EVS
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: EVS
Binnenkort wat stukskes bijkopen
Nicknamesucks, altijd voorzichtig zijn met dat bijkopen, want uw gewicht per aandeel moet altijd gezond blijven.nicknamesucks schreef:Binnenkort wat stukskes bijkopen
Persoonlijk denk ik dat er geen haast is om te kopen of bij te kopen. Koersniveau is voor mij in elk geval bepalend en ik weet aan welk niveau ik terug wens in te stappen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
bedankt voor de raad
Ik vind het vooral spijtig dat de heer Jacques Galloy, voormalige CFO en sinds kort weg bij EVS na 12 jaar trouwe dienst waarin EVS bijzonder sterk groeide en presteerde, niet meer bij EVS werkt. Heb de man in het verleden vaak gesproken. Bijzonder intelligent en ook zeer humoristisch. Een Waal die overigens perfect Nederlands praat.
Afwachten wat het met het nieuwe management wordt.
Afwachten wat het met het nieuwe management wordt.
Mooie stijging vandaag van +/- 4%.
Wellicht een of ander beleggingsblad die een koopadvies gaf.
Wellicht een of ander beleggingsblad die een koopadvies gaf.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130916_004" onclick="window.open(this.href);return false;
Nicknamesucks, welke aandelen buiten EVS en Exmar hebt u nog?nicknamesucks schreef:bedankt voor de raad
EVS wordt momenteel ook geshort door Pictet Asset Managements! Toch nog even wachten hiermee, denk ik.
Dus... als de koers stijgt terwijl die kerels shorten, dan moeten ze later terugkopen en zal het stijgen...
FSMA: http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... lling.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;optibear schreef:Link?
De volatiliteit was bij EVS de laatste tijd ruim toegenomen.
Misschien krijg ik nog de kans om laag terug in te stappen. Zo niet, dan is dat maar zo.
Misschien krijg ik nog de kans om laag terug in te stappen. Zo niet, dan is dat maar zo.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat bedoel jij met laag Piper ? Welke prijs ?
Koopadvies van Patrick Casselman (KBC Private Banking).
Koersdoel 58 EUR.
Koersdoel 58 EUR.
TA geeft ook mooi koopsignaal!chainy schreef:Koopadvies van Patrick Casselman (KBC Private Banking).
Koersdoel 58 EUR.