Etna Aktiv E
Etna Aktiv E
Beste rabobank,
Is het mogelijk om eens te bekijken om Ethna Aktiv E ook op te nemen in jullie fondsenaanbod.
Dit zou volgens mij een meerwaarde kunnen betekenen voor jullie aanbod
mvg
m.a.n.l
Is het mogelijk om eens te bekijken om Ethna Aktiv E ook op te nemen in jullie fondsenaanbod.
Dit zou volgens mij een meerwaarde kunnen betekenen voor jullie aanbod
mvg
m.a.n.l
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Etna Aktiv E
Ik ben hier ook wel in geinteresseerd!
Linkje naar de Kapitalisatie variant: http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F000003XJR" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje naar de Kapitalisatie variant: http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F000003XJR" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: uitbreiding fondsen aanbod (was: Etna Aktiv E)
Ik ook!Investor86 schreef:Ik ben hier ook wel in geinteresseerd!
En eventueel ook de volgende :
Rouvier Patrimoine
Skagen Global
Skagen Kon-Tiki
Heb deze vraag ook recent aan rabobank gesteld en zij hebben laten weten dat DB hier een exclusiviteit op heeft. Volgens test aankoop zou die echter al een aantal maanden afgelopen zijn.
Ik kijk wel uit of er gevolg gegeven wordt aan de enquete over welke fondsenbeheerders wij in hun aanbod willen zien opgenomen worden. Volgens mij moet ethna en skagen toch wel veel gevraagd worden.
Ik kijk wel uit of er gevolg gegeven wordt aan de enquete over welke fondsenbeheerders wij in hun aanbod willen zien opgenomen worden. Volgens mij moet ethna en skagen toch wel veel gevraagd worden.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als het aan ons had gelegen dan hadden we deze fondsbeheerders al een hele tijd gelegen aan ons aanbod toegevoegd. Skagen en Ethenea zijn immers met voorsprong de fondsbeheerders wiens fondsen onze klanten het liefst in ons aanbod zouden zien verschijnen. Het gesuggereerde 'Rouvier Patrimoine' komt mee in ons lijstje van mogelijke fondsen te staan.
Fondsbeheerder Ethenea (die het fonds Ethna Aktiv beheert) liet ons zeer recent nog weten dat ze op dit ogenblik voor de distributie van hun fondsen nog steeds met één verdeler werken met wie ze een overeenkomst van exclusiviteit hebben en dat ze daarom niet op zoek zijn naar andere distributiekanalen.
Met Skagen zijn er nog gesprekken gaande. Wij hopen daar op redelijk korte termijn meer duidelijkheid in te kunnen scheppen.
Ter informatie: toevallig zag ik de resultaten van de enquête van 2012 waarin Aberdeen, Ethenea en Skagen als meest gevraagde fondsbeheerders naar voor kwamen. Intussen werden een aantal Aberdeen-fondsen wel al aan ons aanbod toegevoegd. Meteen het bewijs dat we wel degelijk rekening houden met de mening van onze klanten
Fondsbeheerder Ethenea (die het fonds Ethna Aktiv beheert) liet ons zeer recent nog weten dat ze op dit ogenblik voor de distributie van hun fondsen nog steeds met één verdeler werken met wie ze een overeenkomst van exclusiviteit hebben en dat ze daarom niet op zoek zijn naar andere distributiekanalen.
Met Skagen zijn er nog gesprekken gaande. Wij hopen daar op redelijk korte termijn meer duidelijkheid in te kunnen scheppen.
Ter informatie: toevallig zag ik de resultaten van de enquête van 2012 waarin Aberdeen, Ethenea en Skagen als meest gevraagde fondsbeheerders naar voor kwamen. Intussen werden een aantal Aberdeen-fondsen wel al aan ons aanbod toegevoegd. Meteen het bewijs dat we wel degelijk rekening houden met de mening van onze klanten
Ik ben bij BNNP Fortis en kon deze Ethna zonder problemen krijgen.Zelfs met fikse korting.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We weten dat het fonds via sommige andere kanalen ook beschikbaar is, maar we verkiezen zelf om fondsen pas in ons aanbod op te nemen als dat kan in rechtstreekse overeenstemming met de fondsbeheerder zelf. Zolang Ethenea ons geen toestemming geeft om Ethna Aktiv te verdelen zal dit fonds helaas niet beschikbaar zijn via Rabobank.be.
Beste Rabobank,
Ik heb onlangs nog de vraag gesteld, naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met één van uw collega's om het fondsenaanbod iets meer uit te breiden.
Het moeten niet altijd buitenlandse fondsbeheerders zijn.
Zie zou graag het volgende fonds in jullie gamma zien opduiken.
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F0GBR04JUJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit fonds heeft een mooi trackrecord, en heeft 5 morningstar sterren.
Tevens al lang een favoriet van Test-Aankoop.
Zie je mogelijkheden ??
Ik heb onlangs nog de vraag gesteld, naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met één van uw collega's om het fondsenaanbod iets meer uit te breiden.
Het moeten niet altijd buitenlandse fondsbeheerders zijn.
Zie zou graag het volgende fonds in jullie gamma zien opduiken.
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F0GBR04JUJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit fonds heeft een mooi trackrecord, en heeft 5 morningstar sterren.
Tevens al lang een favoriet van Test-Aankoop.
Zie je mogelijkheden ??
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Is genoteerd! Dit fonds wordt zeker mee opgenomen in het lijstje van voorstellen die we verzamelen. Op regelmatige tijdstippen worden die voorstellen geëvalueerd en soms worden de fondsen of fondsbeheerders daadwerkelijk opgenomen in ons aanbod.
Bedankt voor uw suggestie!
Bedankt voor uw suggestie!