FORTIS weigert opzeg Familiale te aanvaarden
Re: FORTIS weigert opzeg Familiale te aanvaarden
Webmaster,
Nu breekt mijn klomp! Wie heb ik persoonlijk aangevallen en hoe? Toon mij de verwijderde tekst aub!
Nu breekt mijn klomp! Wie heb ik persoonlijk aangevallen en hoe? Toon mij de verwijderde tekst aub!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ik zal je een beetje helpen webmaster,
de verwijderde tekst was/is : Mijnheer de Peer.
Waar zit de persoonlijke aanval of worden er hier spijkers op laag water gezocht? Triestige mentaliteit!
de verwijderde tekst was/is : Mijnheer de Peer.
Waar zit de persoonlijke aanval of worden er hier spijkers op laag water gezocht? Triestige mentaliteit!
Beste vlo,
Ik heb contact opgenomen met AG Insurance. Stuur me je polisnummer op nathalie.leemans@assuralia.be en AG Insurance zorgt ervoor dat je contract geannuleerd wordt, hebben ze me laten weten.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Ik heb contact opgenomen met AG Insurance. Stuur me je polisnummer op nathalie.leemans@assuralia.be en AG Insurance zorgt ervoor dat je contract geannuleerd wordt, hebben ze me laten weten.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie Leemans
Pers & Communicatie Assuralia
Bedankt mevrouw Leemans
Van God naar Vlo is een kleine stap. 

Nog 1 kleine vraag Mevr. Leemans.
Welke datum is van belang bij opzeg; die van het versturen of van ontvangst?
Die kunnen, afhangende van het medium nogal eens uit elkaar liggen. Bvb van uit het buitenland aangetekende zending kan heel wat vertraging oplopen, nooit terechtkomen en/of bij slechte wil van de ontvanger zelfs geweigerd worden.
Concreet gesteld: is een ontvangstbewijs van een per post aangetekende zending voldoende bewijs in geval van betwisting door de begunstigde?
Welke datum is van belang bij opzeg; die van het versturen of van ontvangst?
Die kunnen, afhangende van het medium nogal eens uit elkaar liggen. Bvb van uit het buitenland aangetekende zending kan heel wat vertraging oplopen, nooit terechtkomen en/of bij slechte wil van de ontvanger zelfs geweigerd worden.
Concreet gesteld: is een ontvangstbewijs van een per post aangetekende zending voldoende bewijs in geval van betwisting door de begunstigde?
De datum in je brief van opzeg is één, en de poststempel geldt als bewijs. Wat je niet weet natuurlijk is of je zending is toegekomen. Misschien aangetekend versturen met bewijs van afgifte. Weet ni of ze dat in buitenland toepassen??? Dan moeten ze hier aftekenen,en sturen ze je het bewijs van afgifte. Vraag is of jij da bewijs van afgifte dan wel gaat toekrijgen..( gezien de onzeker postbedeling in het buitenland waarvan je sprak) Heb de indruk dat je van een simpele oplossing naar een ingewikkelde onzeker affaire aan het zoeken bent.. Maar ja, waarom makkelijk doen als moeilijk doen ook gaat misschien.
Dacht dat deze zaak al halvelings opgelost was, als je je polisnummer opstuurde naar die Mevr.van assuralia???
Dacht dat deze zaak al halvelings opgelost was, als je je polisnummer opstuurde naar die Mevr.van assuralia???
Nee Ludo, de zaak is wschl. op weg naar een oplossing via mev. Leemans.
Ik stel gewoon de vraag uit principe. Kan misschien nuttig voor anderen zijn, evt in de toekomst.
Ik zou zeggen, wat mij betreft althans, indien alles verloopt zoals door Assuralia aangegeven, case closed!
Ik stel gewoon de vraag uit principe. Kan misschien nuttig voor anderen zijn, evt in de toekomst.
Ik zou zeggen, wat mij betreft althans, indien alles verloopt zoals door Assuralia aangegeven, case closed!
Op bovenstaande post kreeg ik volgende PM:djtw schreef:Van God naar Vlo is een kleine stap.
Mijn antwoord hieronder:vlo schreef:Je denkt misschien een geweldige vent te zijn door je al te doorzichtige poging mij te kakken te zetten.
Wat denk je daar nu eigenlijk mee te bereiken? Populariteit bij een deel van dit grotendeels achterlijke forumpubliek? Of is je echte leventje (dit virtuele nepwereldje niet te na gesproken) zo saai, zo troosteloos en zo eenzaam dat je dit enkel kan opfleuren en opwaarderen door hier een beetje de mislukte Sherlock H. en Pipi de clown uit te hangen? Jongen toch! Triestig gewoon. Ik zal jouw God vragen zich over je zieltje te ontfermen. Doei from heaven!
DJTW schreef:Prachtig. Mocht je niét "god" zijn dan zou je überhaupt niet weten waar mijn opmerking op slaat, want "Vlo" is nieuw, en heeft "God" hier nooit gekend als forumlid.
Bij deze voer ik dezelfde ban in op "vlo" als die ik had ingesteld op "god", dus je hoeft niet te replyen, komt toch niet aan.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tja, iets vragen aan mevrouw Leemans, is iets vragen aan 'n vriendin: "Bel mij ..."vlo schreef:Nee Ludo, de zaak is wschl. op weg naar een oplossing via mev. Leemans.

djtw,
Weet je dan echt het verschil niet tussen prive en publiek?
Is het jouw gewoonte om vertrouwelijke mededelingen (for your eyes only) publiek te grabbel te gooien?
Intriestig, zonder meer zielig gewoon!
Het zal wel in je bedoeling liggen om mij te doen verbannen. Welnu, als de Forumleiding daar in trapt ...
Weet je dan echt het verschil niet tussen prive en publiek?
Is het jouw gewoonte om vertrouwelijke mededelingen (for your eyes only) publiek te grabbel te gooien?
Intriestig, zonder meer zielig gewoon!
Het zal wel in je bedoeling liggen om mij te doen verbannen. Welnu, als de Forumleiding daar in trapt ...
END OF STORY
Enkele uren geleden een Email gekregen van AG Insurance (BNP FORTIS) waarin de verbreking van mijn contract bevestigd wordt. (Aangetekend?
)schrijven via de post volgt nog. Eigenlijk heb ik NOOIT de vervroegde verbreking gevraagd, enkel de stopzetting op eindvervaldag. Never mind, ik bekwam wat ik wou bereiken, alleen wat vroeger.
Fortis verwees in haar E-mail naar Spaargids en Mevr. Leemans van Assuralia.
Moraal van het verhaal ... als je in iets gelooft, zet er dan je tanden in en gebruik het meest aangewezen kanaal.
Enkele uren geleden een Email gekregen van AG Insurance (BNP FORTIS) waarin de verbreking van mijn contract bevestigd wordt. (Aangetekend?

Fortis verwees in haar E-mail naar Spaargids en Mevr. Leemans van Assuralia.
Moraal van het verhaal ... als je in iets gelooft, zet er dan je tanden in en gebruik het meest aangewezen kanaal.