Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Ervaringen met Keytrade
Mijn zuster en schoonbroer hebben een gezamenlijk account ( zichtrekening, spaarrekening en beursrekening) bij Keytrade.
Vier maanden geleden is mijn zuster overleden en mijn schoonbroer heeft de nodige documenten asap bezorgd aan Keytrade.
Geloof het of niet, maar tot vandaag zijn al die rekeningen nog altijd geblokkeerd!
Hoe is zoiets mogelijk ?
Vier maanden geleden is mijn zuster overleden en mijn schoonbroer heeft de nodige documenten asap bezorgd aan Keytrade.
Geloof het of niet, maar tot vandaag zijn al die rekeningen nog altijd geblokkeerd!
Hoe is zoiets mogelijk ?
Re: Ervaringen met Keytrade
- Telefonisch contact opnemen met Keytradeevita schreef: ↑17 januari 2023, 12:29 Mijn zuster en schoonbroer hebben een gezamenlijk account ( zichtrekening, spaarrekening en beursrekening) bij Keytrade.
Hoe is zoiets mogelijk ?
- Indien geen oplossing -> FSMA contacteren
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Verbannen Gebruiker
Misschien kan men geen verklaring gegeven van waar geld afkomstig is. Dat moet Keytrade blokkeren en mogen ook niet zeggen waarom
Barryke schreef: ↑16 oktober 2020, 18:03 Zijn er onder jullie die ervaring hebben met nalatenschappen?
Even verduidelijken: ik zou het bijzonder onaangenaam vinden moesten mijn erfgenamen moeilijk (of niet!) aan mijn geld geraken wanneer ik kom te overlijden. Ik heb al enkele horrorverhalen gelezen over Keytrade. Zijn er leden die deze verhalen kunnen bevestigen of weerleggen? Hoe gaat het bij andere banken?
Ik heb een gelijkaardige situatie voorgehad bij overlijden van onze vader en het nalatenschap. Ze zeiden zelfs "er zijn teveel overlijdens meneer".
Je moet daar echt uw zaak escaleren zodat er schot in komt. En u zeker niet laten afwimpelen, maar ja boos worden lost ook niets op. Ik hing soms uren (!) aan de telefoon (meestal in wacht). Ook heb ik de opmerking gemaakt dat ik een klacht wou openen ook via febelfin maar dat horen ze daar wel meer denk ik. Je hebt daar ook geen vaste contactperson, dus je moet altijd bellen naar die helpdesk. Op zich wil je gewoon dat het dossier in orde komt en dat je kan verder doen met miserie waar je mee te maken hebt.
Je moet er dus echt zelf achteraan gaan. Ik vond dat echt allemaal heel zwaar in die periode. Al de miserie was al aanwezig en die Keytrade maakte het allemaal nog erger.
Ik heb nadat alles dan toch in orde was gekomen zelfs een mooie oplijsting gemaakt van puntjes die ze dienen beter te doen. Met die lijst hebben ze duidelijk niets aangevangen als ik het zo lees.
Je moet daar echt uw zaak escaleren zodat er schot in komt. En u zeker niet laten afwimpelen, maar ja boos worden lost ook niets op. Ik hing soms uren (!) aan de telefoon (meestal in wacht). Ook heb ik de opmerking gemaakt dat ik een klacht wou openen ook via febelfin maar dat horen ze daar wel meer denk ik. Je hebt daar ook geen vaste contactperson, dus je moet altijd bellen naar die helpdesk. Op zich wil je gewoon dat het dossier in orde komt en dat je kan verder doen met miserie waar je mee te maken hebt.
Je moet er dus echt zelf achteraan gaan. Ik vond dat echt allemaal heel zwaar in die periode. Al de miserie was al aanwezig en die Keytrade maakte het allemaal nog erger.
Ik heb nadat alles dan toch in orde was gekomen zelfs een mooie oplijsting gemaakt van puntjes die ze dienen beter te doen. Met die lijst hebben ze duidelijk niets aangevangen als ik het zo lees.
