Ervaringen Toyota Insurance?
Ervaringen Toyota Insurance?
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de (full omnium) verzekering van Toyota?
Plus- en minpunten?
Op het eerste zicht komt het goedkoper uit (+100€/jaar) dan het voorstel van onze onafh. makelaar (stelt Axa voor) en de franchise is bovendien lager. Toch wil ik bij deze even polsen of alles ook probleemloos verloopt in het spijtige geval dat men de verzekering ook effectief nodig heeft...
Alvast bedankt!
Plus- en minpunten?
Op het eerste zicht komt het goedkoper uit (+100€/jaar) dan het voorstel van onze onafh. makelaar (stelt Axa voor) en de franchise is bovendien lager. Toch wil ik bij deze even polsen of alles ook probleemloos verloopt in het spijtige geval dat men de verzekering ook effectief nodig heeft...
Alvast bedankt!
Re: Ervaringen Toyota Insurance?
Is Toyota verzekeringen eigenlijk niet hetzelfde als Touring verzekeringen ?
http://netnl.toyota.be/Images/200901Ver ... 862451.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien ja, kunnen Touring klanten ook reageren.
http://netnl.toyota.be/Images/200901Ver ... 862451.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien ja, kunnen Touring klanten ook reageren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben me bewust van het feit dat Toyota-verzekering gelinkt wordt aan Touring, én dat Touring (in mijn ogen) niet zo'n goeie naam heeft. Maar ik ben specifiek op zoek naar ervaringen van mensen met de Toyota-verzekering, of die al dan niet dezelfde klachten hebben als Touring-klanten....
(de prijs is in elk geval niet hetzelfde tussen Touring en Toyota, maar bij Toyota heb je wel de voorwaarde dat je bij een erkende Toyota-garage moet gaan, wat ik geen probleem vind)
(de prijs is in elk geval niet hetzelfde tussen Touring en Toyota, maar bij Toyota heb je wel de voorwaarde dat je bij een erkende Toyota-garage moet gaan, wat ik geen probleem vind)
Wij zijn ook bij Toyota Insurance en hebben een aantal jaren geleden een ongeluk gehad waarbij we niet in fout waren, maar om dat te bewijzen heeft het ons overtuigingskracht gekost, foto's ter plekke op de locatie... om de dame aan de andere kant van de lijn van ons gelijk te overtuigen.Ze hebben wel iemand ter plekke gestuurd nadien,maar het gaf toch niet zo'n prettig gevoel dat we zelf ook moesten pleiten van ons gelijk. We hadden een full omnium en eigenlijk maakte het alleen maar verschil voor de premiebepaling. Uiteindelijk is het goed afgelopen, maar het is toch een verschil met een zelfstandige makelaar die echt werk maakt om je te verdedigen...Goedkoper ja, maar wees goed voorbereid als je iets voor hebt.
Dan moet je geluk hebben met je makelaar en het mag dan zeker geen Ergo-makelaar zijn. Van zo'n laatste makelaar kan ik meespreken. Die doen niks. En zij gaan zeker nooit in tegen hun werkgever zijnde Ergo, P&V, en aanverwanten.mouche schreef: maar het is toch een verschil met een zelfstandige makelaar die echt werk maakt om je te verdedigen...Goedkoper ja, maar wees goed voorbereid als je iets voor hebt.
ja ooit gehad maar snel laten varen : je moest bv voor een gebarsten voorruit bij Toyota gaan in hun garage ipv carglas .... té veel voorwaarden volgens mij ..;
Eind vorig jaar een ongeluk gehad. Ik stond geparkeerd en mijn niet-aansprakelijkheid was dus duidelijk. De schaderegelaar weigerde het PV van de politie op te vragen, dat zou tot een jaar kunnen duren. Ik moest een verklaring opsturen en ze zou een verklaring van de tegenpartij vragen. Daar wachten we nu al anderhalve maand op. Ondertussen werd uitbetaald op basis van mijn omnium maar op de uitbetaling van mijn franchise wacht ik nog. Ik heb dan zelf het PV van de politie opgevraagd, dat duurde juist een week en aan de schaderegelaar doorgestuurd. Hieruit blijkt duidelijk mijn niet-aansprakelijkheid
Toch blijft ze weigeren uit te betalen tot de tegenpartij zijn aansprakelijkheid bekent. Hoelang moeten we daarop wachten ? Een jaar of langer ? Toyota verzekering doet er duidelijk alles aan om de betaling zolang mogelijk uit te stellen. Deze handelswijze lijkt me niet conform de RDR-regeling.
Kortom : Toyota-verzekering: alles behalve tevreden. Ik ga over op een andere.
Toch blijft ze weigeren uit te betalen tot de tegenpartij zijn aansprakelijkheid bekent. Hoelang moeten we daarop wachten ? Een jaar of langer ? Toyota verzekering doet er duidelijk alles aan om de betaling zolang mogelijk uit te stellen. Deze handelswijze lijkt me niet conform de RDR-regeling.
Kortom : Toyota-verzekering: alles behalve tevreden. Ik ga over op een andere.