Ex div datum van fonds
TIP
Ex div datum van fonds
Ik ben op zoek naar de ex-dividend datum van LU0110060430 voor 2015.
In het verleden was dit steeds 1 augustus, maar voor dit jaar kan ik dit nergens vinden.
Dit is eigenlijk al tegen mijn principes: als je de info niet vlot kan vinden, niet kopen.
Maar ben nu wel benieuwd wanneer het dit jaar is.
In het verleden was dit steeds 1 augustus, maar voor dit jaar kan ik dit nergens vinden.
Dit is eigenlijk al tegen mijn principes: als je de info niet vlot kan vinden, niet kopen.
Maar ben nu wel benieuwd wanneer het dit jaar is.
Re: Ex div datum van fonds
Zie hoofdstuk 3.1 van de prospectus:
Dividenden worden normaliter betaalbaar gesteld op de eerste Werkdag in augustus.
Dividenden worden normaliter betaalbaar gesteld op de eerste Werkdag in augustus.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt, dat is betaalbaarstelling. Wanneer is ex-dividend?
Met "betaalbaar gesteld" wordt hier ex-dividend bedoeld.
De effectieve betaling wordt niet "betaallbaarstelling" waar wel "uitkering" genoemd, en wat dit betreft staat wat verder in de prospectus:
Dividenden worden normaliter uitgekeerd binnen tien Werkdagen of zo spoedig mogelijk daarna.
De Engelse versie:
Dividends are normally declared on the first Business Day of August.
Dividends are normally paid within ten Business Days, and as from April 2015 normally within five Business Days, or as soon as practicable thereafter.
De effectieve betaling wordt niet "betaallbaarstelling" waar wel "uitkering" genoemd, en wat dit betreft staat wat verder in de prospectus:
Dividenden worden normaliter uitgekeerd binnen tien Werkdagen of zo spoedig mogelijk daarna.
De Engelse versie:
Dividends are normally declared on the first Business Day of August.
Dividends are normally paid within ten Business Days, and as from April 2015 normally within five Business Days, or as soon as practicable thereafter.
Ha ok.
Bedankt om dit even uit te zoeken!
Bedankt om dit even uit te zoeken!