Fagron
TIP
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Fagron
Vandaag weer ingestapt na anderhalf jaar geleden voor ongeveer het dubbele te zijn uitgestapt (zie het Arseus-draadje).
Ik begreep dat gpv1 terminaal zou zijn als ik het andere onderwerp van afscheid nemen hier las. Ik zou dan alles van de beurs halen en nog leven zo lang het kan of zou er niemand zijn in zijn omgeving?
Oei? Dat heb ik precies gemistSchultz schreef:Ik begreep dat gpv1 terminaal zou zijn als ik het andere onderwerp van afscheid nemen hier las. Ik zou dan alles van de beurs halen en nog leven zo lang het kan of zou er niemand zijn in zijn omgeving?
Doet dat er iets toe dan ? Laat die man doen wat hij wil zou ik zeggen.Schultz schreef:Ik begreep dat gpv1 terminaal zou zijn als ik het andere onderwerp van afscheid nemen hier las. Ik zou dan alles van de beurs halen en nog leven zo lang het kan of zou er niemand zijn in zijn omgeving?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Goh jongens toch, ik heb een ernstige aandoening die vroeg of laat eventueel zou kunnen leiden tot de dood. In een terminale fase, zoals het begrip gangbaar wordt geïnterpreteerd, zal ik nooit komen. En u hoeft mij geen advies te geven over wat ik zou moeten doen of laten.Schultz schreef:Ik begreep dat gpv1 terminaal zou zijn als ik het andere onderwerp van afscheid nemen hier las. Ik zou dan alles van de beurs halen en nog leven zo lang het kan of zou er niemand zijn in zijn omgeving?
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Dat vind ik er ook van GPV1.
Wat zitten hier sommige mensen zich te bemoeien met wat u doet ?
Back to the point :
Hoe staat het met Fagron ?
We zijn al donderdag , zou er nog iets uit de bus gaan komen deze week ?
Back to the point :
+1Ron schreef:Dat vind ik er ook van GPV1.
Back to the point :
Er heeft enkele maanden geleden iemand een opmerking gemaakt, met een link naar een liedje van Robert Long.
Dat was er ver over. Mensen beginnen er vanalles bij te fantaseren dat kanT nog wal raakt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zou er nieuws zijn? Gaat wel gestaag naar beneden nu.
Nu al +/- 10% naar beneden.
Iemand die weet waarom?
Een echt 'event' of een 'non-event'?
Iemand die weet waarom?
Terug in aan 18.71, wel maar voor een kort ritje en beperkt bedrag. Een echt gok aandeel de laatste tijd dit.
Er zijn bedenkingen of er wel een daadwerkelijke overnemer is.Diane1 schreef:Nu al +/- 10% naar beneden.
Iemand die weet waarom?
Heb al geruime tijd mijn twijfels over dit bedrijf, ook toen het naar 40 euro ging.
Dan mogen nog zoveel mensen zeggen dat je het moet kopen, als ik niet (meer) in het bedrijf geloof dan blijf ik eraf.
Dat doe ik nu dus ook.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zodra het weer even boven 21 komt piepen verkoop ik. Ben het gedoe wat beu
Het is zo stil........
-
- Hero Member
- Contacteer:
Stilte voor de storm.maandagochtend? Het vervelendste is altijd voorkennis, lijkt me. Ik blijf even zitten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vond deze tweet van 18:30u. https://twitter.com/noah_era_him/status ... 4829346816" onclick="window.open(this.href);return false;