extra kosten voor medetitularis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
extra kosten voor medetitularis
Enige tijd geleden voerde Belfius deze extra kost in ( 0,50 €/maand ) om ze na enkele maanden in alle stilte terug af te voeren. Nu is Beobank aan de beurt. Vanaf 1 maart 2020 voeren ze een gelijkaardige kost is. Wie is de volgende ?
Re: extra kosten voor medetitularis
Ook een kost, theoretisch, vanaf de vijfde geldopname per maand bij een andere bank voor klanten van een zichtrekening GO bij Beobank.
Als ze het bij zo'n dingen houden is het nog altijd dik in orde voor mij.
Ik gebruik die rekening zelden, dus dat ze maar kosten uitvinden die mij niets kosten. Allemaal ok voor mijn part.
Als ze het bij zo'n dingen houden is het nog altijd dik in orde voor mij.
Ik gebruik die rekening zelden, dus dat ze maar kosten uitvinden die mij niets kosten. Allemaal ok voor mijn part.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ING rekent die kost ook aan.
Wat zie ik net in mijn app van ING :
"""" U bent al 30 jaar klant bij ING ! Fijn !
Wist je dat je als trouwe klant kunt profiteren van verschillende voordelen en meedoen aan wedstrijden om onvergetelijke momenten te beleven ?""""
Ik weet hoe ik me daarbij voel. Geen idee hoe een Hollander zich daar bij voelt.
Wat kan ik doen met hun zogezegde voordelen...
https://www.ing.be/nl/retail/my-news/in ... -Customers
Als ik zou mogen kiezen : geef me liever die 1,9 euro per maand cadeau die de zichtrekening kost.
Met die andere troep ben ik niets vooruit.
Wat zie ik net in mijn app van ING :
"""" U bent al 30 jaar klant bij ING ! Fijn !
Wist je dat je als trouwe klant kunt profiteren van verschillende voordelen en meedoen aan wedstrijden om onvergetelijke momenten te beleven ?""""
Ik weet hoe ik me daarbij voel. Geen idee hoe een Hollander zich daar bij voelt.
Wat kan ik doen met hun zogezegde voordelen...
https://www.ing.be/nl/retail/my-news/in ... -Customers
Als ik zou mogen kiezen : geef me liever die 1,9 euro per maand cadeau die de zichtrekening kost.
Met die andere troep ben ik niets vooruit.
Die 1.9 euro die je maandelijks betaalt gaat waarschijnlijk als sponsoring naar de rode duiveltjes. Met die zogenaamde voordelen , oa. gratis naar één van hun spelletjes gaan kijken , ben je inderdaad niets.