Ervaringen met Keytrade
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
Inderdaad.
Voor mijn "dagdagelijkse" zaken heb ik 2 banken met debetkaart en voldoende op de zichtrekening. Ik heb naast 2 debetkaarten trouwens ook altijd cash geld bij, just in case.
Maar voor mij zou het bv. mogelijks wel een probleem zijn als ik niet aan mijn Keytrade kan, maar dan eerder omwille van mijn (aandelen) beleggingen. Dus waar het "van belang" is, wil ik wel minstens 2 mogelijkheden.
Ik kreeg vandaag deze mail, iemand een idee wat dit in lekentaal wil zeggen en wat ik moet doen?
Beste ,
Het duurzaam KEYPLAN krijgt een wettelijk verplichte update. Om het 100% te laten voldoen aan de criteria van de SFDR-richtlijnen* zullen we de samenstelling van de fondsen bij onze huidige ‘duurzame’ beleggingsstijl wijzigen. De aanpassing is gebeurd op 28/06/2022.
Wat betekent dit concreet voor u?
Als gevolg van die wettelijk verplichte update verandert uw huidige KEYPLAN van beleggingsstijl. Die gaat namelijk van ‘duurzaam’ naar ‘à la carte.
Of u de huidige samenstelling van fondsen wilt behouden of u toch liever opteert voor het vernieuwde duurzame KEYPLAN, beslist u uiteraard zelf.
Voor het laatste dient u zelf de nodige stappen te ondernemen via-‘KEYPLAN wijzigen’ op onze transactiesite.
Beste ,
Het duurzaam KEYPLAN krijgt een wettelijk verplichte update. Om het 100% te laten voldoen aan de criteria van de SFDR-richtlijnen* zullen we de samenstelling van de fondsen bij onze huidige ‘duurzame’ beleggingsstijl wijzigen. De aanpassing is gebeurd op 28/06/2022.
Wat betekent dit concreet voor u?
Als gevolg van die wettelijk verplichte update verandert uw huidige KEYPLAN van beleggingsstijl. Die gaat namelijk van ‘duurzaam’ naar ‘à la carte.
Of u de huidige samenstelling van fondsen wilt behouden of u toch liever opteert voor het vernieuwde duurzame KEYPLAN, beslist u uiteraard zelf.
Voor het laatste dient u zelf de nodige stappen te ondernemen via-‘KEYPLAN wijzigen’ op onze transactiesite.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt "ooit" gekozen voor een bepaalde samenstelling van fonsen in je plan, nl. wat op dat moment het "duurzaam" plan was.
Je behoudt gewoon die zelfde samenstelling, dus er verandert eigenlijk niets, buiten dat je plan nu "a la carte" ipv "duurzaam" is. Daar wordt je met deze mail dus van op de hoogte gebracht.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 28 juni 2022, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je, maar er zou wel een nieuw duurzaam plan zijn, het oude duurzame plan is dus niet meer duurzaam of wat?
De oude fondsen zijn niet meer goed dan? Begrijp het maar he...
De oude fondsen zijn niet meer goed dan? Begrijp het maar he...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
What's in a name ?

Heb je destijds niet bekeken wat het duurzaam plan was ?
Het gaat om een "wettelijk verplichte update" ... dat is niet per se in het belang van de belegger ...

