Ervaring bestaande klant bij KT: gezamenlijke rekening openen lijkt hopeloos
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Ervaring bestaande klant bij KT: gezamenlijke rekening openen lijkt hopeloos
Ik geef even mijn ervaring mee met het openen van een extra gezamenlijke rekening bij Keytrade, ik ben reeds ettelijke jaren klant bij hen, vooral voor beursverrichtingen, keyplan, pensioensparen.
Op 3 januari 2022 online aanvraag gestart, gevraagde info allemaal verschaft. Op 21/01 neem ik zelf contact op met KT, blijkt dat er een GSM nummer ontbreekt (mijn fout). De info wordt dezelfde dag nog via mail bezorgd aan KT én door hen bevestigd.
Op 07/02 neem ik opnieuw telefonisch contact op, omdat er niet veel beweegt voor zover ik als klant kan zien. Men bevestigd mij dat het dossier inderdaad volledig is en dat ze een interne nota sturen naar hun departement dat deze aanvragen behandeld met de vraag hier spoed achter te zetten.
Op 23/02 neem ik opnieuw telefonisch contact op, zelfde uitleg, veel excuses dat het allemaal zo lang duurt, zou niet mogen, opnieuw escalatie beloofd naar desbetreffende departement.
Ik ben héél nieuwsgierig of er nu wel schot in de zaak komt, anders zal ik begin maart voor optie 4 kiezen in hun keuzemenu "bankrelatie beëindigen"...
Nog iemand zulke ervaringen met KT? Je zou als klant toch sneller actie verwachten van een hoofdzakelijk online bank?
Op 3 januari 2022 online aanvraag gestart, gevraagde info allemaal verschaft. Op 21/01 neem ik zelf contact op met KT, blijkt dat er een GSM nummer ontbreekt (mijn fout). De info wordt dezelfde dag nog via mail bezorgd aan KT én door hen bevestigd.
Op 07/02 neem ik opnieuw telefonisch contact op, omdat er niet veel beweegt voor zover ik als klant kan zien. Men bevestigd mij dat het dossier inderdaad volledig is en dat ze een interne nota sturen naar hun departement dat deze aanvragen behandeld met de vraag hier spoed achter te zetten.
Op 23/02 neem ik opnieuw telefonisch contact op, zelfde uitleg, veel excuses dat het allemaal zo lang duurt, zou niet mogen, opnieuw escalatie beloofd naar desbetreffende departement.
Ik ben héél nieuwsgierig of er nu wel schot in de zaak komt, anders zal ik begin maart voor optie 4 kiezen in hun keuzemenu "bankrelatie beëindigen"...
Nog iemand zulke ervaringen met KT? Je zou als klant toch sneller actie verwachten van een hoofdzakelijk online bank?
Re: Ervaring bestaande klant bij KT: gezamenlijke rekening openen lijkt hopeloos
Openen rekening minderjarige heeft bij mij 2 maanden geduurd in 2021. Blijkbaar het nieuwe normaal; personeelsbestand is de klantengroei duidelijk niet gevolgd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ervaring bestaande klant bij KT: gezamenlijke rekening openen lijkt hopeloos
Dinsdag gezamenlijke rekening online geopend, had direct toegang in de app en heb direct mijn rekeningnummers gehad.
Vandaag code voor kaarten ontvangen dus denk deze morgen of maandag ook in mijn bus zullen zitten.
Dus kan en gaat het wel snel binnen de week. Had wel veel moeilijkheden om online alle gegevens in te vullen wegens sommige ontbrekende dopdowns maar na een beetje gevloek was ik erdoor. Nu afwachten of het overzetten van mijn aandelen bij Deutsche bank naar KT ook zo vlot zal gaan.
Vandaag code voor kaarten ontvangen dus denk deze morgen of maandag ook in mijn bus zullen zitten.
Dus kan en gaat het wel snel binnen de week. Had wel veel moeilijkheden om online alle gegevens in te vullen wegens sommige ontbrekende dopdowns maar na een beetje gevloek was ik erdoor. Nu afwachten of het overzetten van mijn aandelen bij Deutsche bank naar KT ook zo vlot zal gaan.
Ik dacht dat mijn vader vorig jaar 2 maand heeft gewacht op zijn VISA kaart. Het was niet dringend dus zelf niet zoveel vaart achter zitten zetten (2 maal zitten bellen).
Maar ja, het is een ramp. Het initieel klant worden ging wel snel gezien er gekozen werd voor eID (is dan waarschijnlijk een automatisch proces).
Maar ja, het is een ramp. Het initieel klant worden ging wel snel gezien er gekozen werd voor eID (is dan waarschijnlijk een automatisch proces).
Ja Keytrade daar ook van alles meegemaakt.
Afgesloten rekeningen (geen klant meer) nieuwe kaarten a volonte.
Vragen om kopij van id kaarten a volonte.(voor een stopgezette relatie.
Lees mijn volledige verhaal hier maar op forum van 2020 of 2019.
Afgesloten rekeningen (geen klant meer) nieuwe kaarten a volonte.
Vragen om kopij van id kaarten a volonte.(voor een stopgezette relatie.
Lees mijn volledige verhaal hier maar op forum van 2020 of 2019.
Estate Guru believer.
Onze aanvraag is ook volledig automatisch verlopen, scan van de ID kaart werd via upload gedaan en hun site geef meteen aan of dit goed verloopt of niet. Gelukkig maar dat ik hen niet nodig heb voor beursverrichtingen, die verlopen perfect.SMGGM schreef: ↑24 februari 2022, 15:40 Ik dacht dat mijn vader vorig jaar 2 maand heeft gewacht op zijn VISA kaart. Het was niet dringend dus zelf niet zoveel vaart achter zitten zetten (2 maal zitten bellen).
Pffft, hier wordt ik dus moedeloos van hé. Als ze nu dossiers verwerken van deze week, waar zijn de aanvragen van Januari dan gebleven, of werken ze daar met een LIFO systeem!?DrÈ schreef: ↑24 februari 2022, 14:36 Dinsdag gezamenlijke rekening online geopend, had direct toegang in de app en heb direct mijn rekeningnummers gehad.
Waren bij uw aanvraag beide partijen al gekend bij KT, Dré? Hier was 1 partij nog niet gekend en dus een "nieuwe nieuwe" klant.
Nee we zijn beide nieuwe klanten, wel online gedaan met eID voor beide personen.ServMe schreef: ↑25 februari 2022, 13:27Pffft, hier wordt ik dus moedeloos van hé. Als ze nu dossiers verwerken van deze week, waar zijn de aanvragen van Januari dan gebleven, of werken ze daar met een LIFO systeem!?DrÈ schreef: ↑24 februari 2022, 14:36 Dinsdag gezamenlijke rekening online geopend, had direct toegang in de app en heb direct mijn rekeningnummers gehad.
Waren bij uw aanvraag beide partijen al gekend bij KT, Dré? Hier was 1 partij nog niet gekend en dus een "nieuwe nieuwe" klant.
Bij mijn zoon via de app heeft het ook bijna 1 maand geduurd
Eindelijk begin Maart alles in orde, gezamenlijk rekening OK en 1 kaart geactiveerd. Partner heeft kaart en code ontvangen, doch daar blijkt de hardkey niet toegekomen te zijn, men zal een nieuwe opsturen. Toch een calvarietocht...