Ethias 5,5 % (= 4,67%)
TIP
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Ethias 5,5 % (= 4,67%)
op 12 maand geeft CE 5.50% bruto = 4.68% netto.nullsestien schreef: ik wou een termijnrekening vandaag openen aan 4,25%, maar ik zie dat sinds 1/1/09 voor een jaar het is verlaagd naar 3,25%...
op 24 m 5.75 4.89
Zijn idd mooie percentages,maar de vraag is in hoeveere dit te vertrouwen is hé,dat we geen 2de zaak Kaupthing hebben!?
idd, ik zou onmiddellijk een termijnrekening willen nemen bij CE maar in hoeverre is dat allemaal betrouwbaar?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Het zijn idd zeer mooi rentevoeten bij CE maar van mij krijgen ze geen cent!
Niet normaal dat ze zoveel geven...
Niet normaal dat ze zoveel geven...
Beste,
ik heb op 3 jan. 09 online een termijnrekening afgesloten bij Credit Europe op 6 maanden tegen 6% bruto (5,1%) netto. Op 9 en 12 maanden bieden zij ook 6% bruto.
Dit is mijns inziens een uitzonderlijke opportuniteit zonder risico vermits er een depositogarantiestelsel van kracht is tot 100.000 EUR per persoon per bank tot 7 okt 2009.
Daarna geldt er toch nog altijd een depositogarantieregeling tot 50.000 EUR (overeenkomst EU-landen).
Ik zou me tot deze plafondbedragen dan ook geen zorgen maken.
Met vriendelijke groet,
Michael
ik heb op 3 jan. 09 online een termijnrekening afgesloten bij Credit Europe op 6 maanden tegen 6% bruto (5,1%) netto. Op 9 en 12 maanden bieden zij ook 6% bruto.
Dit is mijns inziens een uitzonderlijke opportuniteit zonder risico vermits er een depositogarantiestelsel van kracht is tot 100.000 EUR per persoon per bank tot 7 okt 2009.
Daarna geldt er toch nog altijd een depositogarantieregeling tot 50.000 EUR (overeenkomst EU-landen).
Ik zou me tot deze plafondbedragen dan ook geen zorgen maken.
Met vriendelijke groet,
Michael
inderdaad 6%, staat niet op hun website vermeld maar als je online een termijndeposito afsluit gebeurt dit aan 6%. Ik heb hiervoor gebeld en zij bevestigen dit tarief voor 6,9 en 12 maanden.
Moet je daarvoor een gewone rekening hebben bij deze bank?of kan je alleen een termijnrekening openen,zonder andere verdere verplichtingen?
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
ik heb deze middag afgesloten en er was géén sprake van 6%! Wanneer heeft u hiervoor gebeld?DEMICHAEL schreef: inderdaad 6%, staat niet op hun website vermeld maar als je online een termijndeposito afsluit gebeurt dit aan 6%. Ik heb hiervoor gebeld en zij bevestigen dit tarief voor 6,9 en 12 maanden.
idd staat hier op deze site aan 5,25%!!!
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
je moet er eerst een spaarrekening openen, en vanaf die rekening kan je een termijnrekening openen.fazizi schreef: Moet je daarvoor een gewone rekening hebben bij deze bank?of kan je alleen een termijnrekening openen,zonder andere verdere verplichtingen?
ma da verloopt meestal niet zonder slag of stoot heb ik hier al gelezen,is meestal werk van lange adem,paar weekskes;-)
Ik heb nog een termijnrekening aan 6% online geopend op 2 jan. Mijn telefonisch contact dateert van eind december. Ben even gaan kijken en stel vast dat tarieven idd. gedaald zijn. Nu 5,25% op 6 maanden, 5,5% op 1 jaar.centenkliever schreef:ik heb deze middag afgesloten en er was géén sprake van 6%! Wanneer heeft u hiervoor gebeld?DEMICHAEL schreef: inderdaad 6%, staat niet op hun website vermeld maar als je online een termijndeposito afsluit gebeurt dit aan 6%. Ik heb hiervoor gebeld en zij bevestigen dit tarief voor 6,9 en 12 maanden.
hallo,
heb juist email gehad van CE 6% was enkel geldig tot 31/12/08 en enkel voor bestaande klanten
heb juist email gehad van CE 6% was enkel geldig tot 31/12/08 en enkel voor bestaande klanten
Vallen termijnrekeningen ook onder het garantiestelsel of geldt dit alleen voor spaarrekeningen / tak21 producten ?