Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Beste,Evi schreef:Beste,
Als u uw contactgegevens in een privé-bericht laat geworden, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Op die manier kunnen we u persoonlijk verderhelpen.
Vriendelijke groet,
Evi.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb in de afgelopen maand al verschillende keren telefonisch contact gehad met jullie helpdesk. Tijdens elk contact heb ik mijn verhaal opnieuw moeten doen en iedere keer met de belofte dat er terug contact opgenomen ging worden. Ik ben tot op vandaag nog steeds geen bericht gekregen.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar het verschil in rente met jullie concurrenten weegt voor mij persoonlijk niet op tegen het gebrek aan dienstverlening.
Hoogachtend,
Mikey
Dat spijt ons en we hebben begrip voor uw reactie.
Door 24u/24 7d/7 bereikbaar te zijn proberen we ten allen tijde beschikbaar te zijn voor onze Evi-cliënten.
U bent echter op verschillende ogenblikken niet terug gecontacteerd, terwijl dit wel afgesproken werd. Uiteraard kan dit niet en we bieden u hiervoor dan ook onze excuses aan.
Het openen van een tweede rekening, een gemeenschappelijke rekening bijvoorbeeld, kan sinds afgelopen zaterdag. Echter dient de eerste rekening wel volledig geactiveerd te zijn. Er dient dus vanuit uw vaste zichtrekening een bedrag op overgeschreven te zijn.
Vriendelijke groet,
Evi.
Door 24u/24 7d/7 bereikbaar te zijn proberen we ten allen tijde beschikbaar te zijn voor onze Evi-cliënten.
U bent echter op verschillende ogenblikken niet terug gecontacteerd, terwijl dit wel afgesproken werd. Uiteraard kan dit niet en we bieden u hiervoor dan ook onze excuses aan.
Het openen van een tweede rekening, een gemeenschappelijke rekening bijvoorbeeld, kan sinds afgelopen zaterdag. Echter dient de eerste rekening wel volledig geactiveerd te zijn. Er dient dus vanuit uw vaste zichtrekening een bedrag op overgeschreven te zijn.
Vriendelijke groet,
Evi.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hoe maak ik dan een gemeenschappelijke rekening aan? Ik had een persoonlijke rekening, maar zou nu graag voor ééntje openen voor mijn gezin. Ik krijg nergens de optie aangeboden om dit te selecteren. Of moet ik een geheel nieuwe registratie doen dan (en nieuwe username krijgen etc...)
Beste,
U kan enkel een tweede rekening openen, als uw eerste rekening volledig geactiveerd is. D.i. na verificatie van uw ID-gegevens én na uw eerste overschrijving van uw zichtrekening naar uw Evi-rekening. Vervolgens kan u een tweede rekening openen waarbij u inderdaad terug naar het openingsproces dient te gaan. Echter, het proces zal u dan herkennen als cliënt waardoor u niet alle gegevens opnieuw moet invullen.
Vriendelijke groet,
Evi.
U kan enkel een tweede rekening openen, als uw eerste rekening volledig geactiveerd is. D.i. na verificatie van uw ID-gegevens én na uw eerste overschrijving van uw zichtrekening naar uw Evi-rekening. Vervolgens kan u een tweede rekening openen waarbij u inderdaad terug naar het openingsproces dient te gaan. Echter, het proces zal u dan herkennen als cliënt waardoor u niet alle gegevens opnieuw moet invullen.
Vriendelijke groet,
Evi.
Vandaag nog eens poging ondernomen om een getrouwheidsrekening te openen en deze keer is het onmiddellijk gelukt !! Had hiervoor reeds twee pogingen ondernomen doch het lukte niet. Verschillende keren contact gehad en het probleem zou opgelost geraken. Was het eerlijk gezegd beu gekomen om telkens opnieuw contact op te nemen en mijn probleem uit te leggen. Had ook wat problemen gekend bij het openen van de spaarrekening vandaar dat mijn geduld opraakte.
