Flitsverzekering?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Flitsverzekering?
Weet iemand of er bij ons zo iets bestaat als een "flitsverzekering"? Dus een verzekering die je flitsboetes betaalt, ik meende hier onlangs iets over te hebben gelezen maar ik vind hier niet direct informatie over terug, plus het kan even goed over een Nederlandse verzekering gegaan hebben... Alvast bedankt.
Re: Flitsverzekering?
phase schreef:Weet iemand of er bij ons zo iets bestaat als een "flitsverzekering"? Dus een verzekering die je flitsboetes betaalt, ik meende hier onlangs iets over te hebben gelezen maar ik vind hier niet direct informatie over terug, plus het kan even goed over een Nederlandse verzekering gegaan hebben... Alvast bedankt.
In Belgie is het gewoonweg verboden om zich tegen welke boete dan ook te verzekeren.
Dit zou aanmoedigen van slecht gedrag zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Flitsverzekering?
Ik meen me ook te herinneren dat er daar ooit eens iets over op het nieuws is geweest. Je kan echter beter investeren in iets als de Coyote. Dat is een legale radarmelder waarbij de gebruikers de flitslocaties doorgeven en die worden dan doorgezonden via mobiel internet naar alle andere gebruikers van het systeem. Je moet er wel een abonnement voor nemen maar het kan je natuurlijk veel geld besparen. Goed uit je ogen kijken of je simpelweg aan de verkeersregels houden kan je ook veel geld en ellende besparen.
Re: Flitsverzekering?
Een abonnement van kost 12€/maand, dat is 144/jaar. Een abonnement van 2 jaar kost 250€. Daar komt ook nog de kost van je coyote mini bij (149€, wel incl 3 maanden abo).
http://www.coyotesystems.be/nl/index.ph ... e=aankoop3" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor mijn part betaal je al zeker 1 boete/jaar maar dan aan een abonnement...
http://www.coyotesystems.be/nl/index.ph ... e=aankoop3" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Flitsverzekering?
Vaganzza schreef:Een abonnement van kost 12€/maand, dat is 144/jaar. Een abonnement van 2 jaar kost 250€. Daar komt ook nog de kost van je coyote mini bij (149€, wel incl 3 maanden abo).
Daarom dat ik zeg dat het beter is om je aan de verkeersregels te houden. Het is op veel vlakken goedkoper en bovendien ook veiliger. Ik heb zelf een smartphone met daarop een applicatie die volgens hetzelfde principe werkt als de Coyote maar wel gratis is.