ETF die inflatie volgen of meer zelfs
TIP
Re: ETF die inflatie volgen of meer zelfs
Klopt, maar als ik groter inkoop (per 5k) is kost hetzelfde. En ik ben al klant bij Keytrade.
Altijd maar weer die dure Bolero, smh.EarthNvstr1 schreef: ↑9 juli 2023, 17:26Of bij Bolero, dan kan je 8x per jaar aankopen (aan € 7,5 tot € 2.500)
ReBel €6 tot €2.500, DeGiro maar €3, etc...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En wat met veiligheid. Dan kijk je toch niet op enkele euro's?
Tip: Check steeds de eventuele “beschermingsregeling van financiële instrumenten” die op je broker van toepassing is. In België is dit voor de entiteiten die onder het Belgisch systeem vallen (zie verder) een tegemoetkoming van maximaal € 20.000 per persoon en per instelling. Maar je broker valt niet noodzakelijk onder het Belgisch regime en een buitenlands beschermingsregime kan een hogere of lagere bescherming bieden. Het Franse stelsel, het stelsel waar bv. Keytrade Bank onder valt, biedt een bescherming tot maximaal € 70.000. DEGIRO (deel van DEGIRO Bank AG) bv. valt onder het Duitse regime, dat eventuele verliezen uit niet-geretourneerde beleggingen tot 90% compenseert met een maximum van €20.000.
Van spaarvarkens
Tip: Check steeds de eventuele “beschermingsregeling van financiële instrumenten” die op je broker van toepassing is. In België is dit voor de entiteiten die onder het Belgisch systeem vallen (zie verder) een tegemoetkoming van maximaal € 20.000 per persoon en per instelling. Maar je broker valt niet noodzakelijk onder het Belgisch regime en een buitenlands beschermingsregime kan een hogere of lagere bescherming bieden. Het Franse stelsel, het stelsel waar bv. Keytrade Bank onder valt, biedt een bescherming tot maximaal € 70.000. DEGIRO (deel van DEGIRO Bank AG) bv. valt onder het Duitse regime, dat eventuele verliezen uit niet-geretourneerde beleggingen tot 90% compenseert met een maximum van €20.000.
Van spaarvarkens
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als iemand gewoon regelmatig IMIE wil aankopen? Waarom zou ReBel anders zijn Bolero

Dat sommigen wantrouwig staan tegenover de buitenlandse brokers kan ik ergens nog begrijpen.
Wat ik niet begrijp is waarom je hem wegstuurt van Keytrade naar specifiek Bolero.
Die veiligheid is een illusie, mij is trouwens geleerd dat spreiding de veiligste optie is.
Ik gebruik momenteel zowel DeGiro, Keytrade en ReBel naargelang welke transacties/bedrag.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
60 euro per jaar betalen voor 20K. Weet niet of het de moeite is om daarvoor een nieuw account aan te maken, tenzij je wat spreiding in brokers wenst te hebben? En veiligheid, jah.. ik denk dat iedereen dat voor zichzelf wat moet uitmaken. Er zijn hier al talloze berichten over geschreven. Ik ben van mening dat ieder dat voor zichzelf moet uitmaken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ter info
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dag,
Weet iemand of je ook een Rebel beursrekening kan hebben zonder betalende zichtrekening bij Belfius? Ik vrees dat ik het antwoord reeds weet …
Grts,
Gunther
Weet iemand of je ook een Rebel beursrekening kan hebben zonder betalende zichtrekening bij Belfius? Ik vrees dat ik het antwoord reeds weet …
Grts,
Gunther
Gratis Belfius Pulse rekening, je krijgt er zelfs €10 als welkomstgeschenk bij