Foutcodes na inloggen Rabobank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Foutcodes na inloggen Rabobank
Telkens ik inlog bij Rabobank.be kan ik alleen maar mijn rekeningen zien maar als ik bv een andere functie wil activeren bv. een overschrijving uitvoeren krijg ik een kadertje te zien met de vermelding dat er een fout is opgetreden en 'Gelieve een operatie te kiezen in het linker menu' Zijn er hier nog mensen die dit al hebben voorgehad?
Ik heb Rabobank al gecontacteerd via e-mail maar tot op heden nog geen reactie gekregen.
Het is best vervelend want ik moet dringend wat overschrijvingen uitvoeren.
Ik heb Rabobank al gecontacteerd via e-mail maar tot op heden nog geen reactie gekregen.
Het is best vervelend want ik moet dringend wat overschrijvingen uitvoeren.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Foutcodes na inloggen Rabobank
Yep, hier ook.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier ook.
ook voor gehad, na enkele keren proberen toch alles kunnen uitvoeren
Ik heb zeker al 10 keer geprobeerd zonder resultaat, zelfs bij het klikken op de uitlogknop verschijnt die foutmelding.
Idem dito
Hier hetzelfde !
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Omwille van een technische storing kan het zijn dat u momenteel hinder ondervindt bij de toegang tot de beveiligde website van Rabobank.be. Als gevolg daarvan kan het zijn dat u tijdelijk specifieke foutmeldingen te zien krijgt of dat bepaalde verrichtingen niet kunnen worden ingevoerd.
Op dit ogenblik doen we er alles aan om deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele ongemakken en houden u verder op de hoogte.
Op dit ogenblik doen we er alles aan om deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele ongemakken en houden u verder op de hoogte.
hier hetzelfde probleem en het lijkt wel een terugkerend probleem tijdens de eerste bankwerkdag van een nieuw jaar, de eerste internetbank voor België maakt weer een slechte beurt ....
het gras is altijd groener aan de overkant
Als je nu tracht in te loggen krijg je het volgende te zien..., dat is al veel beter.
Beste bezoeker,
Rabobank.be is bezig met de eindejaarsverwerkingen waardoor de site trager kan zijn of even niet beschikbaar kan zijn. Probeert u het later nog eens?
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Het Rabobank-team
Beste bezoeker,
Rabobank.be is bezig met de eindejaarsverwerkingen waardoor de site trager kan zijn of even niet beschikbaar kan zijn. Probeert u het later nog eens?
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Het Rabobank-team
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De problemen met de toegang tot het beveiligde gedeelte van de Rabobank.be-website zouden inmiddels moeten zijn opgelost. Inloggen en transacties uitvoeren zijn daardoor terug mogelijk.
Wij volgen de situatie de komende uren verder op om er zeker van te zijn dat alles vlot blijft verlopen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Wij volgen de situatie de komende uren verder op om er zeker van te zijn dat alles vlot blijft verlopen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Het werkt nu idd maar met veel haken en ogen, krijg enkel het rechter venster te zien maar heb toch een overschrijving kunnen uitvoeren, wel verschillende keren moeten in- en uitloggen.
het gras is altijd groener aan de overkant
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De beveiligde website werkt momenteel iets trager dan normaal doordat er veel meer trafiek op is dan anders, maar er zouden op dit ogenblik geen problemen meer mogen zijn met inloggen of met de weergave van de pagina's. We krijgen ook geen meldingen hierover van andere klanten.
Als de problemen zich blijven voordoen, dan neemt u misschien best toch even contact op met onze Klantendienst (03/289 28 88) zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
Als de problemen zich blijven voordoen, dan neemt u misschien best toch even contact op met onze Klantendienst (03/289 28 88) zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
Hier werkt alles weer prima, iets trager maar daar kan ik mee leven. 

Kan geen overschrijving doen van spaar naar zicht....foutcode