EVS
TIP
Re: EVS
Het is paniekdag vandaag. Verschillende aandelen krijgen zo'n klappen zonder dat er nieuws is.derocker schreef:Iemand een idee waarom ze vandaag een klap van +/- 6% krijgen ?
Niet vergeten wat voor een fantastische rally veel aandelen gedaan hebben de eerste maanden van dit jaar (en dat was ook vaak zonder nieuws)
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Spijtig genoeg ben ik vlak na die rally pas begonnen met aandelen
Uitzweten dus.
Uitzweten dus.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ge weet, reteiP:reteiP schreef:Het is paniekdag vandaag. Verschillende aandelen krijgen zo'n klappen zonder dat er nieuws is.derocker schreef:Iemand een idee waarom ze vandaag een klap van +/- 6% krijgen ?
Niet vergeten wat voor een fantastische rally veel aandelen gedaan hebben de eerste maanden van dit jaar (en dat was ook vaak zonder nieuws)
Als het zomaar omhoog gaat, is dat door het eigen inzicht en skill, de markt honoreert dat.
Als het zomaar zakt, is het de schuld van anderen : shorters, manipulatie, incompetente beursblaadjes, bankiers, enz.
>:D
De beste les die je kan krijgen is redelijk snel met negatieve rendementen opgezadeld te zitten. Dat tempert het geloof in het eigen kunnen en zet iedereen weer met beide voeten op de grond.derocker schreef:Spijtig genoeg ben ik vlak na die rally pas begonnen met aandelen
Uitzweten dus.
EVS is niet "zomaar gezakt" sinds ik het gekocht heb. 2 dagen voordat EVS een pandoering van -18% kreeg omdat de cijfers rotslecht waren stond er op test aankoop invest een "analyse" over het aandeel vol lofzang. Aandeel (toen 40% hoger dan nu !) was spotgoedkoop volgens test aankoop invest, hele goede vooruitzichten, het hoogste koopadvies. Ik heb dan maar besloten om hen te volgen, waar ik nu al veel spijt van heb. Dat is iets helemaal anders dan een aandeel dat een gezonde correctie ondervindt.Panly schreef:
Ge weet, reteiP:
Als het zomaar omhoog gaat, is dat door het eigen inzicht en skill, de markt honoreert dat.
Als het zomaar zakt, is het de schuld van anderen : shorters, manipulatie, incompetente beursblaadjes, bankiers, enz.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ik liep eens door mijn schaduwport, dit aandeel heeft een serieuse daling achter de rug.
Is het geloof in goede even jaren met EK en OS als driver er nog?
Nu die hollander vertrokken is, is er nu een betere kapitein aan boord?
Is het geloof in goede even jaren met EK en OS als driver er nog?
Nu die hollander vertrokken is, is er nu een betere kapitein aan boord?
Vraag me af of EVS aan huidig koers niet koopwaardig is.
2015 resultaten zijn natuurlijk niet fantastisch, maar eigen aan EVS in oneven jaar. Orderboek ziet er vrij goed gevuld uit. Lees ook dat ze verschillende samenwerkingsverbanden hebben (oa met CISCO) voor Full IP en 4K streaming (waarmee ze de eersten zouden zijn).
Iemand een zicht op grote evenementen in 2016 waar EVS in betrokken is ?
2015 resultaten zijn natuurlijk niet fantastisch, maar eigen aan EVS in oneven jaar. Orderboek ziet er vrij goed gevuld uit. Lees ook dat ze verschillende samenwerkingsverbanden hebben (oa met CISCO) voor Full IP en 4K streaming (waarmee ze de eersten zouden zijn).
Iemand een zicht op grote evenementen in 2016 waar EVS in betrokken is ?
EVS nog even onder de andacht brengen!
Hebben ze grote deals te pakken voor een goed even jaar?
Dat soort nieuws komt met de kwartaalresultaten.Jhn schreef:EVS nog even onder de andacht brengen!
Ondertussen is EVS op de goede weg.
Beter derder kwartaal voor EVS (ivm eerste 2 kwartalen 2015).
http://www.evs.com/sites/default/files/ ... _final.pdf
http://www.evs.com/sites/default/files/ ... _final.pdf
'ING Wholesale Banking verlaagt het advies voor de beeldvormingsgroep na de recent mooie prestatie tot 'houden.' Bron : De Tijd
Dip van 5% vandaag. Lijkt mij wat voorbarig in aanloop van even jaar.
Dip van 5% vandaag. Lijkt mij wat voorbarig in aanloop van even jaar.
Afstraffing gaat verder vandaag.
Allemaal omdat ING zijn koersdoel verandert van 30€/buy naar 32€/hold ? Denk dat ING trouwens zelf nog altijd 3% in handen heeft van EVS. Die kunnen hun analyst dus een schouderklopje geven .
Allemaal omdat ING zijn koersdoel verandert van 30€/buy naar 32€/hold ? Denk dat ING trouwens zelf nog altijd 3% in handen heeft van EVS. Die kunnen hun analyst dus een schouderklopje geven .
Te belachelijk voor woorden inderdaad. Kunnen natuurlijk ook wel wat winstnemingen zijn, koers is sterk gestegen de laatste maanden (maar nog steeds een verlies van bijna 20% voor mij ...).TigerLB schreef:Afstraffing gaat verder vandaag.
Q4 resultaten sterker dan verwacht. En een goed gevuld orderboekje voor 2016.
http://www.evs.com/sites/default/files/ ... -final.pdf
http://www.evs.com/sites/default/files/ ... -final.pdf
Wat mij betreft is het morgen "D-day".
2016 zou een goed jaar moeten zijn voor EVS. Ik verwacht dan ook dat de koers morgen mooi in het groen zal staan. Mocht ik mij toch vergissen vliegen ze buiten en slik ik een klein verlies.
Ben overigens sowieso van plan om dit aandeel ergens in 2016 te verkopen. Ik hoop dat te kunnen doen aan een koers van rond de €34.
2016 zou een goed jaar moeten zijn voor EVS. Ik verwacht dan ook dat de koers morgen mooi in het groen zal staan. Mocht ik mij toch vergissen vliegen ze buiten en slik ik een klein verlies.
Ben overigens sowieso van plan om dit aandeel ergens in 2016 te verkopen. Ik hoop dat te kunnen doen aan een koers van rond de €34.