Ervaringen met Bolero
TIP
Re: Ervaringen met Bolero
Laat je vooral volledig gaan Barryke. Met wat doorduwen rij in je eentje het gat in de begroting dicht (en kunnen alle discussies daarrond gesloten worden Los daarvan denk ik wel dat regelmatig handelen - net als kostenreductie - risicobeheersend kan zijn.
Re: Ervaringen met Bolero
Kunnen ze die 3 nutteloze Key Account Managers niet buitensmijten? Dan hebben ze wat ruimte om hun prijzen te verlagen.Barryke schreef: ↑10 januari 2025, 19:46 Bij Bolero herinneren ze mij eraan dat ik weer veel te veel transacties heb gedaan. Zo attent.
“We merken dat je van dit beursklimaat profiteerde en actief met jouw Bolero-portefeuille handelde. Bedankt voor jouw vertrouwen en meteen ook een welgemeende proficiat! Want in 2025 bieden we je graag onze exclusieve Privilege Service aan.”
Een lege doos wat mij betreft. Moesten ze nu eens korting toekennen aan (te) actieve klanten…
https://www.bolero.be/nl/lp/bolero-voor ... ge-klanten
Re: Ervaringen met Bolero
Blijkbaar probleempje bij Bolero. Platform zou onbeschikbaar zijn voor onderhoud tussen middernacht en 12u. Werd 16u, dan 18u en ondertussen 20u.
Re: Ervaringen met Bolero
18u36 geen probleem om in te loggen.