excel formule berekening intrest bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- littlepete
- Newbie
- Contacteer:
excel formule berekening intrest bank
hallo beste,
ik ben al een paar dagen bezig met puzzelen om op een excel blad de intrest over drie jaar per maand van mijn spaarrekening bij argenta te berekenen, deels basisintrest deels getrouwheidspremie.
Maar: mijn totaal na drie jaar blijft steeds ongeveer 200 euro minder (535) dan de op spaargids.be berekende totaalsom (iets meer dan 700 euro) ...
waar zit de fout?
hartelijk dank voor alle goeie raad en/of oplossingen !
peter, leuven
ik ben al een paar dagen bezig met puzzelen om op een excel blad de intrest over drie jaar per maand van mijn spaarrekening bij argenta te berekenen, deels basisintrest deels getrouwheidspremie.
Maar: mijn totaal na drie jaar blijft steeds ongeveer 200 euro minder (535) dan de op spaargids.be berekende totaalsom (iets meer dan 700 euro) ...
waar zit de fout?
peter, leuven
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: excel formule berekening intrest bank
De fout zit bij onze politiekers (zoals bv. Van Peteghem).littlepete schreef: ↑2 februari 2024, 16:37 hallo beste,
waar zit de fout?
peter, leuven
Wat je doet (en ook wat nu in een "sector akkoord" (voor wie wil) is overééngekomen) is compleet zinloos.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wanneer ga jij nu eens een antwoord "to the point" geven...EarthNvstr1 schreef: ↑2 februari 2024, 19:28De fout zit bij onze politiekers (zoals bv. Van Peteghem).littlepete schreef: ↑2 februari 2024, 16:37 hallo beste,
waar zit de fout?
peter, leuven
Wat je doet (en ook wat nu in een "sector akkoord" (voor wie wil) is overééngekomen) is compleet zinloos.
Het enige wat jij kan is steeds maar naast de kwestie antwoorden. Get a life !
Heb jij nu echt niets anders te doen in jouw leven ?
Leg je in januari 2025 en 2026 niets in?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
't Is maar wat iemand "to the point" vindt dan hé.
Het "enige" vind ik nogal straf.
Ik geef wel toe dat ik soms/regelmatig enigszins reageer om de vraagsteller zelf te laten nadenken.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 2 februari 2024, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik geef wel toe dat ik soms/regelmatig enigszins reageer om de vraagsteller zelf te laten nadenken."
Met over Van Peteghem (ben er zeker geen fan van) wat te lullen ga je de vraagsteller niet helpen me dunkt...
Met over Van Peteghem (ben er zeker geen fan van) wat te lullen ga je de vraagsteller niet helpen me dunkt...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
6247 : 3 = 2082 : 365 = +/- 7 per dag... dit zegt toch alles nietwaar.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
@littlepete ?
Edit: omwille van de attentie:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Getrouwheidspremie wordt na 1j elk kwartaal uitgekeerd. Dat zie ik niet in die excel.
In D15 moet de getrouwheidspremie hoger zijn. Want 500 / 100 × 1,8 = 9 Euro. En er staat 0,75 Euro. Je mag die 9 dus niet delen door 12.
In D21 zou ik D15 niet bijtellen.
Ik zou het eens in detail moeten bezien op mijn pc. Op gsm is het te veel scroll werk.
In D15 moet de getrouwheidspremie hoger zijn. Want 500 / 100 × 1,8 = 9 Euro. En er staat 0,75 Euro. Je mag die 9 dus niet delen door 12.
In D21 zou ik D15 niet bijtellen.
Ik zou het eens in detail moeten bezien op mijn pc. Op gsm is het te veel scroll werk.
Uiteindelijk tot een goed werkende Excel-sheet gekomen?