Ervaringen visacard beobank?
Re: Ervaringen visacard beobank?
'Visa Student' staat tegenwoordig ook standaard op 750 euro.
Het kan waarschijnlijk ook niet lager meer dan dat
Het kan waarschijnlijk ook niet lager meer dan dat
Klopt, toen ik belde om mijn limiet tijdelijk op te trekken vroegen ze gewoon tot hoeveel het moest zijn. Ik zei 3000 maar ze zeiden zelf dat hoger geen probleem was.vanvossemkelly schreef: ↑16 januari 2019, 14:44 Anderszijds denk ik dat je de limiet van élke visakaart kan laten optrekken. Zeker als je ergens al lang klant bent, en nog nooit betalingsproblemen hebt gehad. Dus daar speciaal een duurdere kaart voor pakken vind ik wat ongebruikelijk.
Kan er iemand bevestiging geven dat meerdere cashback kaarten op dezelfde naam mogelijk is?
bvb een visa en een mastercard, zolang ze beide cashback geven?
bvb een visa en een mastercard, zolang ze beide cashback geven?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb zelf een MasterCard en een visa bij Beobank. Dat is de enige combinatie die mogelijk is. Een combi van 2x visa of 2x MasterCard is niet mogelijk. Meer dan 2 kaarten mag ook niet.
Dat je geen twee cashback kaarten zou mogen hebben, dat zou dan een nieuwe regel sinds dit jaar kunnen zijn.
Dat je geen twee cashback kaarten zou mogen hebben, dat zou dan een nieuwe regel sinds dit jaar kunnen zijn.
Thx voor de bevestiging.woodpeckerbird schreef: ↑16 januari 2019, 16:47 Ik heb zelf een MasterCard en een visa bij Beobank. Dat is de enige combinatie die mogelijk is. Een combi van 2x visa of 2x MasterCard is niet mogelijk. Meer dan 2 kaarten mag ook niet.
Staan beide kaarten op jouw naam? Dus niet bvb 1 op jouw naam en 1 op naam van je vrouw?
Ik zal eens proberen om een nieuwe kaart (visa, mastercard heb ik reeds) aan te vragen via internet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt. Beide op mijn naam. Aanvraag voor wissel best in kantoor als je er al 2 hebt. Als het een nieuwe is, dan via telefoon.
Mag ik vragen hoe je zo snel 200 eur cashback vol krijgt?
Mag ik vragen hoe je zo snel 200 eur cashback vol krijgt?
Mogelijkheid om zonder extra transactiekosten te betalen met kredietkaart bij mijn groothandel...
Loopt snel op zo.
Loopt snel op zo.
Ik heb een Visa en een Mastercard van Beobank en op beide krijg ik cashback.wannesd schreef: ↑16 januari 2019, 13:15 Net antwoord gehad van kantoorbediende:
Per persoon mag max 1 value-kaart uitgegeven worden (cashback)
Dus een mastercard met cashback (bvb Q8), en een visakaart met cashback (bvb visa club), zou niet mogelijk zijn.
Vreemd, want in de algemene voorwaarden kredietkaarten vind ik niks terug hieromtrent.
Bij vermelding hiervan zei de kantoorbediende me dat zij richtlijnen hebben van beobank die niet openbaar zijn.
Die mocht ik niet zien, dus kan dit niet verifieren...
Lijkt me dus een bijzonder subjectief onderwerp te zijn, dat voor interpretatie van de kantoorbediendes vatbaar is.
Ik heb de documenten eens ontvangen ivm een Beobank visakaart aanvraag. Ik had interesse in die cashback.
Maar het voelde aan alsof ik mijn ziel moest verkopen aan de Duivel. Ik heb ze niet kunnen/willen ondertekenen. Die cashback laat ik dan maar zo.
Enc:
· Het document « Bevestiging van uw demografische en financiële gegevens » vervolledigd en getekend.
· De « Europese Standaardinformatie inzake consumentenkrediet » (de SECCI) gedateerd en getekend.
· Akte van afstand van loon en van schuldvorderingen.
· De 2 exemplaren van het contractvoorstel, vervolledigd en getekend.
· Een leesbare en geldige recto-verso kopie van uw identiteitskaart.
· Een kopie van de laatste 3 inkomstenbewijzen indien een gedeelte van uw inkomsten variabel zijn; indien uw inkomsten vast zijn, volstaat één fiche.