Maar vandaag de tijd gevonden om toch nog eens te chatten met een medewerker en op hun aanraden nog eens geprobeerd en moet positief resultaat. Rekening kunnen openen en stond onmiddellijk op het scherm onder de spaarrekening !!
Medewerkers aan de telefoon/chat waren steeds behulpzaam !! Pluim voor deze mensen !!
Dus eind goed al goed.... en nu hopen dat hun interest niet (te vlug) zal dalen
Maar vandaag de tijd gevonden om toch nog eens te chatten met een medewerker en op hun aanraden nog eens geprobeerd en moet positief resultaat. Rekening kunnen openen en stond onmiddellijk op het scherm onder de spaarrekening !!
Medewerkers aan de telefoon/chat waren steeds behulpzaam !! Pluim voor deze mensen !!
Dus eind goed al goed.... en nu hopen dat hun interest niet (te vlug) zal dalen
Duurt dit bij jullie ook zo lang om een rekening te openen?
Ik heb een rekening geopend om 12u.
Uw Evi rekening BE71 5251 3048 8069 is bijna geactiveerd.
Maar ondertussen zijn we al 50 minuten verder en heb ik al gestort
Normaal dat dit zo lang duurt???
Ik heb een rekening geopend om 12u.
Uw Evi rekening BE71 5251 3048 8069 is bijna geactiveerd.
Maar ondertussen zijn we al 50 minuten verder en heb ik al gestort
Normaal dat dit zo lang duurt???
Je moet rekenen dat het minstens een werkdag duurt eer je storting daar aankomt (afhankelijk wanneer je bank die storting doorgeeft).
Dus hopen dat het op 50 min tijd geactiveerd is, is wat wishfull thinking.
-
- Full Member
- Contacteer:
jaja , de jeugd van tegewoordig...
alles moet rap gaan he...
een beetje de maatschappij van vandaag...
effe geduld nog meiske :-)
daarna brengen de centjes meer op...
Bij andere banken gaat dit dan toch iets rapper volgens mijanonymous schreef:Je moet rekenen dat het minstens een werkdag duurt eer je storting daar aankomt (afhankelijk wanneer je bank die storting doorgeeft).
Nuja swat ik zie wel
bartiebart schreef:jaja , de jeugd van tegewoordig...
Ijla ijla kalm hé.
De jeugd van tegenwoordig ben ik helaas niet meer
Ik ben officieel al volwassen.
En mijn geduld is weinig heeft trouwens niets te maken met de jeugd van tegenwoordig.
--- quote verwijderd door webmaster, het is niet nodig te quoteren op iets dat er net boven staat ----
Phineke, toon dat je volwassen bent meisje en laat je vooral niet opjutten !
Mvg,
Evita
Phineke, toon dat je volwassen bent meisje en laat je vooral niet opjutten !
Mvg,
Evita
Uit nieuwschierigheid nogmaals een poging gedaan om een gemeenschappelijke rekening te openen.Evi schreef:Dat spijt ons en we hebben begrip voor uw reactie.
Vriendelijke groet,
Evi.
Ik krijg echter nog altijd dezelfde foutboodschap die ik reeds verschillende malen aan jullie helpdesk heb gemeld.
Conclusie: Na meer dan 2 maanden nog steeds geen oplossing.
Er is op het nieuws gekomen dat buitenlandse banken minder veilig zijn dan belgische banken.
Ik ben bij Evi.
Gaan jullie daardoor weg gaan of blijven jullie bij Evi?
Ik ben bij Evi.
Gaan jullie daardoor weg gaan of blijven jullie bij Evi?
Dat is wat kort door de bocht. Het ging er enkel over dat banken buiten de EU meer risico inhouden omdat ze niet vallen onder het deposito stelsel.
Bij Evi klant zijn kan alles behalve kwaad
Bij Evi klant zijn kan alles behalve kwaad
evi is toch ook een Belgische bank of is het een Nederlandse ?