Exmar
TIP
Exmar
Vrijdag ll. noteerde Exmar ex-dividend ten bedrage van 0,30 euro netto oftewel een netto-dividend van >4%.
Wellicht kan Exmar nu terug stijgen.
LT-vooruitzichten voor Exmar blijven trouwens zeer gunstig.
Wellicht kan Exmar nu terug stijgen.
LT-vooruitzichten voor Exmar blijven trouwens zeer gunstig.
Re: Exmar
Volledig mee eens Piper! Exmar is bedrijf dat volgens mij nog een mooie toekomst tegemoet gaat.
Euronav (ook familie Saveryns) zou ik ook overwegen te kopen eens het échte economische herstel is ingezet.
Euronav (ook familie Saveryns) zou ik ook overwegen te kopen eens het échte economische herstel is ingezet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Heb ze ook in port en waarschijnlijk voor de lange termijn.
Ook in portefeuille. Net voor ex-dividend in portefeuille genomen sochtens toen het aandeel even terugviel na de sterke koersstijging en meteen van het dividend kunnen meeprofiteren. Nog geen idee of het voor korte termijn zijn of niet, maar verwacht op korte termijn alvast nog een mooie winst.
Exmar is in elk geval (bijzonder) snel hersteld van zijn dividendenknip.
De LT-vooruitzichten blijven bovendien bijzonder gunstig. Ik blijf ook rustig en geduldig zitten.
De LT-vooruitzichten blijven bovendien bijzonder gunstig. Ik blijf ook rustig en geduldig zitten.
Positief is ook dat de familie Saverys vol belegd is in Exmar!
Exmar presteert vandaag goed (mooi groen) en dat in een bloedrode beurs.
Dit is altijd een positief teken naar de toekomst toe en Exmar toont daarmede zijn relatieve sterkte (niet te verwarren met rsi-index bij technische analyse) alsmede zijn LT-groeipotentieel.
Dit is altijd een positief teken naar de toekomst toe en Exmar toont daarmede zijn relatieve sterkte (niet te verwarren met rsi-index bij technische analyse) alsmede zijn LT-groeipotentieel.
KBC Securities trok zeer recent hun koersdoel voor Exmar op van 9 euro naar 10,50 euro.
De dividendknip is al helemaal goedgemaakt. Het ziet er naar uit dat we voor de 4de dag op rij positief gaan afsluiten.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag toch een rode dag en zo'n 2,5% eraf.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij te tanken aan 8,32 euro!
Brugse Leeuw, zie dat u de laatste weken talrijke aandelen hebt gekocht of bijgekocht.Brugse Leeuw schreef:Vandaag toch een rode dag en zo'n 2,5% eraf.
Aandelen zijn vandaag niet duur, maar ik zou persoonlijk toch zeker al mijn buskruit nog niet verschieten en zeker nog wat cash overhouden voor uiterste opportuniteiten.
Ikzelf hou altijd cash aan. Dit is overigens een algemene basisregel bij mij.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Piper, heb indertijd al redelijk wat (weekje te vroeg) gekocht.
Mijn eerste mandje was aan 7,90. 2de mandje helaas te vroeg bijgekocht aan 8,32 na die rode dag.
Overweeg toch mijn eerste mandje te verkopen met een bescheiden winst (dividend er ook nog bij) en deze te herinvesteren in Econocom kwestie van betere spreiding.
Doen of blijven zitten in Exmar?
De euforie bij de intrede van Gutman zal nu wel temperen met het nieuwe schandaal?
Mijn eerste mandje was aan 7,90. 2de mandje helaas te vroeg bijgekocht aan 8,32 na die rode dag.
Overweeg toch mijn eerste mandje te verkopen met een bescheiden winst (dividend er ook nog bij) en deze te herinvesteren in Econocom kwestie van betere spreiding.
De euforie bij de intrede van Gutman zal nu wel temperen met het nieuwe schandaal?
Ikzelf blijf zitten.. Econocom biedt mooie LT-vooruitzichten maar na de recente overname is het aandeel nog aan het zakken en geeft voorlopig nog niet de indruk om terug te gaan stijgen.. Op LT een goeie keuze, maar op KT?
Exmar is trouwens ook een goeie keuze op LT, maar dat weet je. Ik verwacht bitter weinig reactie van de koers op de geruchten rond Gutman.
Lijkt mij een dubbeltje op zijn kant te zijn met welk aandeel je op KT een mooie winst kan halen.. Ik blijf alvast zitten in Exmar en hou Econocom voorlopig nog wat in de gaten.
Exmar is trouwens ook een goeie keuze op LT, maar dat weet je. Ik verwacht bitter weinig reactie van de koers op de geruchten rond Gutman.
Lijkt mij een dubbeltje op zijn kant te zijn met welk aandeel je op KT een mooie winst kan halen.. Ik blijf alvast zitten in Exmar en hou Econocom voorlopig nog wat in de gaten.
Beurzen zitten overduidelijk in een correctiefase. Dus haasten om te kopen of bij te kopen, is er wat mij betreft niet.Brugse Leeuw schreef:Piper, heb indertijd al redelijk wat (weekje te vroeg) gekocht.
Ik ben wel fan van beide aandelen, Econocom en Exmar. Goedkoop, goede LT-vooruitzichten, goed management, mooie winstmarges... maar een goede en gezonde spreiding is inderdaad altijd absoluut noodzakelijk.
En vooral Econocom staat vandaag vrij goedkoop met een k/w van amper 8,5
Risico-graad ligt bij Exmar duidelijk hoger dan bij Econocom.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
De helft van mijn Exmars vandaag verkocht met kleine winst aan 8,04 euro.
Dit vandaag toch alweer geïnvesteerd in Econocom aan 5,40 euro.
Met Exmar en Econocom heb ik nu 2 goedkope aandelen met mooie LT vooruitzichten.
Dit vandaag toch alweer geïnvesteerd in Econocom aan 5,40 euro.
Met Exmar en Econocom heb ik nu 2 goedkope aandelen met mooie LT vooruitzichten.