Ervaringen met Medirect
TIP
Re: Ervaringen met Medirect
@evita: ik heb vroeger bij MeDirect al ondervonden dat je een knopje soms pas vindt door te scrollen, helemaal naar beneden of helemaal naar rechts.
Probeer anders eens te klikken overal waar je kunt. Mogelijk vind je dan iets.
Een laatste oplossing is de Helpdesk te contacteren.
Probeer anders eens te klikken overal waar je kunt. Mogelijk vind je dan iets.
Een laatste oplossing is de Helpdesk te contacteren.
Yaris, ik heb al wat gescrold en geklikt. Ik ga nog maar eens wat proberen. Indien nodig ga ik natuurlijk telefonisch contact opnemen met MeDirect.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik vind het een verbetering. Het enigste wat ik mis, is een overzicht per munt… nu staat het vermogen omgerekend in euro… ik zou graag een overzicht hebben waar ook de totalen in vreemde munt staat en de tegenwaarde in euro…
Ik weet dat het misschien onnozel lijkt voor sommigen, maar ik heb meer dan 50 termijnrekeningen in dollars en ponden plus aandelen in kronen en zichtrekeningen in kronen,ponden en dollars. Het is nogal snel ingewikkeld en omslachtig om die een per een op te tellen![☹️](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/2639.svg)
Ik weet dat het misschien onnozel lijkt voor sommigen, maar ik heb meer dan 50 termijnrekeningen in dollars en ponden plus aandelen in kronen en zichtrekeningen in kronen,ponden en dollars. Het is nogal snel ingewikkeld en omslachtig om die een per een op te tellen
Ik heb naar de Helpdesk gebeld en mijn probleem is nu opgelost.evita schreef: ↑14 juli 2022, 11:12 Als ik op mijn laptop inlog bij MeDirect dan zie ik bij elk van mijn aandelen, trackers en individuele fondsen een knop staan voor transacties en dat is de logica zelf, maar bij de fondsen van MijnKapitaal Flexer/ MijnKapitaal Mixer zie ik die knoppen niet staan. Wie kan mij helpen?
Mijn 'Zoom' stond op 100% en door die naar 80% te brengen is er een kolom met 'details' verschenen en van daaruit kan je dan verder. Who knows??
Meestal kan je de balk links via een pijltje ook versmallen.
Dat moet ik op mijn scherm (geen breedbeeld om medische reden) ook heel vaak doen om alles te kunnen zien.
Niet er gebruiksvriendelijk, want tegenwoordig zijn de meeste websites zo geschreven dat ze zich automatisch aanpassen aan de schermbreedte.
Dat moet ik op mijn scherm (geen breedbeeld om medische reden) ook heel vaak doen om alles te kunnen zien.
Niet er gebruiksvriendelijk, want tegenwoordig zijn de meeste websites zo geschreven dat ze zich automatisch aanpassen aan de schermbreedte.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.medirect.be/nl-be/over-ons/medirect/
Los van bovenstaande, meestal:
- geen in-/uitstapkosten mutual funds => lange tijd hun USP geweest ... "de fondsenbank"
- hoge rente op spaarrekeningen => is volgens mij enkel als lokker voor hun beleggingsproducten
Recenter wilden ze hun beleggingsaanbod uitbreiden en/of professionaliseren.
Nog niet veel van gemerkt echter. Ze hebben wel hun online omgeving vorig jaar aangepast, n.m.i. een stap achteruit.
Succes, maar ik zou toch hier kijken alvorens er geld naar over te maken:
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.medirect.be
Trustpilot is over het algemeen een goede graadmeter over de kwaliteit van een bedrijf.
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.medirect.be
Trustpilot is over het algemeen een goede graadmeter over de kwaliteit van een bedrijf.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Alle bedrijven scoren slecht op Trustpilot. 2,2 is nog goed. Andere banken:
Aion en Triodos: 2,1
Argenta: 1,9
KBC: 1,8
Keytrade en Bpost Bank: 1,7
ING: 1,5
Santander: 1,4
BNP Paribas Fortis en Belfius: 1,3
Aion en Triodos: 2,1
Argenta: 1,9
KBC: 1,8
Keytrade en Bpost Bank: 1,7
ING: 1,5
Santander: 1,4
BNP Paribas Fortis en Belfius: 1,3
-
- Hero Member
- Contacteer:
Niveau van de reviews:
"Dus je hebt 100 euro .
Je doet aan daytraden . Per transactie vragen ze 10 euro
Hahahahahahahahaha wat ne klucht .. wegblijven . Ze rippen u waar je staat op te kijken .. eens je je aandelen verkoopt moet je terug 10 euro betalen per transactie naar eigen rekening .. uiteindelijk hebben we 100 euro gepluimd .![🤣](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f923.svg)
![🤣](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f923.svg)
ik raad dit ten zeerste af"
Van de Kevin die ging daytraden met 100 Euro.
"Dus je hebt 100 euro .
Je doet aan daytraden . Per transactie vragen ze 10 euro
Hahahahahahahahaha wat ne klucht .. wegblijven . Ze rippen u waar je staat op te kijken .. eens je je aandelen verkoopt moet je terug 10 euro betalen per transactie naar eigen rekening .. uiteindelijk hebben we 100 euro gepluimd .
Van de Kevin die ging daytraden met 100 Euro.
De rest heb ik niet bekeken, maar Santander heeft 4,4 daar toch? Dat lage cijfer zou ik ook raar vinden. Voor mij persoonlijk is Santander een bank waar niets op aan te merken valt. Ze zijn beperkt in wat ze doen, maar wat ze doen, doen ze goed.
1,4
https://nl-be.trustpilot.com/review/santanderbank.com
Het enige wat al die slechte beoordelingen zeggen is dat Trustpilot zelf waardeloos is als graadmeter.
En als ik op die link van Bassie klik (die over MeDirect) en ik scroll tot helemaal onderaan, dan staat Santander daar met 4,4, in een soort van reclame of zo dan?? Op z'n minst ook misleidend.Yaris schreef: ↑3 juli 2023, 15:21 1,4
Het enige wat al die slechte beoordelingen zeggen is dat Trustpilot zelf waardeloos is als graadmeter.
Huh? Welke versie zien jullie dan?
Ik zie toch iets anders dan.
Ik zie toch iets anders dan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten Bas.
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Gebruik Google met de woorden : "santander consumer bank trustpilot".
=> 4,4/5.
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.