Exmar
TIP
Re: Exmar
Petercam erg positief over Exmar + misschien nieuw groot order.
Dat zal vonken geven. Voor we 't weten, staan we boven de 12 eur.
Dividend- + groeiaandeel.
Dat zal vonken geven. Voor we 't weten, staan we boven de 12 eur.
Dividend- + groeiaandeel.
Zeus, ik ben persoonlijk reeds heel lang zeer positief over Exmar.
Aanstaande vrijdag noteert Exmar ex-dividend.
P.S.: veel leden vroegen mij via pb om terug te reageren. Ik wil dit echter wel doen, maar verwacht dan van iedereen hier ook wat reactie. Minimum één bericht per dag van eenieder zou toch mogelijk moeten kunnen zijn.
Aanstaande vrijdag noteert Exmar ex-dividend.
P.S.: veel leden vroegen mij via pb om terug te reageren. Ik wil dit echter wel doen, maar verwacht dan van iedereen hier ook wat reactie. Minimum één bericht per dag van eenieder zou toch mogelijk moeten kunnen zijn.
Piper, ikke ook. Welcome back!
-
- Hero Member
- Contacteer:
"The final dividend of EUR 0.30 per share (EUR 0.225 net per share) is payable to the holders of registered shares and to the holders of dematerialised shares (throug their financial institution) on 28 May 2014."
Nicknamesucks, inderdaad morgen ex-dividend.
Ik zie Exmar de volgende dagen echter wel naar een nieuw record doorstijgen. Het bedrijfsnieuws van de jongste dagen was echter (zeer) gunstig en als Exmar in de VS gaat noteren, is dat opnieuw gunstig nieuws.
Exmar kende net zoals zo veel andere aandelen een dipje richting 11 euro en dat was een mooie kans om in te stappen of om belang te verhogen.
Ik zie Exmar de volgende dagen echter wel naar een nieuw record doorstijgen. Het bedrijfsnieuws van de jongste dagen was echter (zeer) gunstig en als Exmar in de VS gaat noteren, is dat opnieuw gunstig nieuws.
Exmar kende net zoals zo veel andere aandelen een dipje richting 11 euro en dat was een mooie kans om in te stappen of om belang te verhogen.
Ik zie Exmar de volgende dagen echter wel naar een nieuw record doorstijgen. [/quote]
Lijkt reeds aardig deze weg op te gaan met o.a. uitbreekpatronen.
Morgen, omwille van dividendenknip, starten we wel met een koers van +/- 0,30 euro lager dan de slotkoers van heden.
Lijkt reeds aardig deze weg op te gaan met o.a. uitbreekpatronen.
Morgen, omwille van dividendenknip, starten we wel met een koers van +/- 0,30 euro lager dan de slotkoers van heden.
Voilà, zoals hierboven reeds aangehaald.
Exmar noteert vandaag ex-dividend maar het aandeel heeft er weinig of geen last van.
Ik verwacht nieuwe recordkoersen de volgende weken.
Exmar noteert vandaag ex-dividend maar het aandeel heeft er weinig of geen last van.
Ik verwacht nieuwe recordkoersen de volgende weken.
Laat ons bidden
Weet iemand waar je de evolutie van de spotmarket en timecharter prijzen kunt volgen van de LNG/LPG market?
Ik dacht dat Exmar voor die tweede OPTI-EX voor LLOG toch ook een vergoeding moet krijgen of is dit reeds gebeurd, vind daar niet direct iets over terug .
Ik dacht dat Exmar voor die tweede OPTI-EX voor LLOG toch ook een vergoeding moet krijgen of is dit reeds gebeurd, vind daar niet direct iets over terug .
Christo, tarieven zijn reeds gedurende een lange termijn "stijgend".
Monrose, ik heb voldoende tijd en geduld.
Ik verwacht nog hogere koersen alsmede mooie dividenden.
Ik verwacht nog hogere koersen alsmede mooie dividenden.
Prachtige nieuwe tanker, de "Waasmunster" vaart nu ook voor Exmar.
Genoemd naar mijn woonplaats, waar ook enkele leden van de familie Saverys wonen.
Genoemd naar mijn woonplaats, waar ook enkele leden van de familie Saverys wonen.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Exmar is ongetwijfeld een héél sterk aandeel. Reeds een keer of twee goede zaken mee gedaan, maar de laatste keer was de trein plots vertrokken en helaas zat ik er niet op. Vroeger kocht ik altijd ronde de 5 en verkocht dan boven de 6. De huidige koers ken je wel zeker.
Enfin dat is de beurs, je kan niet met elke trein meerijden.
Enfin dat is de beurs, je kan niet met elke trein meerijden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ben eens benieuwd hoe die jongere telg van Saverys het met zijn Steviaplantage doet.