fiscaal attest AG
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
fiscaal attest AG
Weet iemand wanneer je ongeveer het fiscaal attest voor het langetermijnsparen van AG Top Rendement ontvangt ?
Re: fiscaal attest AG
Ik zou dit ook wel willen weten. Iemand een idee ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Hmmm... Ook nog niets gehad van mijn VAPZ... Eens bellen. Emailen helpt toch niet, mails worden genegeerd. 100 mails hebben hetzelfde effect als 1 telefoontje.
Beste,
Ik heb de betaling uitgevoerd op 14 december 2014 en het fiscaal attest ontvangen
op 04/02/2015.
Wel staat er geen bedrag op vermeld, slechts het contractnummer.
Dus je moet kijken welk bedrag je gestort hebt om in de belastingaangifte op te nemen.
Ik heb de betaling uitgevoerd op 14 december 2014 en het fiscaal attest ontvangen
op 04/02/2015.
Wel staat er geen bedrag op vermeld, slechts het contractnummer.
Dus je moet kijken welk bedrag je gestort hebt om in de belastingaangifte op te nemen.
Ik had hiervoor een aantal dagen geleden gemaild naar Futuria.
Hun antwoord:
Hun antwoord:
Bedankt voor uw mail.
De fiscale attesten worden steeds rechtstreeks door de maatschappij per post toegestuurd. De maatschappij is gestart met het versturen van de fiscale attesten voor 2014. U zal dit dus in de loop van de komende dagen ontvangen.
Ik heb daarvoor vorige week naar AG gebeld.
Ze bevestigden dat ze nog niet verstuurd waren,
maar dat dit wel zou komen.
Ze bevestigden dat ze nog niet verstuurd waren,
maar dat dit wel zou komen.
Ze zijn elk jaar rijkelijk laat met het versturen maar ze komen wel.
Ik was er in het begin ook niet gerust in
Ik was er in het begin ook niet gerust in
De attesten zijn vandaag per post bij mij aangekomen.
Hierop is te zien dat men toch het teveel gestorte bedrag van 950 euro voor 2014 verwerkt heeft.
Nadat de regering plots het toegestane plafond had gewijzigd was thans overeengekomen
dat men die 10 euro zou overzetten naar 2015 waardoor men dit jaar maar 930 euro diende te storten.
Tja verzekeraars .....
Hierop is te zien dat men toch het teveel gestorte bedrag van 950 euro voor 2014 verwerkt heeft.
Nadat de regering plots het toegestane plafond had gewijzigd was thans overeengekomen
dat men die 10 euro zou overzetten naar 2015 waardoor men dit jaar maar 930 euro diende te storten.
Tja verzekeraars .....
Ik denk dat u hier spreekt over pensioensparen en niet over langetermijnsparen.
Het is normaal dat op uw attest 950 staat , hetgeen u gestort heeft.
Het is normaal dat op uw attest 950 staat , hetgeen u gestort heeft.
-
anonymous
Je kan die 950 op je belastingsbrief invullen en dan zal je zien dat tax-on-web een splitsing doet en slecht rekening houdt met 940€. Die 10€ wordt overgedragen naar volgend jaar.
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
Heb deze vandaag ontvangen.rudy_1962 schreef:Weet iemand wanneer je ongeveer het fiscaal attest voor het langetermijnsparen van AG Top Rendement ontvangt ?
Bedankt anonymous, ik zoek het verder wel uit als ik met de aangifte begin.anonymous schreef:Je kan die 950 op je belastingsbrief invullen en dan zal je zien dat tax-on-web een splitsing doet en slecht rekening houdt met 940€. Die 10€ wordt overgedragen naar volgend jaar.
Ik Ook ontvangen!
Ik heb ook attest gekregen van AG ivm mijn Home Invest Plan bij BNP, moet ik dit inscannen en bij mijn digitale aangifte stoppen of gewoon bijhouden voor het geval dat ze het opvragen?
Ik vind het trouwens raar dat deze dingen niet standaard ingevuld zijn, terwijl pensioensparen bv dat wel is.
Ik vind het trouwens raar dat deze dingen niet standaard ingevuld zijn, terwijl pensioensparen bv dat wel is.