Fondsenaanbod Keytrade Bank
Fondsenaanbod Keytrade Bank
Beste Rabobank,
Naar aanleiding van de transfert naar Keytrade Bank een vraagje betreffende het fondsenaanbod bij KB.
Enkel de namen van de fonds aanbieders zijn beschikbaar op de publieke site (indien je nog geen effectieve klant bent bij KB).
Is het mogelijk om alle Rabobank klanten die een fondsenportefeuille hebben bij jullie een overzicht van alle fondsen bezorgen die aangeboden worden via Keytrade Bank ?
Kwestie van al eens te weten wat er allemaal bij hen te verkrijgen zal zijn wat fondsen betreft ?
Bedankt alvast voor 100 EURO bonus die jullie ons aanbieden voor de transfert van de fondsen.
Is in feite positief voor ons als klant want we kunnen binnenkort periodiek sparen voor kleinere bedragen (gratis / indien minimum vijf jaar plan behouden wordt).
Fondsen aanbod stuk groter dan bij Rabobank het geval was (500 fondsen beschikbaar ipv 130 tal topfondsen).
-> Zo krijgen we onrechtstreeks wat al lang op ons verlanglijstje stond ...
Enige nadeel is dat er 9,95 euro transactie kost is per aankoop bij KB maar als je in grote schijven koopt wordt deze kost peanuts. (9,95 euro op 10 K euro is echt wel minimaal hé).
Bedankt alvast voor de goeie zorgen betreffende de overdracht van de fondsen.
Ik blijf zeker klant bij Rabobank voor de spaarrekening en de termijnrekeningen.
Prettige feestdag / weekend.
Vele groetjes.
Realistje
Naar aanleiding van de transfert naar Keytrade Bank een vraagje betreffende het fondsenaanbod bij KB.
Enkel de namen van de fonds aanbieders zijn beschikbaar op de publieke site (indien je nog geen effectieve klant bent bij KB).
Is het mogelijk om alle Rabobank klanten die een fondsenportefeuille hebben bij jullie een overzicht van alle fondsen bezorgen die aangeboden worden via Keytrade Bank ?
Kwestie van al eens te weten wat er allemaal bij hen te verkrijgen zal zijn wat fondsen betreft ?
Bedankt alvast voor 100 EURO bonus die jullie ons aanbieden voor de transfert van de fondsen.
Is in feite positief voor ons als klant want we kunnen binnenkort periodiek sparen voor kleinere bedragen (gratis / indien minimum vijf jaar plan behouden wordt).
Fondsen aanbod stuk groter dan bij Rabobank het geval was (500 fondsen beschikbaar ipv 130 tal topfondsen).
-> Zo krijgen we onrechtstreeks wat al lang op ons verlanglijstje stond ...
Enige nadeel is dat er 9,95 euro transactie kost is per aankoop bij KB maar als je in grote schijven koopt wordt deze kost peanuts. (9,95 euro op 10 K euro is echt wel minimaal hé).
Bedankt alvast voor de goeie zorgen betreffende de overdracht van de fondsen.
Ik blijf zeker klant bij Rabobank voor de spaarrekening en de termijnrekeningen.
Prettige feestdag / weekend.
Vele groetjes.
Realistje
Re: Fondsenaanbod Keytrade Bank
Heden een lijntje overbrengen van Rabo naar ,,,,,,,, kost een 100 € per lijntje.
Als men in verleden 5 lijntjes overbracht van Rabo naar ,,,,,,,,, was dat een kost van 500 €. ( gelukkig was er Me direct)
Nu ze stoppen bij Rabo doen ze een geste van 100 € voor alle lijntjes.
Dus 5 lijntjes van Rabo naar Keytrade is nu slechts 100 € voor de klant. ( waarom 1 lijntje dan in verleden 100 € koste ?)
Instellingen die op zo een manier aan klanten relaties werken , van mij geen € cent meer.
Maar ja wat van Hollanders anders verwacht , Belgische centjes versluizen naar NL.
Belgen zijn spaarders , NL eten hun hypotheek steeds op voor nieuwe aankopen.
Als men in verleden 5 lijntjes overbracht van Rabo naar ,,,,,,,,, was dat een kost van 500 €. ( gelukkig was er Me direct)
Nu ze stoppen bij Rabo doen ze een geste van 100 € voor alle lijntjes.
Dus 5 lijntjes van Rabo naar Keytrade is nu slechts 100 € voor de klant. ( waarom 1 lijntje dan in verleden 100 € koste ?)
Instellingen die op zo een manier aan klanten relaties werken , van mij geen € cent meer.
Maar ja wat van Hollanders anders verwacht , Belgische centjes versluizen naar NL.
Belgen zijn spaarders , NL eten hun hypotheek steeds op voor nieuwe aankopen.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Fondsenaanbod Keytrade Bank
Als ik de FAQ van Rabobank.be (vraag 15) goed begrijp, worden er geen kosten (meer) aangerekend bij uitgaande transfer:
15. Heb ik transferkosten als ik kies voor een andere bank?
Indien u kiest voor een andere financiële instelling dan Keytrade worden er geen transferkosten aangerekend. Hou wel rekening dat indien u obligaties heeft er roerende voorheffing op de gelopen interesten worden ingehouden. Dit bedrag zal bij Rabobank.be ingehouden worden op uw zichtrekening maar wordt automatisch vergoed door uw andere bank. Voor u is dit dus een nuloperatie.