Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Het is nog zo goed bij Saxo, vlot werkend platform en een helpdesk die snel reageert.
Keytrade mag je wel een weekje wachten wanneer je daar een vraag stelt.
ETF is VWCE, dus niet echt iets uitzonderlijks.
Kinderen heb ik mij niet aan gewaagd …. Kan zelf wel genoeg het kind uithangen.
En die lijst negeren … geen idee, heb niet nog is extra geprobeerd maar bij een andere ETF (ZPRS) staat die melding er niet.
Als het te veel ellende wordt zal het geld rap in IWDA zitten via een andere broker.
En die lijst negeren … geen idee, heb niet nog is extra geprobeerd maar bij een andere ETF (ZPRS) staat die melding er niet.
Als het te veel ellende wordt zal het geld rap in IWDA zitten via een andere broker.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bedoel je dit ?Natal schreef: ↑2 januari 2024, 19:49 ETF is VWCE, dus niet echt iets uitzonderlijks.
Laatst gewijzigd door karine op 2 januari 2024, 19:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Omdat het gewoon dezelfde broker is die goedkoper is voor deze ETF dan mijn andere broker. Aangezien ik er toch klant ben maakt het in principe niet zo veel uit dat ik gewoon in hetzelfde mandje bijkoop.
Karine … heb er geen screenshot van genomen maar het was helemaal bovenaan, was dus gewoon dat ik eerst de vragenlijst moest invullen. Klik hier en zo verder. Maar bon, ik zoek wel ff op het forum, mogelijks staan die vragen nog ergens in deze thread.
Saxo is goed voor eenmalige aankopen maar anders veel te duur toch.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Pas op: het product is mogelijks niet passend! Vriendelijk toch van Saxo eigenlijk.
Edit: wat er niet bij staat:
"de onnozele Belgische modaliteiten zijn een PITA en daarom zijn we Belgische klanten eigenlijk liever kwijt dan rijk, maar dat mogen we niet zo duidelijk formuleren"
Edit: wat er niet bij staat:
"de onnozele Belgische modaliteiten zijn een PITA en daarom zijn we Belgische klanten eigenlijk liever kwijt dan rijk, maar dat mogen we niet zo duidelijk formuleren"
Blijkbaar is de ToB dan veranderd want vroeger kocht ik bij Saxo aan een lager tarief. Bon, vragenlijst boeit me al minder. Zal wel IWDA kopen via Rebel.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En wat is dan de contradictio in terminis ? Kost voor IWDA bij Rebel valt goed mee en komt ongeveer gelijk voor wat ik wens te besteden, en geen zever met de vragen van Saxo.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ach ok … er is niets mis aan saai beleggen bij Rebel, zolang het maar opbrengt Had het even niet begrepen.
Ik heb weinig kennis van Rebel. Net wel even hun site bekeken.
Maar ik vraag me af wat het voor jullie opbrengt. Stijgen de aandelen zo? Het dividend of wat?
Maar ik vraag me af wat het voor jullie opbrengt. Stijgen de aandelen zo? Het dividend of wat?