van andere personen. Als er daarom ervaringen of suggesties zijn die u met ons wil delen dan kan dit altijd via dit forum of via onze andere communicatiekanalen (telefoon, e-mail, twitter, facebook, ...).
Alvast bij voorbaat bedankt!
Voorlopig gaat het om georganiseerde sessies waarbij klanten op een specifieke locatie worden uitgenodigd om met ons in gesprek te gaan.
Uiteraard begrijpen we dat niet iedereen de mogelijkheid of de zin heeft om deel te nemen aan zo'n sessie. We blijven natuurlijk ook benieuwd naar de verwachtingen van andere personen. Als er daarom ervaringen of suggesties zijn die u met ons wil delen dan kan dit altijd via dit forum of via onze andere communicatiekanalen (telefoon, e-mail, twitter, facebook, ...).
Alvast bij voorbaat bedankt!
Beste,
Is er al nieuws ivm de app? Is er ev een timing of periode voorzien wanneer deze er ev zou komen?
thx,
Is er al nieuws ivm de app? Is er ev een timing of periode voorzien wanneer deze er ev zou komen?
thx,
Ze ( Rabobank ) laten al van 9 december 2013 weten dat ze er mee bezig zijn. Is al bijna twee jaar nu.
En als ze nu nog maar pas beginnen met hoe of wat, kan het nog wel een paar jaar duren.
En als ze nu nog maar pas beginnen met hoe of wat, kan het nog wel een paar jaar duren.
Ik begrijp niet waarom iedereen hier zit te wachten op een app.
Wat gaan jullie ermee doen? Elke dag zien hoeveel eurocenten interesten er weer zijn bijgekomen tov de vorige dag?
Ik begrijp zeer goed waarom Rabo eerst inzicht wil krijgen in de noden van hun klanten want zelf begrijp ik niet meteen wat die noden kunnen zijn (behalve dan misschien om - telkens je een storting hebt gedaan op één van de Rabo-rekeningen - snel te verifiëren of de storting al is toegekomen).
Een app bouwen gewoon maar om een app te hebben zonder dat iemand hem gebruikt biedt niet meteen veel meerwaarde ... wel?
Wat gaan jullie ermee doen? Elke dag zien hoeveel eurocenten interesten er weer zijn bijgekomen tov de vorige dag?
Ik begrijp zeer goed waarom Rabo eerst inzicht wil krijgen in de noden van hun klanten want zelf begrijp ik niet meteen wat die noden kunnen zijn (behalve dan misschien om - telkens je een storting hebt gedaan op één van de Rabo-rekeningen - snel te verifiëren of de storting al is toegekomen).
Een app bouwen gewoon maar om een app te hebben zonder dat iemand hem gebruikt biedt niet meteen veel meerwaarde ... wel?
Vroeger dacht ik hetzelfde als jij, Nonkel_ir, maar sinds kort heb ik een nieuwe iPad en gebruik ik de app van KBC en het maakt toch wel een verschil hoor. Met een app kun je bijvoorbeeld dagelijks snel checken hoeveel geld er nog op je rekening staat. Als je daarvoor telkens op de KBC-site moet inloggen met je digipass vraagt dat veel meer moeite en tijd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als ge de volledige visuele controle hebt over uw geld: Cash afhalen en daarmee betalen en geen domiciliëringen toestaan, dan hebt ge toch 'n idee hoeveel je op je rekening hebt? Of onthou je maar van den twaalven tot de noen?
Hoe meer mogelijkheden, hoe meer gevaren (en hoe meer de bank moet uitgeven aan ontwikkeling en beveiliging) dat drukt allemaal op het rendement (en dus op uw opbrengsten)
Hoe meer mogelijkheden, hoe meer gevaren (en hoe meer de bank moet uitgeven aan ontwikkeling en beveiliging) dat drukt allemaal op het rendement (en dus op uw opbrengsten)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!