Fysiek goud/zilver kopen
TIP
Re: Fysiek goud/zilver kopen
Correct dan had je al een grote hoeveelheid moeten aankopen. Maar we zijn er nog niet eh. In ieder geval was mijn buikgevoel weer juist. Had het net hetzelfde met bitcoins in november 2017.
In ieder geval wou ik hier ff op terugkomen omdat ik toen wel heel wat arrogantie tegenover me kreeg. Gewoon louter, uit principe.
Verband tussen Belgie en goudprijs ? (zie koers vandaag)
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
-
- Newbie
Stacking zit er nog steeds nt naast.
Heeft iemand ervaring met aankopen bij Europese goudstandaard? Bedankt alvast
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Altijd hetzelfde als de goudprijs hoger wordt krijg je een reviewaanvraag van een newbie over een handelaar.
Komt bij mij over als verdoken reclame om zijn goedkoop ingekocht goud aan de man te brengen.?
-Je moest mssch al in goud zitten
-Ga gewoon langs en doe ter plaatste je gsm open met de tarieven ven de concurrent. Koop niet op bestelling koop wat je kan zien.
Komt bij mij over als verdoken reclame om zijn goedkoop ingekocht goud aan de man te brengen.?
-Ga gewoon langs en doe ter plaatste je gsm open met de tarieven ven de concurrent. Koop niet op bestelling koop wat je kan zien.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik ben een newbie en mijn platinum is op een paar maanden tijd van 75 naar 85 euro gestegen. Ik denk dat newbies vaak goudreclame tegenkomen en daar vele malen vatbaarder voor zijn dan een ancien.JulusCesar schreef: ↑19 januari 2020, 13:15 Altijd hetzelfde als de goudprijs hoger wordt krijg je een reviewaanvraag van een newbie over een handelaar.
Newbies hebben andere dingens te doen in hun leven dan heel de dag op spaargids te zittenJulusCesar schreef: ↑19 januari 2020, 13:15 Altijd hetzelfde als de goudprijs hoger wordt krijg je een reviewaanvraag van een newbie over een handelaar.
Heb sinds dertig jaar een aanzienlijke portie fysiek goud en goudmijnaandelen in bezit, naast mijn ruimere portefeuille, die groeiers en bloeiers omvat.fahhya schreef: ↑20 januari 2020, 14:01Newbies hebben andere dingens te doen in hun leven dan heel de dag op spaargids te zittenJulusCesar schreef: ↑19 januari 2020, 13:15 Altijd hetzelfde als de goudprijs hoger wordt krijg je een reviewaanvraag van een newbie over een handelaar.
Ik ben ziende blind op dit vlak, omdat het edelmetaal nooit gegeven heeft wat ik verhoopte, in tegenstelling tot mijn "verstandige" keuzes. Het verschil loopt in de duizenden procenten
Mijn plaatselijke juweliers verkopen me elke "in de brievenbus gevallen munt", omdat ik een soort Midas ben. Maar uiteindelijk koop ik mijn geliefd goud met de rendementen van mijn Alphabets', mijn DSM's, mijn AED's, mijn AAPL's,
Enzovoort... Aurum potestas est? Bijlange niet!
Naast fysiek goud ben ik gek van FNV en het onvermijdelijke WPM!
Ik kan fout zitten, maar ik denk dat het gros van de goudhandelaren geen positie innemen en niet speculeren op een prijsstijging of prijsdaling om zodoende meer marge te maken. Dat mes snijdt aan twee kanten en ik denk niet dat er veel fysieke goudhandelaren (let op: ik spreek niet over de grote paper-traders) dit risico willen lopen.JulusCesar schreef: ↑19 januari 2020, 13:15 Altijd hetzelfde als de goudprijs hoger wordt krijg je een reviewaanvraag van een newbie over een handelaar.
Het zou me enerzijds dan ook verbazen dat een goudhandelaar hier zijn waar die hij "goedkoop heeft ingekocht" komt slijten. Ik denk dat het anderzijds niet geheel ondenkbaar is dat hier goudhandelaren op het forum zitten
-
- Newbie
- Contacteer:
Deze week geprobeerd om enkele munten te verkopen bij goudhandelaren. Voor munten die op hun website te koop worden aangeboden voor 25à30eur geven ze 17 à 18euro....
Over welke munten gaat het ,ItWillFlow schreef: ↑13 juni 2020, 14:11 Deze week geprobeerd om enkele munten te verkopen bij goudhandelaren. Voor munten die op hun website te koop worden aangeboden voor 25à30eur geven ze 17 à 18euro....
Goud is op dat vlak erg illiquide.
Je koopt het probleemloos, maar verkopen...
Al verhalen gehoord van mensen die bij ´n handelaar komen die erop staat het te testen. Daarvoor krassen ze in je munt.
Zelfs als je het koopt met certificaat heb je dat probleem, want het goud dat je hen aanbiedt is niet noodzakelijk dezelfde munt als die je kocht etc.
Ik was tevreden van TOV-Hazel in Rotterdam, maar die zijn inmiddels ook gestopt.
Ben niet direct van plan te verkopen, maar bijkopen doe ik toch ook niet meer.
Al verhalen gehoord van mensen die bij ´n handelaar komen die erop staat het te testen. Daarvoor krassen ze in je munt.
Zelfs als je het koopt met certificaat heb je dat probleem, want het goud dat je hen aanbiedt is niet noodzakelijk dezelfde munt als die je kocht etc.
Ik was tevreden van TOV-Hazel in Rotterdam, maar die zijn inmiddels ook gestopt.
Ben tevreden over The House in Gent.Fakkel schreef: ↑13 juni 2020, 17:54 Goud is op dat vlak erg illiquide.