Bepaalde instanties, waarvan ik de naam en de afkortingen vergeten ben, zijn de laatste tijd bezig om de "duurzame" en "groene" fondsen tegen het licht te houden, en te kijken of die niet onterecht dat label krijgen als verkoopstunt. ESG in de naam is tegenwoordig "hot" en verkoopt goed.
Wellicht zijn er fondsen die om die reden niet meer voldoen aan de beleggingsstijl duurzaam.
Climate-business bulls...
Voor degenen die Frans begrijpen, kijk op youtube "Finance verte : le mirage des placements durables | ARTE"
Voor degenen die Frans begrijpen, kijk op youtube "Finance verte : le mirage des placements durables | ARTE"
Beste satsurfer,
Onze klanten steeds meer bieden. Dat doen we bij Keytrade Bank graag. U kent ons al als de bank die u betaalt. Vandaag worden wij ook de bank die een deel van uw aankopen terugbetaalt!
We lanceren ons eigen cashbackprogramma. Omdat u over een bankkaart van Keytrade Bank beschikt, kan u er nu al van genieten.
Onze cashbacks: wat houden ze in?
Keytrade Bank beloont u voor elke aankoop met uw debet- of kredietkaart bij de deelnemende handelaars. Op het bedrag van deze aankoop (aankopen) wordt maandelijks een vast percentage (dat varieert volgens de deelnemende handelaar) rechtstreeks op uw rekening teruggestort.
Kortom: eenvoudig, snel en vooral lonend!
Wat moet u doen?
1
Log in op onze app en klik op 'Meer' en dan op 'Cashbacks'.
2 Teken in op ons cashbackprogramma.
3 Gebruik uw kaart van Keytrade Bank (debet- of kredietkaart) van Keytrade Bank om te betalen bij de deelnemende handelaars.
2 Ontvang elke maand cashback op uw aankopen, rechtstreeks gestort op uw rekening bij Keytrade Bank.
Ons cashbackprogramma is enkel beschikbaar in onze app.
https://www.keytradebank.be/nl/bankieren/cashback/
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
Onze klanten steeds meer bieden. Dat doen we bij Keytrade Bank graag. U kent ons al als de bank die u betaalt. Vandaag worden wij ook de bank die een deel van uw aankopen terugbetaalt!
We lanceren ons eigen cashbackprogramma. Omdat u over een bankkaart van Keytrade Bank beschikt, kan u er nu al van genieten.
Onze cashbacks: wat houden ze in?
Keytrade Bank beloont u voor elke aankoop met uw debet- of kredietkaart bij de deelnemende handelaars. Op het bedrag van deze aankoop (aankopen) wordt maandelijks een vast percentage (dat varieert volgens de deelnemende handelaar) rechtstreeks op uw rekening teruggestort.
Kortom: eenvoudig, snel en vooral lonend!
Wat moet u doen?
1
Log in op onze app en klik op 'Meer' en dan op 'Cashbacks'.
2 Teken in op ons cashbackprogramma.
3 Gebruik uw kaart van Keytrade Bank (debet- of kredietkaart) van Keytrade Bank om te betalen bij de deelnemende handelaars.
2 Ontvang elke maand cashback op uw aankopen, rechtstreeks gestort op uw rekening bij Keytrade Bank.
Ons cashbackprogramma is enkel beschikbaar in onze app.
https://www.keytradebank.be/nl/bankieren/cashback/
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
Ik heb wat stukken IWDA verkocht maar nu klopt mijn BEP totaal niet meer in mijn overzicht. Heeft nog iemand dat al eens gehad? Zo ja, is dat opgelost geraakt? Wreed vervelend. Het weergegeven rendement klopt totaal niet nu.
Keytrade Keyplan
ik wou voor nieuwjaar geld bijstorten op mijn " oudere" keytrade spaarrekening, maar rekeningen bleken geblokkeerd . reden was dat mijn gegevens niet up to date zouden zijn . in september had ik mail gehad om id card te uploaden, site gaf foutmelding . dus foto's hiervan via mail gestuurd en bevestiging gehad dat deze ontvangen waren . in " mijn profiel" staat id card aangevinkt, dus ok ? dus maar proberen bellen maar na lange wachtmuziek opgehangen . mail gestuurd via site maar buiten ontvangstbevestiging nog geen antwoord . als dit " ooit " in orde raakt dus wegwezen daar ....
Vorige donderdag de formulieren voor transfer van één fonds uit onze Keyplan naar onze beursrekening gemaild.
Vrijdag verdween het fonds uit de Keyplan.
Maar op de beursrekening staat het nog steeds niet.
Is dit normaal, of moet ik Keytrade best al contacteren?
Vrijdag verdween het fonds uit de Keyplan.
Maar op de beursrekening staat het nog steeds niet.
Is dit normaal, of moet ik Keytrade best al contacteren?
Meestal wat vertraging op zo een effectentransfert, heb dit ook al gedaan, komt wel in orde.
Bedankt voor de feedback, we zullen geduldig zijn. 

Deze komen niet tussen je aandelen te staan. Het kan zijn dat je nog wat naar beneden moet scrollen om ze te zien staan.
Neen, het staat nu echt nergens.
Bon, het zal wel verschijnen, vermoed ik.
Bon, het zal wel verschijnen, vermoed ik.