Fagron
TIP
Re: Fagron
Een belangrijk onderdeel van het aankopen van aandelen is te kijken naar de cijfers, dus zo een rapport van Morningstar
is de moeite waard om in te zien.
is de moeite waard om in te zien.
Fagron
Totale netto shortpositie op 14 november 2015: 4,08%
0,00% BlackRock Institutional Trust Company
0,00% BlackRock Investment Management
0,00% BlueCrest Capital Management
0,00% Bogle Investment Management
0,00% J.P. Morgan Asset Management
0,96% Lansdowne Partners
0,00% Lucerne Capital Management
1,27% Marshall Wace
0,00% Oxford Asset Management
0,00% TT International
1,85% WorldQuant
Totale netto shortpositie op 14 november 2015: 4,08%
0,00% BlackRock Institutional Trust Company
0,00% BlackRock Investment Management
0,00% BlueCrest Capital Management
0,00% Bogle Investment Management
0,00% J.P. Morgan Asset Management
0,96% Lansdowne Partners
0,00% Lucerne Capital Management
1,27% Marshall Wace
0,00% Oxford Asset Management
0,00% TT International
1,85% WorldQuant
Zal aanstaande week de koers stijgen of dalen ??
Een van die twee. Tenzij hij gelijk blijft
Ter info:
http://markets.ft.com/research/Markets/ ... s=FAGR:BRU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://markets.ft.com/research/Markets/ ... s=FAGR:BRU" onclick="window.open(this.href);return false;
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Pakketje verder aangevuld tot standaardgrootte in de OJ-portefeuille.
Ik beschouw de aankoop als licht speculatief en in lijn met mijn risicoprofiel.
Ik beschouw de aankoop als licht speculatief en in lijn met mijn risicoprofiel.
Ik ben eind vorige week ook ingestapt, na het aandeel al een tijdje gevolgd te hebben. Hopelijk op KT positief nieuws voor een overname, ik heb de indruk dat de shorters stilaan zich terugtrekken.
Ik heb na zeer lang twijfelen ook een kleine positie ingenomen @ €16,95.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Aan de koers te zien gaan beleggers niet langer uit van een overname. Zelf denk ik dat er wel een overname komt, maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk.VdBo schreef:Ik ben eind vorige week ook ingestapt, na het aandeel al een tijdje gevolgd te hebben. Hopelijk op KT positief nieuws voor een overname, ik heb de indruk dat de shorters stilaan zich terugtrekken.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Komt er dan toch een overname, zal het aandeel te meer knallen !!!
Denk dat we toch stilaan een bodem aan het leggen zijn, zelfs bij geen overname.
Denk dat we toch stilaan een bodem aan het leggen zijn, zelfs bij geen overname.
Bij uitblijven van goed nieuws gaan we volgens mij naar €13-14.Lowietje2 schreef:Denk dat we toch stilaan een bodem aan het leggen zijn, zelfs bij geen overname.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Zou me niet verbazen als het zelfs €10 zou worden. Fingers crossed dus voor een overnamebod
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
overdrijven is ook een kunst... Voor de overname berichten stonden we op 17€.derocker schreef:Zou me niet verbazen als het zelfs €10 zou worden. Fingers crossed dus voor een overnamebod
Als er een rights issue dient te komen, dan zal een bijkoopprijs van 10 of 12 euro helemaal niet bij de haren gegrepen zijn