Ethias tak 21 - 3,20% vanaf 20k
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Ethias tak 21 - 3,20% vanaf 20k
klopt idd, zeer correct van Ethias.
Bij de KBC ging het geen waar geweest zijn.
Bij de KBC ging het geen waar geweest zijn.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
En bijkomend ter info: Na ondertekening van het contract heb je 1 maand de tijd om het ingetekende bedrag over te schrijven waarna het contract ingaat met de ontvangstdatum van de storting.
Bij mij net hetzefde, ik had ook al twee weken geleden een afspraak gemaakt en heb ook nog 3.2% gekregen.
Ethias geeft momenteel nog 2,75% vanaf 20k.
De moeite om hier nog wat geld in te steken? Veel "veilige" alternatieven zijn er niet meer.
Spaarrekeningen, termijnrekeningen, kasbons, staatsobligaties brengen allemaal minder op.
De moeite om hier nog wat geld in te steken? Veel "veilige" alternatieven zijn er niet meer.
Spaarrekeningen, termijnrekeningen, kasbons, staatsobligaties brengen allemaal minder op.
misschien best eerste een offerte in euros vragen - bij levensverzekeringen zijn die percentages bruto-percentages zonder rekening te houden met kosten en belastingen. bv wat krijg je netto op einddatum als je nu 20k stort en op basis van het eindkapitaal in euros kan je het netto-rendement berekenen
Bij deze tak21 zijn er geen instap, uitstap of beheerskosten, enkel 2% taks.
Bedankt voor de info.
Lijkt me op het eerste zicht interessant op voorwaarde dat je ermee kan leven dat het geld geblokkeerd staat gedurende 8 jaar. Anders zware fiscale kost en mogelijks conjuncturele uitstapkost.
Heb je zicht op wat andere verzekeraars bieden?
Lijkt me op het eerste zicht interessant op voorwaarde dat je ermee kan leven dat het geld geblokkeerd staat gedurende 8 jaar. Anders zware fiscale kost en mogelijks conjuncturele uitstapkost.
Bedankt voor de info.