Fondsen zoeken op ISIN-code?
Fondsen zoeken op ISIN-code?
Is er een mogelijkheid om op de rabo website fondsen te zoeken via hun ISIN-code?
Via snelzoeken lukt het alvast niet.
Lijkt me logisch dat dit zou moeten kunnen!
Re: Fondsen zoeken op ISIN-code?
en waar blijft de vernieuwde beveiligde site?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb het hen een tijdje geleden is per e-mail gevraagd, en het kan niet, leek me ook logisch dat het zou moeten kunnen, maar niet dus.Gilgamesh schreef:Is er een mogelijkheid om op de rabo website fondsen te zoeken via hun ISIN-code?
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Als morningstar geen widget hiervoor beschikbaar stelt, of API functionaliteit, kunnen ze inderdaad hier niet veel aan doen.
Wat heeft morningstar daar nu mee te zien?
Ik ben geen IT expert, ma als ge kunt zoeken op trefwoorden als china, vastgoed, ...
Hoe moeilijk kan het zijn om op uw eigen website te laten zoeken op een stuk tekst als bv LU123456
Ik ben geen IT expert, ma als ge kunt zoeken op trefwoorden als china, vastgoed, ...
Hoe moeilijk kan het zijn om op uw eigen website te laten zoeken op een stuk tekst als bv LU123456
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dit is een zeer terechte opmerking.
In principe zou zoeken op ISIN code mogelijk moeten zijn via de zoekfunctie in de 'fund selector' zelf. Momenteel werkt het zoeken op ISIN code echter niet correct. Waarschijnlijk moeten de codes opnieuw gedefinieerd worden.
Dit wordt door ons nagekeken en zo snel mogelijk opgelost.
In principe zou zoeken op ISIN code mogelijk moeten zijn via de zoekfunctie in de 'fund selector' zelf. Momenteel werkt het zoeken op ISIN code echter niet correct. Waarschijnlijk moeten de codes opnieuw gedefinieerd worden.
Dit wordt door ons nagekeken en zo snel mogelijk opgelost.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De pagina is inmiddels aangepast. Via de functie 'Snelzoeken' in de 'Fund Selector' kan u voortaan ook fondsen opzoeken op de ISIN-code.
Bedankt voor de suggestie!
Misschien bijkomend nog een kleine wijziging ter informatie: de manier waarop de risico-klassen worden ingedeeld werd gewijzigd.
Voortaan wordt op onze website niet langer gebruik gemaakt van de BEAMA risico-indicatie (waarbij een risicoscore van 0 tot 6 wordt gegeven) maar van de overkoepelende Europese SRRI (Synthetic Risk and Return Indicator) die voortaan als verplichte standaard moet worden gebruikt. Deze indicator geeft een risicoscore van 1 tot 7 en deelt de risico's voornamelijk in op het vlak van volatiliteit.
Bedankt voor de suggestie!
Misschien bijkomend nog een kleine wijziging ter informatie: de manier waarop de risico-klassen worden ingedeeld werd gewijzigd.
Voortaan wordt op onze website niet langer gebruik gemaakt van de BEAMA risico-indicatie (waarbij een risicoscore van 0 tot 6 wordt gegeven) maar van de overkoepelende Europese SRRI (Synthetic Risk and Return Indicator) die voortaan als verplichte standaard moet worden gebruikt. Deze indicator geeft een risicoscore van 1 tot 7 en deelt de risico's voornamelijk in op het vlak van volatiliteit.
Het lukt bij mij toch niet om de fondsen te zoeken op ISIN code
Krijg steeds de melding "geen resultaten gevonden"
Krijg steeds de melding "geen resultaten gevonden"
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Normaal gezien moet het werken als u op ISIN code zoekt. Wel enkel de fondsen die in ons actief aanbod zitten, gaat u terugvinden. Niet diegenen die in het archief terug te vinden zijn of nog steeds in de beveiligde site aan- of verkoopbaar zijn.
Misschien neemt u best contact op met ons Contact Center per mail via info@rabobank.be of via 03-289 28 88. Dan kunnen wij u zeker verder helpen.
Misschien neemt u best contact op met ons Contact Center per mail via info@rabobank.be of via 03-289 28 88. Dan kunnen wij u zeker verder helpen.