Exmar
TIP
Re: Exmar
'Houden' blijft de boodschap.
Hier op hun website vind je de voorlopige resultaten voor 2013.
Provisies drukken winst ExmarMonrose schreef:... -4% en geen enkele reden?
...De winst werd echter gedrukt door een droogdokbeurt voor de LNG-tanker Excel en vooral door een provisie voor enkele aanpassingen aan andere LNG-tankers die het brandstofverbruik moeten drukken. ..
cfr: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 9-3086.art" onclick="window.open(this.href);return false;
NB= ondertussen is exmar aan de beterhand
De toekomst voor Exmar ziet er goed uit.
Analist W. Vanderhaeghen (KBC Securities) trekt zijn koersdoel op naar 14 euro.
Mijn inziens had hij dat koersdoel reeds vroeger mogen/moeten optrekken. Met name na de publicatie van de 3e kwartaalresultaten.
Mijn Exmars (en niet weinig) blijven zeker in portefeuille.
Analist W. Vanderhaeghen (KBC Securities) trekt zijn koersdoel op naar 14 euro.
Mijn inziens had hij dat koersdoel reeds vroeger mogen/moeten optrekken. Met name na de publicatie van de 3e kwartaalresultaten.
Mijn Exmars (en niet weinig) blijven zeker in portefeuille.
Vandaag na sluiting van de beurs werd op De Tijd.be bekendgemaakt dat Exmar opnieuw investeert in een drijvend LNG platform.
Dit aandeel spreekt mij meer en meer aan, maar is het niet te gedurfd of volatiel voor een beginnende belegger als ik?
Dit aandeel spreekt mij meer en meer aan, maar is het niet te gedurfd of volatiel voor een beginnende belegger als ik?
volatiliteit en durf is niet noodzakelijk verschillend van beginnend.
Hoe dramatisch is een mogelijk verlies voor de belegger, wat is de rest van zijn portefeuille , enz.;;
Hoe dramatisch is een mogelijk verlies voor de belegger, wat is de rest van zijn portefeuille , enz.;;
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Het is inderdaad wel een aandeel met een hoger risico, maar Exmar heeft de wind in de zeilen. Vloot volledig actief, stijgende tariefprijzen, weldra notering in de VS, stevige dividendbetaler ....Peach schreef:Vandaag na sluiting van de beurs werd op De Tijd.be bekendgemaakt dat Exmar opnieuw investeert in een drijvend LNG platform.
Dalingen tot in de buurt van +/- 11,10 euro zie ik alvast als koopkansen.
Wel altijd zorgen voor een gezonde spreiding.
Stilaan een inkoopmoment? Onder de 11,5 sla ik alvast toe.
Iemand trouwens een reden voor de terugval in koers?
Iemand trouwens een reden voor de terugval in koers?
Ik denk inderdaad dat er hier stilaan opnieuw een koopkans voordoet.
Ik moet in elk geval geen aandelen Exmar meer kopen want ik heb meer dan voldoende Exmar in portefeuille.
Ik moet in elk geval geen aandelen Exmar meer kopen want ik heb meer dan voldoende Exmar in portefeuille.
Wordt 11,00 € de bodemkoers ?
Yolavapa, dat weet alleen madame Soleil.Yolavapa schreef:Wordt 11,00 € de bodemkoers ?
Maar mijn inziens een koopkans voor de lange termijn.
Ik zou toch maar opletten.
Twee weken geleden wel wat insiders hun opties verzilverd.
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... l=&c=exmar" onclick="window.open(this.href);return false;
Twee weken geleden wel wat insiders hun opties verzilverd.
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... l=&c=exmar" onclick="window.open(this.href);return false;