Ervaringen VDK
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ervaringen VDK
Wat zijn jullie ervaringen met VDK? Is dit een solide bank?
Re: Ervaringen VDK
Ben klant sedert 1963. Steeds tevreden, al zal bij elke bank de afgelopen 10 jaar wel één en ander zijn gewijzigd. Ik ervaar ook minpunten, maar denk dat bij elke bank wel minpunten zijn te vinden?
Misschien zeker één pluspunt; er zijn nog tamelijk wat lokale kantoren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Meer dan 40 jaar klant.
Vroeger altijd enorm tevreden geweest.
Kosten zeer beperkt, geen superintrest maar ca va, kantoren veel open en zeer behulpzaam.
Regelmatig eens een extraatje als ze sponsor waren, bv gratis ticket popeiland voor de kids of een attentie voor nieuwjaar.
Het is de klantvriendelijkheid, lage kost en groot kantorennet dat me qua werkrekening en klein deel spaargeld bij hen hield.
Heden.
Maandelijkse kost voor de rekening. Als je het optelt op jaarbasis loopt het toch op, zeker bij meerdere kaarten en meerdere rekeningen.
Intresten aan bodemtarieven.
Minderen loketten open per kantoor.
Ook andere beperkingen, bv enkel cash geld binnen brengen op voormiddagen.
Niks geen extraatjes meer, niet dat dit een core bussiness is voor een bank maar alles samen...
Dus zelfde verhaal als op veel plaatsen: meer betalen en minder krijgen :-(
Dient gezegd: ze blijven vriendelijk en behulpzaam aan de balie.
Het is de schrik om geen kantorennet meer te hebben die me vandaag weerhoudt volledig over te gaan naar keytrade.
Koudwatervrees
Vroeger altijd enorm tevreden geweest.
Kosten zeer beperkt, geen superintrest maar ca va, kantoren veel open en zeer behulpzaam.
Regelmatig eens een extraatje als ze sponsor waren, bv gratis ticket popeiland voor de kids of een attentie voor nieuwjaar.
Het is de klantvriendelijkheid, lage kost en groot kantorennet dat me qua werkrekening en klein deel spaargeld bij hen hield.
Heden.
Maandelijkse kost voor de rekening. Als je het optelt op jaarbasis loopt het toch op, zeker bij meerdere kaarten en meerdere rekeningen.
Intresten aan bodemtarieven.
Minderen loketten open per kantoor.
Ook andere beperkingen, bv enkel cash geld binnen brengen op voormiddagen.
Niks geen extraatjes meer, niet dat dit een core bussiness is voor een bank maar alles samen...
Dus zelfde verhaal als op veel plaatsen: meer betalen en minder krijgen :-(
Dient gezegd: ze blijven vriendelijk en behulpzaam aan de balie.
Het is de schrik om geen kantorennet meer te hebben die me vandaag weerhoudt volledig over te gaan naar keytrade.
Koudwatervrees
Zou eigenlijk diepvries vrees dienen te zijn.
Veel beloven doet de zotten in vreugde leven tot men daar klant is.
Iets simpels krijgen ze daar niet opgelost.
Uw id kaart mag je dertig keer opsturen via onbeveiligde mail.
De volgende keer kopij id kaart.