Maar het voelde aan alsof ik mijn ziel moest verkopen aan de Duivel. Ik heb ze niet kunnen/willen ondertekenen. Die cashback laat ik dan maar zo.
Enc:
· Het document « Bevestiging van uw demografische en financiële gegevens » vervolledigd en getekend.
· De « Europese Standaardinformatie inzake consumentenkrediet » (de SECCI) gedateerd en getekend.
· Akte van afstand van loon en van schuldvorderingen.
· De 2 exemplaren van het contractvoorstel, vervolledigd en getekend.
· Een leesbare en geldige recto-verso kopie van uw identiteitskaart.
· Een kopie van de laatste 3 inkomstenbewijzen indien een gedeelte van uw inkomsten variabel zijn; indien uw inkomsten vast zijn, volstaat één fiche.
Resultaat:
Een nietszeggende weigering. Aan inkomsten / uitgaven zal het al zeker niet liggen...
Betreft: Uw kredietaanvraag bij Beobank.
Mijnheer xxxxx,
U hebt een kredietaanvraag ingediend bij Beobank, waaraan wij vandaag, spijtig genoeg, geen positief gevolg kunnen geven.
Om aan de vereisten van de wetgeving inzake consumentenkrediet te beantwoorden, delen wij u hieronder de identiteit en het adres mee van de Verantwoordelijken voor de verwerking van de bestanden die wij tijdens de analyse van uw aanvraag mogelijks hebben geraadpleegd.
U kunt contact opnemen met de vermelde bestanden teneinde uw recht van toegang tot deze gegevens uit te oefenen. Hiervoor moet u eerst uw identiteit bewijzen.
Echter, wij benadrukken dat deze informatie in elk geval aan u moet worden verstrekt, ook al heeft deze raadpleging geen invloed op de beslissing die in uw dossier wordt genomen.
Verantwoordelijke voor de verwerking van het bestand
van de niet-gereglementeerde registraties (ENR),
Nationale Bank van België, De Berlaimontlaan 14 1000 Brussel
Verantwoordelijke voor de verwerking
van de Centrale voor Kredieten aan Particulieren van de
Nationale Bank van België, De Berlaimontlaan 14 1000 Brussel
Wij danken u voor uw begrip.
---------
Customer Service Head
-
- Newbie
- Contacteer:
Ondertussen is er een alternatief op de markt, de visakaart van cryptoexchange Binance.com, zij geven standaard cashback van 1 procent maar dan op alle aankopen, niet alleen online. Hoe meer je van hun tokens in bezit hebt hoe hoger de cashback, gaat tot 7 percent maar dan om daar gebruik van te maken heb je 138000 euro aan tokens nodig
Meer realistisch is de 2 procent cashback die ik zelf ga gebruiken, met 230 euro aan binance tokens kom je momenteel toe. meer info hier: https://www.binance.com/nl/support/faq/ ... ae0a49d4f2
Meer realistisch is de 2 procent cashback die ik zelf ga gebruiken, met 230 euro aan binance tokens kom je momenteel toe. meer info hier: https://www.binance.com/nl/support/faq/ ... ae0a49d4f2
Banken moeten hun weigering niet motiveren, heb ik eens gelezen. Dus naar het waarom heb je dan alleen het raden.
Kan gewoon hun marktstrategie zijn. Enkel klant worden voor een kredietkaart ? Geen interesse !
Kan gewoon hun marktstrategie zijn. Enkel klant worden voor een kredietkaart ? Geen interesse !
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dan moet je de cashback nog telkens omzetten naar Euro? En hoeveel betaal je om BNB-cryptomunten om te zetten naar Euro bij binance? Kostprijs opladen EUR? Ik overweeg het zeker.crazyheinz schreef: ↑9 december 2020, 16:04 Ondertussen is er een alternatief op de markt, de visakaart van cryptoexchange Binance.com, zij geven standaard cashback van 1 procent maar dan op alle aankopen, niet alleen online. Hoe meer je van hun tokens in bezit hebt hoe hoger de cashback, gaat tot 7 percent maar dan om daar gebruik van te maken heb je 138000 euro aan tokens nodig
-
- Newbie
- Contacteer:
EUR opladen is gewoon gratis via sepa overschrijving of 2 percent via visa. BNB/EUR trading fee is 0.1 percent, als je uw fees betaalt in BNB is het 0.075. Binance heeft hun zaakjes goed voor elkaar om hun token waarde te laten behouden zoals je ziet