Ervaringen met Keytrade
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ervaringen met Keytrade
Vandaag bericht in online banking ...
Wat moet ik hier van denken ?
Wat moet ik hier van denken ?
Beste klant,
Gelieve de stand op 31/12/2021 van uw bank- en effectenrekening(en) bij onze bank na te kijken. Voor uw effectenportefeuille doet u dat door te klikken op het tabblad Documenten" bij de effectenrekening. Kies daarna het document "01/01/2022".
Gebruikers van het Keytrade PRO-platform kunnen de nodige rapporten terugvinden onder "Rekening" op het Keytrade PRO-platform.
Hebt u een verschil of een afwijking gezien? Meld dat dan zeker vóór 31/01/2022 aan ...@keytradebank.com.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 28 december 2021, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaringen met Keytrade
Welk probleem zie je hierin?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat bericht staat er elk jaar !
En elk jaar heb ik het nagekeken, is ook alles juist.
En elk jaar heb ik het nagekeken, is ook alles juist.
Dat zou je idd van een bank toch mogen verwachten.EarthNvstr1 schreef: ↑28 december 2021, 19:42Ik ga er vanuit dat Keytrade ervoor zorgt dat er geen "verschillen of afwijkingen" zijn ...
Heb dat bericht ook gekregen en alles klopt gewoon.
Geen zorgen in maken. Ik heb er nooit problemen meegehad.
Sinds vorige week is, bij mij, de layout van het investeringsplatform anders. Nog iemand die dit heeft?Ik heb er geen enkel bericht/mail over gelezen. Het is even wennen maar ik vind het wel netjes gedaan.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.
Ik heb er een bericht over gekregen op 9/12.
Hier ook nieuwe lay-out, veel performanter ook!
Sinds een maand ongeveer hier ook de nieuwe layout.
Er zijn positieve dingen aan, maar ze houden geen rekening met mensen die geen breedbeeldscherm hebben.
Er zijn positieve dingen aan, maar ze houden geen rekening met mensen die geen breedbeeldscherm hebben.
Zeg nu zelf wie heeft er nog geen breedbeeld scherm meegaan met de tijd of is het alleen maar cashen.
Een nieuw gaat nog energie zuiniger zijn ook.
Gebruik zelf een 22 inch tv zonder c2 kabel tuner (dus al vele jaren oud)
In de kringloop voor een prikje gekocht.
Die kringloop is maar een idee he.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.
De whitespace tussen de kolommen is nogal groot, dat zouden ze wat kleiner kunnen maken.
Vooral storend in het "orders" overzicht vind ik.
Je kan eventueel wel ze zoom van je browser op 90% bv. zetten, dan past het meeste erop bij mij.
Wel, dat heeft een medische reden, en verder wil ik er niet op ingaan.
Ik wou dat het anders was, maar soms heb je het niet voor het kiezen !
Is wel een ander verhaal, dan heb geen breedbeeld scherm.
Estate Guru believer.
Het heeft een reden, dat is alles.
Je blijft zitten met een scherm van 1280x1024, en daar houdt lang niet iedereen meer rekening mee. En dat is jammer.
Je blijft zitten met een scherm van 1280x1024, en daar houdt lang niet iedereen meer rekening mee. En dat is jammer.
En ik wil net dat ze mijn groot scherm beter benutten. Mijn schermresolutie is nu wel net wat couranter als het jouwe.
Als je op 't internet surft stuurt je webbrowser automatisch je schermresolutie mee door waardoor hier zeer gemakkelijk analyses op te maken zijn voor de ontwikkelaar. Een resolutie van 1280x1024 of kleiner komt in < 10% voor van de BE surfers (https://gs.statcounter.com/screen-resol ... op/belgium). Gezien Keytrade niet het armste doelpubliek aanspreekt (beleggers / internet bank) ga ik er vanuit dat hun ofwel meer met internet bezig zijn (zie de forumgangers hier) of geld hebben, zal het cijfers van 10% misschien lager liggen want dat doelpubliek heeft waarschijnlijk er meer voor over om een groter scherm te kopen.
Dan is de vraag wie in godsnaam daar zo slim zal zijn om een site dan nog te ontwikkelen met die magere 10% van de gebruikers. De enige maatstaf zal zijn: "zie dat het werkt en niet meer". Vaak hanteert men overigens de 80/20 regel. Als het voor 80% van de gebruikers werkt is het prima die overigens 20% is vaak zeer duur om te ondersteunen.
Anders misschien met jullie de inkomsten van je beleggingen een nieuw scherm kopen van €100 en die beeldbuis naar het containerpark brengen
Overigens voor mij de reden om KBC touch zo te haten. Hoe slecht is dat ding wel niet gemaakt voor mensen met een widescreen
Dan liever Keytrade, die gebruikt mijn widescreen tenminste (relatief) fatsoenlijk.
Als je op 't internet surft stuurt je webbrowser automatisch je schermresolutie mee door waardoor hier zeer gemakkelijk analyses op te maken zijn voor de ontwikkelaar. Een resolutie van 1280x1024 of kleiner komt in < 10% voor van de BE surfers (https://gs.statcounter.com/screen-resol ... op/belgium). Gezien Keytrade niet het armste doelpubliek aanspreekt (beleggers / internet bank) ga ik er vanuit dat hun ofwel meer met internet bezig zijn (zie de forumgangers hier) of geld hebben, zal het cijfers van 10% misschien lager liggen want dat doelpubliek heeft waarschijnlijk er meer voor over om een groter scherm te kopen.
Dan is de vraag wie in godsnaam daar zo slim zal zijn om een site dan nog te ontwikkelen met die magere 10% van de gebruikers. De enige maatstaf zal zijn: "zie dat het werkt en niet meer". Vaak hanteert men overigens de 80/20 regel. Als het voor 80% van de gebruikers werkt is het prima die overigens 20% is vaak zeer duur om te ondersteunen.
Anders misschien met jullie de inkomsten van je beleggingen een nieuw scherm kopen van €100 en die beeldbuis naar het containerpark brengen

Overigens voor mij de reden om KBC touch zo te haten. Hoe slecht is dat ding wel niet gemaakt voor mensen met een widescreen