Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Het gaat er bij mij ook niet in. Ze nemen zichzelf heel serieus en overleven op de transactiekosten die ze kunnen binnenrijven. Helaas kun je niet handelen (kopen dus) en ontvangen zij dus geen transactiekosten maar er is absoluut niets aan de hand volgens Saxo. Als je zelfs kritische vragen stelt op de chat, sluiten ze de chat gewoon af!
Titanic zonk ook in 1912 en er was toen ook niets aan de hand
Toen Fortis in 2008 omviel was er volgens Lippens ook niets aan de hand.
Er zijn zoveel klachten over Saxo Bank.
Sorry, maar ik begrijp niet waarom jullie daar nog langer klant willen blijven.
Er zijn toch nog genoeg andere brokers/banken waar jullie terecht kunnen.
Sorry, maar ik begrijp niet waarom jullie daar nog langer klant willen blijven.
Er zijn toch nog genoeg andere brokers/banken waar jullie terecht kunnen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Saxo lijkt mij qua kosten toch echt wel "sterk" onder de brokers die een "volledige" service voor Belgen geven.
Dat is mogelijks het dilemma waarmee sommigen nog steeds kampen.
Langs de kant van Saxo zou het goed kunnen dat ze de Belgen liever kwijt dan rijk zijn omwille van al die "poespas"
Maar goed. Ik heb ook zoiets van "constateer, concludeer en ageer" (zeker na zoveel maanden), ipv dat oeverloos klagen.
Dat meen je niet! Integendeel!kierkegaard schreef: ↑17 mei 2022, 21:08 Het ligt niet aan Saxo hoor, jongens. Jullie beseffen gewoon nog niet wat voor een prachtig platform jullie in handen hebben, een beetje zoals de overgang van de oude nokia naar een iphone.
-
- Full Member
- Contacteer:
Alsof dat gewoon zoiets is als een andere broek aantrekken? De overgang naar een andere broker is niet alleen duur maar kan ook meerdere maanden in beslag nemen. Zou u het OK vinden wekenlang geen toegang te hebben tot uw effecten?
Daar rekent men natuurlijk ook op bij zo'n overname, dat het erg moeilijk is om over te stappen en dat vele klanten zullen blijven, zelfs als ze ontevreden zijn.
Inderdaad. Portefeuille laten uitdoven bij een broker is voor veel kleine beleggers bij de meeste brokers een meer realistisch scenario, maar vraagt ook veel tijd.
Ik heb al meerdere keren effecten overgebracht naar een andere bank/broker en ik heb dat helemaal niet ervaren als een martelgang.kierkegaard schreef: ↑19 mei 2022, 08:24Alsof dat gewoon zoiets is als een andere broek aantrekken? De overgang naar een andere broker is niet alleen duur maar kan ook meerdere maanden in beslag nemen. Zou u het OK vinden wekenlang geen toegang te hebben tot uw effecten?
Daar rekent men natuurlijk ook op bij zo'n overname, dat het erg moeilijk is om over te stappen en dat vele klanten zullen blijven, zelfs als ze ontevreden zijn.
Trouwens, als je actie ondernemen te lastig vindt, draag dan je lot en zeurt daar niet over.
Je kiest toch beter voor de korte pijn(met het bijhorend kostenplaatje) dan bij deze klantonvriendelijke sjarels te blijven!
De voorbije 9!! pagina's niks dan slechte ervaringen en indiscrete en privacy-schendende vragenlijsten......
Er zitten veel teveel brave mensen met onkostenvrees in hun klantenbestand.
De voorbije 9!! pagina's niks dan slechte ervaringen en indiscrete en privacy-schendende vragenlijsten......
Er zitten veel teveel brave mensen met onkostenvrees in hun klantenbestand.
werkt misschien bij Saxo ?Marcel1 schreef: ↑18 mei 2022, 22:13Dat meen je niet! Integendeel!kierkegaard schreef: ↑17 mei 2022, 21:08 Het ligt niet aan Saxo hoor, jongens. Jullie beseffen gewoon nog niet wat voor een prachtig platform jullie in handen hebben, een beetje zoals de overgang van de oude nokia naar een iphone.
Topman Saxo Bank: ‘Saxo is de iPhone, Binck een oude Nokia’
( De Tijd 28/04/2022)
( De Tijd 28/04/2022)
geef mij maar de oude nokia
en de ceo een stamp onder zijn kl....
en de ceo een stamp onder zijn kl....
-
- Full Member
- Contacteer:
Ironische retoriek...
of retorische ironie...
Iemand enig idee wat er met "Care Property Invest SA-Shs Dividend" gaat gebeuren? Dit is mijn enige lijn nog bij Saxo voor ik de rekening definitief kan afsluiten, blijkbaar kon deze lijn niet overgezet worden eind verleden jaar bij de transfer naar Bolero.