fraude
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
fraude
Ik las daarnet dat banken waarschuwen om niet via Google, en andere zoekfuncties naar internetbankieren te gaan. Misschien moeten zij eens dringend meer balie uren voorzien om mensen te bedienen. Allerlei studies naar klantvriendelijkheid wijzen naar persoonlijk contact......jammer dat men verblind is geworden in de banksector in de strijd naar super winsten en daardoor vele klanten wezenloos achterlaat
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: fraude
Het gaat net de andere richting uit: minder kantoren; minder bankpersoneel; minder balie-uren... Geld afhalen kan je dan bij de krantenwinkel van jouw keuze; zolang het verhaal van "cash" nog zal duren. De mensen willen minder contant geld... JaJaLenten schreef: ↑27 januari 2023, 10:14 Ik las daarnet dat banken waarschuwen om niet via Google, en andere zoekfuncties naar internetbankieren te gaan. Misschien moeten zij eens dringend meer balie uren voorzien om mensen te bedienen. Allerlei studies naar klantvriendelijkheid wijzen naar persoonlijk contact......jammer dat men verblind is geworden in de banksector in de strijd naar super winsten en daardoor vele klanten wezenloos achterlaat

ze beseffen niet welke richting ze uitvaren
ze beseffen niet welke richting ze geduwd worden, er is vaak geen keuze
Er bestaan genoeg (excentrieke) YT kanalen die jacht maken op dergelijke (internet) fraudeurs. Jim Browning is wel een leuke om te volgen vind ik persoonlijk. Om te beginnen, klik niet op Google advertenties en ga steeds naar uw vertrouwde omgeving. Bij de minste argwaan, verlaat de pagina. Log nergens in waar je niet zeker van bent.
Bij mijn familieleden (ouders, tantes,...) heb ik bovenaan in de werkbalk het icoontje van hun banken gezet, met daarachter de officiële link.
Zo kunnen ze daar eenvoudig op klikken, en moeten ze niet elke keer via google gaan.
Zo kunnen ze daar eenvoudig op klikken, en moeten ze niet elke keer via google gaan.
Waarom makkelijk als het moeilijk ook kan.

En de browser niet vergeten, geen Chrome, geen Edge maar een auto-update browser als Firefox.
We werken hier allemaal met Firefox, dus dat zit ook snor
.

Zou (terug) overschakelen naar papieren overschrijvingen fraude voorkomen? Niet dat ik terug wil overschakelen maar ik vraag het me gewoon af.
Patje,al geld terug gehad?