Ervaringen met Saxo Bank
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Realtime euronext 19,5/maand.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KomaanBeurs op 14 januari 2023, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Spelling is niet voor saxo weggelegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Grenzeloze schaamteloosheid bij Saxo!KomaanBeurs schreef: ↑14 januari 2023, 23:13 Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Ik heb nu wel de indruk dat het kwestie van tijd is dat andere platformen ook maandelijkse abo gaan vragen.
Exit Saxo
hopelijk lezen die pipos van saxo deze draad mee
hopelijk lezen die pipos van saxo deze draad mee
Ik zie op saxo dat je nu moet kiezen tussen een green, blue of black pakket. Is dat iets nieuws? Tot vorige maand was dit toch gratis terwijl je nu 3,25 euro maandelijks betaalt bij een green pakket?
Die pipo die bij saxo ceo is zal opslag willen zeker.
Hopelijk gaat iedereen weg bij saxo
Hopelijk gaat iedereen weg bij saxo
Ik heb me ook met stijgende verbazing (en ergernis) door de enquête geworsteld. Ik heb steevast geantwoord dat ik hun abonnement met ongewenste diensten niet hoef. Ik wil enkel gratis realtime koersen met een tarificatie per transactie. Waarom zou ik betalen voor koersen met 15 min vertraging of nieuwsbrieven/analyses zonder toegevoegde waarde?
SAXO FUCK YOU
Het green, blue of black pakket zie ik voorlopig enkel staan op de Saxo-site voor onze Nederlandse buren.
Ik vind deze info enkel terug op Saxo Bank Nederland en niet dadelijk op de Belgische website... Ben je zeker dat dit voor België geldt? Er zijn immers wel meer verschillen tussen Nederland en België (qua tarieven, beleggingsmogelijkheden,...). Kan je eventueel een link naar deze info plaatsen?KomaanBeurs schreef: ↑14 januari 2023, 23:13 Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Hier de link naar de info op Saxo Bank Nederland: https://www.home.saxo/nl-nl
Op de Belgische website staat in het recentste tarievenoverzicht hiervan ook niets vermeld: https://www.home.saxo/-/media/documents ... 95dad0faf6
Het gaat hier over een bevraging van Belgische klanten via een link in een mail ivm de mogelijke invoering van abonnementen. Dit onderzoek voldoet niet aan de regels van de kunst. Mogelijks zal Saxo afzien van de invoering ervan of andere opties voorzien (voor bestaande klanten) als blijkt dat vele klanten dit absoluut niet zien zitten.
Bah 8 optietransacties/maand en uw abonnement is terugbetaald. Je krijgt het abo in transactietegoed. Het is wel een rondje HODL, en bogglehead pesten. Aanzetten tot beurstransacties hoe durven zeGeorg schreef: ↑15 januari 2023, 09:10Grenzeloze schaamteloosheid bij Saxo!KomaanBeurs schreef: ↑14 januari 2023, 23:13 Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Ik heb nu wel de indruk dat het kwestie van tijd is dat andere platformen ook maandelijkse abo gaan vragen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Niet echt. Iemand die na een crash volledig instapt met buy and hold, krijgt tsunami aan kosten over zich heen.
Ben zelf even aan het kijken naar het aanbod van Belgische brokers nu, buitenlandse liever niet.
ING lijkt niet duur, of vergis ik mij?
Laatst gewijzigd door KomaanBeurs op 15 januari 2023, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Zal afhangen van marktaandeel saxo.Georg schreef: ↑15 januari 2023, 09:10Grenzeloze schaamteloosheid bij Saxo!KomaanBeurs schreef: ↑14 januari 2023, 23:13 Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Laat ons eerlijk wezen. Binck was veel beter.
Doet mij denken aan een rant op een ander forum. Kerel was bij de eerste lichting die overgezet werd. Anderen negeerden zijn waarschuwing. Je zult het wel ondervinden. Kerel ging veranderen van broker. Hij had gelijk. Komt het abonnement er, lijkt het game over voor mij. Saxo deed er nagenoeg alles aan om ons weg te jagen. Hun beursgang borgen ze wijselijk op. Dat had ik bij hen met plezier geshort.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Was enquête, maar management saxo kennende komt het er.landethk schreef: ↑15 januari 2023, 11:26Ik vind deze info enkel terug op Saxo Bank Nederland en niet dadelijk op de Belgische website... Ben je zeker dat dit voor België geldt? Er zijn immers wel meer verschillen tussen Nederland en België (qua tarieven, beleggingsmogelijkheden,...). Kan je eventueel een link naar deze info plaatsen?KomaanBeurs schreef: ↑14 januari 2023, 23:13 Saxo wil maandelijkse abonnementen invoeren.
Hier de link naar de info op Saxo Bank Nederland: https://www.home.saxo/nl-nl
Op de Belgische website staat in het recentste tarievenoverzicht hiervan ook niets vermeld: https://www.home.saxo/-/media/documents ... 95dad0faf6