Fysiek goud/zilver kopen
TIP
Re: Fysiek goud/zilver kopen
Die zag ik niet staan toen ik deze opendeed. Dus dacht gooi het hieronder.
De goudprijs wordt genoteerd in dollar of je nu koopt in euro dat maakt niet uit je zal altijd met een wisselkoers zitten.
Mmm achzo. Ook alverkoop je je goud voor een andere currency? Dan zit je toch niet met dollars?
Koop u dan wat Krugerrands.
Waarom Krugerrands, waarom een munt tegenover een andere. Ik zou vooral zilver willen kopen op deze moment. Wat is het beste om kleine hoeveelheden opdeelbaar zilver te kopen waar het minste premium of kosten bijkomt zoals belastingen?
Omdat je in euro wil kopen en omdat je topic over zilver én goud gaat.
Nog eens, goud volgt de Chinese munt en de Yen.
De opstoot van nu is doordat de Chinese munt wat stijgt.
De opstoot van nu is doordat de Chinese munt wat stijgt.
Euhm, de laatste 3 berichten zijn, met alle respect, niet echt veelzeggend en daar ben ik praktisch weinig mee. Iemand die me wat aanwijzingen of tips kan geven hoe ik tewerk kan gaan. Eventuele strategieën?
Hum, met alle respect, maar ik vind dat je voor een vrager om inlichtingen toch veel noten op je zang hebt.
Terloops: ik heb de beruchte huistroll hier al tijdje gemist.
En ik denk dat de huistrol nu in de hemel aan het trollen is.
Laatst gewijzigd door Yaris op 13 september 2018, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja kom... ik ga op dit wormpje niet ingaan. Mijn vraag blijft staande. Wat zijn strategieën.
Yaris: Of reïncarnatie ?
Toch niet in de mijne. Die deur is gegarandeerd gebarricadeerd en er zijn valstrikken via het ondergrondse en wie zegt dat je wel de juiste deur hebt.
Maar bedankt voor je poëtische bijdrage. Geef me een kus!