Laatst gewijzigd door Jamesken op 17 januari 2023, 14:36, 4 keer totaal gewijzigd.
Het is daar gewoon een zootje om de administratie in orde te krijgen bij een nalatenschap.huisjetuintjefiets schreef: ↑17 januari 2023, 13:22
Misschien kan men geen verklaring gegeven van waar geld afkomstig is. Dat moet Keytrade blokkeren en mogen ook niet zeggen waarom
Bij andere banken (Belfius, Fortis BNP) verliep de afhandeling veel vlotter. Alleen bij Argenta waren er ook wat problemen. Daar heb ik ook zelf moeten tussen komen. Want persoon a wachtte daar op persoon b en omgekeerd.
Maar niets zo lastig als bij Keytrade.
Maar niets zo lastig als bij Keytrade.
Mijn zus en schoonbroer hebben ook een account bij Belfius en daar was alles direct in orde.
Zeg, 4 maanden, dat is toch niet meer normaal hė.
Zeg, 4 maanden, dat is toch niet meer normaal hė.
Evita was voor mij echt triestig en pijnlijk. Ik weet wat het was. Hopelijk kom je niet in de problemen met de belastingsdienst.
Alvast ook mijn late innige deelneming.
Alvast ook mijn late innige deelneming.
Je moet eens de beoordelingen lezen op Trustpilot over keytrade !!
Ellenlange lijst waarvan 95% zwaar mistevreden. Inclusief ook verhalen van erfenissen die niet vrijkomen door hun onkunde en tegenwerking.
En steeds terugkomend : 30 tot 45 min aan de telefoon hangen op wachtmuziekje tot je iemand aan de lijn krijgt!
Ellenlange lijst waarvan 95% zwaar mistevreden. Inclusief ook verhalen van erfenissen die niet vrijkomen door hun onkunde en tegenwerking.
En steeds terugkomend : 30 tot 45 min aan de telefoon hangen op wachtmuziekje tot je iemand aan de lijn krijgt!
Iedereen verwijst naar commentaren op TrustPilot, maar ik heb het gevoel dat alle positieve commentaren daar geschrapt worden. Alles en iedereen is slecht, als je die site moet geloven
Schrappen precies ?
Tevreden klanten gaan doorgaans niet hun blijheid uittikken op een beoordelingssite.
Het zijn meestal klanten die hun misdaan voelen,die daar terecht komen. Dus ja,het is een vertekend beeld in volume.
Maar toch,als je ze allemaal eens doorleest,dan kom je meerdere bijna identieke verhalen als van Evita tegen.
In feite zou er GEEN ENKEL zo een dergelijk verhaal mogen opduiken,bij overlijdens hebben erfgenamen andere dingen aan hun hoofd om nog maar om van hun verdriet te zwijgen !
Tevreden klanten gaan doorgaans niet hun blijheid uittikken op een beoordelingssite.
Het zijn meestal klanten die hun misdaan voelen,die daar terecht komen. Dus ja,het is een vertekend beeld in volume.
Maar toch,als je ze allemaal eens doorleest,dan kom je meerdere bijna identieke verhalen als van Evita tegen.
In feite zou er GEEN ENKEL zo een dergelijk verhaal mogen opduiken,bij overlijdens hebben erfgenamen andere dingen aan hun hoofd om nog maar om van hun verdriet te zwijgen !
Rekeningen zijn nog altijd geblokkeerd !evita schreef: ↑17 januari 2023, 12:29 Mijn zuster en schoonbroer hebben een gezamenlijk account ( zichtrekening, spaarrekening en beursrekening) bij Keytrade.
Hoe is zoiets mogelijk ?
Mijn inziens klacht indienen bij Keytrade Qualitycare, indien het dan nog niet opgelost is binnen de maand, kan je verder escaleren naar ombudsfin. Normaal gezien is het binnen de maand in orde …
Is soms (vaak) bij Keytrade de enige manier …
Grts,
Gunther
Is soms (vaak) bij Keytrade de enige manier …
Grts,
Gunther