fout bij afrekening kredietkaart deutsche bank
-
- Newbie
- Contacteer:
fout bij afrekening kredietkaart deutsche bank
Bij het nakijken van mijn online banking Deutsche Bank zie ik dat er op 30 aug "zomaar" een bedrag van 27 Euro afgegaan naar een andere (interne) Deutsche Bank rekening met als referentie "kaarten"
Ik heb een bancontactkaart en een (gewone) Titanium card (=mastercard). Dit heb ik net nagevraagd bij de bank via mail.
Heeft iemand anders een gelijkaardige ervaring?
Voor zover ik weet zijn alle kaarten gratis bij DB.

Ik heb een bancontactkaart en een (gewone) Titanium card (=mastercard). Dit heb ik net nagevraagd bij de bank via mail.
Re: Kredietkaart
Ik heb het zelf ook eens nagekeken en tot nu toe is er niets aan de hand. Blijkbaar is er bij jou toch iets misgegaan. Hou ons toch op de hoogte graag, over de de reactie van DB hierop.nuchtere belg schreef:Bij het nakijken van mijn online banking Deutsche Bank zie ik dat er op 30 aug "zomaar" een bedrag van 27 Euro afgegaan naar een andere (interne) Deutsche Bank rekening met als referentie "kaarten"![]()
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is toch gewoon afrekening van je titanium uitgaven van afgelopen maand niet? Wordt altijd op 28e of eerstvolgende werkdag van je e-account afgeboekt, is normaal gezien te zien online en principe moet je nu toch ook al de uitgavenstaat ontvangen hebbennuchtere belg schreef:Bij het nakijken van mijn online banking Deutsche Bank zie ik dat er op 30 aug "zomaar" een bedrag van 27 Euro afgegaan naar een andere (interne) Deutsche Bank rekening met als referentie "kaarten"![]()
-
- Newbie
- Contacteer:
Oeps,
ik was iets te impulsief en te snel. "Afrekening kaarten" deed me terugdenken aan mijn Dexia-ervaring...
Inderdaad op mijn laatste uitgavenstaat staat de uitgave van 27 Euro. Sorry voor de heisa. Kaarten zijn nog steeds gratis.
Trouwens de service van Deutsche Bank is super: tegen 8u30 deze morgen had ik al een antwoord op mijn gsm. Top!!
Groetjes,
nuchtere belg
ik was iets te impulsief en te snel. "Afrekening kaarten" deed me terugdenken aan mijn Dexia-ervaring...
Inderdaad op mijn laatste uitgavenstaat staat de uitgave van 27 Euro. Sorry voor de heisa. Kaarten zijn nog steeds gratis.
Trouwens de service van Deutsche Bank is super: tegen 8u30 deze morgen had ik al een antwoord op mijn gsm. Top!!
Groetjes,
nuchtere belg
haha blijkbaar toch niet nuchter !!!!!!!!!
Re: fout bij afrekening kredietkaart deutsche bank
Zou het kunnen dat dit bij mij wel een fout is. Ik heb onlangs iets online gekocht (vanuit China) met mijn MasterCard, en een paar dagen later moet ik een grote factuur betalen van ongeveer 72 euro???? Is dit normaal. Ik moest normaal gezien iets rond de 11 euro betalen. Kan er iemand mij helpen?
Ik zit momenteel bij Deutsche Bank en heb een E-Fidelity rekening.
Ik zit momenteel bij Deutsche Bank en heb een E-Fidelity rekening.
Mogelijk moeten ze invoerrechten vanuit china erbij rekenen
- FinanceGeek
- Jr. Member
- Contacteer:
Moeten de invoerrechten niet achteraf betaald worden, wanneer het pakket geleverd wordt (door UPS/Fedex/...)?
Lijkt mij toch maar bizar.
Lijkt mij toch maar bizar.