Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Private Bank Van Lanschot lanceert Evi, een nieuwe online spaarbank. De rentevoeten van Evi Bank zijn de hoogste van de online spaarmarkt.
meer info: https://www.spaargids.be/sparen/evi-nie ... entes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT V.: poll toegevoegd
meer info: https://www.spaargids.be/sparen/evi-nie ... entes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT V.: poll toegevoegd
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Uit nieuwsgierigheid maar geregistreerd. We zien wel wat we er achteraf mee doen, maar altijd goed om te vergelijken
Mijn ervaring tot nu toe:
* Registratieprocess ging vlot. Deze bank heeft alvast 1 voordeel tegenover de anderen. Je kan aanloggen met je e-id.
* Je krijgt onmiddellijk een rekeningnummer toegewezen.
* Ook direct een duidelijke e-mail met alle info in
* Niet nodig om allerlei documenten door te sturen of door te mailen (als je via e-id registreert)
* Overschrijving ter activering is onderweg, dus ik ben benieuwd.
Mijn ervaring tot nu toe:
* Registratieprocess ging vlot. Deze bank heeft alvast 1 voordeel tegenover de anderen. Je kan aanloggen met je e-id.
* Je krijgt onmiddellijk een rekeningnummer toegewezen.
* Ook direct een duidelijke e-mail met alle info in
* Niet nodig om allerlei documenten door te sturen of door te mailen (als je via e-id registreert)
* Overschrijving ter activering is onderweg, dus ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door anonymous op 11 december 2013, 10:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waarom niet?
Mijn NIBC rekening begint de garantielimiet de benaderen.
Maar weeral een rekening er bij.....pft en ik heb er al 12.
Mijn NIBC rekening begint de garantielimiet de benaderen.
Maar weeral een rekening er bij.....pft en ik heb er al 12.
Hebben ze een mobiele applicatie om je rekeningstand te controleren en intrestberekening?
Mobiele app ben ik nog niet tegengekomen.
Interestberekening lijkt me wel uitgebreid:
(zie screenshot)
Interestberekening lijkt me wel uitgebreid:
(zie screenshot)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik blijf waar ik ben, zo spectaculair veel hoger ligt rente niet en kans is groot dat het opstartstunt is en dat ze eens dat ze genoeg klanten hebben de rente laten zakken.
Totnogtoe moest je steeds een kopie bezorgen van je id, alsook een bewijs van je woonplaats... Hier zou dit niet nodig zijn. Straf en tegelijk ook raar, omdat alle andere banken dit wel steeds vragen.anonymous schreef: * Niet nodig om allerlei documenten door te sturen of door te mailen
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Na Optimum komt Evi met een magere 2,1%
Voor mij te weinig om bvb weg te gaan bij Rabo of NIBC
Optima gaf een veel hoger tarief (3.75%) om de stap te wagen. Helaas is de instapperiode voorbij. Je kan nog wel bijstorten als je een rekening had geopend.
Voor mij te weinig om bvb weg te gaan bij Rabo of NIBC
Optima gaf een veel hoger tarief (3.75%) om de stap te wagen. Helaas is de instapperiode voorbij. Je kan nog wel bijstorten als je een rekening had geopend.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
van alle online banking is deze het gemakkelijkst om in te schrijven en er is ook handig inlog systeem voor je account.
momenteel zitten we al op een diepte punt voor spaarrekeningen wat kunnen we nog verliezen.
momenteel zitten we al op een diepte punt voor spaarrekeningen wat kunnen we nog verliezen.
Daar je kan aanloggen met je e-id, hebben ze meteen al je gegevens, die voor hen nodig zijn.Vaganzza schreef:Totnogtoe moest je steeds een kopie bezorgen van je id, alsook een bewijs van je woonplaats... Hier zou dit niet nodig zijn. Straf en tegelijk ook raar, omdat alle andere banken dit wel steeds vragen.
Reden waarom andere banken dit niet doen, niet iedereen heeft een e-id lezer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Keytrade heeft ook de optie om in te loggen met E-id.
Ondertussen wat gespeeld met de website en als je "zelf invullen" neemt ipv aanloggen via eid, dan moet je wel kopies van de paspoorten bezorgen.Je kan blijkbaar wel direct bij de aanvraag de scans in fotoformaat uploaden. Dus als je geen eid hebt, dan moet je eerst ervoor zorgen dat je die scans op je pc hebt.josbos schreef:Daar je kan aanloggen met je e-id, hebben ze meteen al je gegevens, die voor hen nodig zijn.Vaganzza schreef:Totnogtoe moest je steeds een kopie bezorgen van je id, alsook een bewijs van je woonplaats... Hier zou dit niet nodig zijn. Straf en tegelijk ook raar, omdat alle andere banken dit wel steeds vragen.
Reden waarom andere banken dit niet doen, niet iedereen heeft een e-id lezer.
Zou het wel heel raar gevonden hebben dat je zonder eid aan te loggen geen documenten zou moeten sturen.
Nog iets wat mij opviel. Als je klikt op "open uw Evi ...spaarrekening" dan komt er o.a. een chatfunctie button. Klik je daarop komt dit tevoorschijn:
Wat mij ook direct interesseert is voor mensen die de 2 spaarrekeningen willen openen. Moeten zij 2x de ganse aanvraagprocedure door? Of kan je dit bv na opening van de eerste rekening via het online bankieren doen?
Als dit de openingsuren van de helpdesk zullen zijn, dan is dit wel enorm. Bij Keytrade is dit van 9 tot 22u en dat vond ik al zeer uitgebreidEvi Bank schreef:De chatfunctie is momenteel niet beschikbaar.
Wij helpen u graag verder op deze dagen:
Maandag: 6:00 - 00:00
Dinsdag: 6:00 - 00:00
Woensdag: 6:00 - 00:00
Donderdag: 6:00 - 00:00
Vrijdag: 6:00 - 00:00
Zaterdag: 6:00 - 00:00
Zondag: 6:00 - 00:00
Wat mij ook direct interesseert is voor mensen die de 2 spaarrekeningen willen openen. Moeten zij 2x de ganse aanvraagprocedure door? Of kan je dit bv na opening van de eerste rekening via het online bankieren doen?
Klopt. Ik heb geregistreerd via e-idVaganzza schreef: Ondertussen wat gespeeld met de website en als je "zelf invullen" neemt ipv aanloggen via eid, dan moet je wel kopies van de paspoorten bezorgen.Je kan blijkbaar wel direct bij de aanvraag de scans in fotoformaat uploaden. Dus als je geen eid hebt, dan moet je eerst ervoor zorgen dat je die scans op je pc hebt.
Zou het wel heel raar gevonden hebben dat je zonder eid aan te loggen geen documenten zou moeten sturen.
Ik zie niets van een zichtrekening. Men werkt met een tegenrekening bij een andere bank zeker?