Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
UITVERKOOP!!
€801 voor kilomunten bij Beck. 1oz Maple Leaf €24.96.
Muntbaren voor €796/kg gezien, zij het bij Auragentum die duur versturen (€79).
Muntzilver van gewoo tov-hazel.nl is ook plots heel betaalbaar weer. Wát een duik in prijzen! Ik hoop dat het nog even aanhoudt, dan laad ik de wagen vol bij de munthandelaar. Benieuwd hoe lang het duurt voor winkeliers een "uitverkocht" bordje aan de deur hangen... (uiteraard onwaar, maar om verliezen te voorkomen)
€801 voor kilomunten bij Beck. 1oz Maple Leaf €24.96.
Muntbaren voor €796/kg gezien, zij het bij Auragentum die duur versturen (€79).
Muntzilver van gewoo tov-hazel.nl is ook plots heel betaalbaar weer. Wát een duik in prijzen! Ik hoop dat het nog even aanhoudt, dan laad ik de wagen vol bij de munthandelaar. Benieuwd hoe lang het duurt voor winkeliers een "uitverkocht" bordje aan de deur hangen... (uiteraard onwaar, maar om verliezen te voorkomen)
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad uitverkoop in het zilver, we gaan weer eens 'n rondje manipuleren.
24hgold
24hgold
Het lijkt me inderdaad een zeer geschikt moment om bij te kopen... De zilverprijs staat momenteel op 21,45 euro, niet slecht me dunkt...
-
- VIP member
- Contacteer:
Ja jongens... T einde lijkt me nog niet in zicht.
Maar dan ook alles he, olie, aandelen,...
Deflatie?
Deflatie?
Dergelijke sell-offs zijn meestal paniekacties, en tijdelijk.reppiepeppie schreef:Ja jongens... T einde lijkt me nog niet in zicht.
Deflatie?
Moody's heeft alle banken die iets in de pap te brokkelen hebben, verder gedowngrade. Mensen vluchten dan uit alles waar ze hun geld hebben zitten, en het snelste uit zaken die ze een week later dan gaan terugkopen bij verdere paniek.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
En volgende week expiration day. Misschien nog extra koopjes...? Maw: spreiden-spreiden-spreiden.
Wat is je ervaring met expiration day?Spruitekop schreef:En volgende week expiration day. Misschien nog extra koopjes...? Maw: spreiden-spreiden-spreiden.
Ik heb de vinger bij de knop, maar de bodem lijkt nog niet gezet voor deze maand. Ben alleen bang dat bij dergelijk lage prijzen (lang niet gezien), de fysieke voorraad eerder opdroogt (wordt afgeknepen) dan dat de prijzen zullen opkrabbelen.
Als Hollander háát ik het als kortingsartikelen uitverkocht zijn voor ik er bij ben...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wel het is eigenlijk moeilijk te zeggen en te voorspellen. In de 2de jaarshelft vorig jaar ging d'er toch telkens 'n pak van de prijs af. Maar momenteel is er zo'n manipulatie aan de gang dat je d'er nog moeilijk 'n lijn kan in trekken. Dat er hogere machten aan het werk zijn om zowel goud als zilver tegen te houden van 'n uitbraak. Het behoort tot de strategie om PM uit zwakke handjes te houden. Het lijkt dan ook de vraag ALS de expiration day een daling met zich meebrengt of we die gaan kunnen benutten of dat Azië weer als eerste de koopjeshal mag binnengaan.
Gisteren flink gescoord met munten bij een winkel in de stad.
Kocht een mix met voornamelijk zilveren guldens, rijksdaalders en 2 soorten tientjes.
Prijs, een stuk beter dan wat ik op internet vond. Omgerekend naar $/oz : 24.0! In 999 zilver ben je toch gauw €25/oz kwijt na verzendkosten...
Zeer, zeer, tevreden.
Heb niet mijn allerlaatste fiatgeld geinvesteerd, maar wel meer gekocht dan ik van plan was, doordat de prijzen zo meevielen.
Qua oud zilvergeld ben ik nu ook wel redelijk voorzien, maarja, eigenlijk is het een betere aankoop en belegging zo dan gewoon zilver... Ik hoop bij fiat-meevallers nog eens vaker bij te kunnen kopen zo.
Kocht een mix met voornamelijk zilveren guldens, rijksdaalders en 2 soorten tientjes.
Prijs, een stuk beter dan wat ik op internet vond. Omgerekend naar $/oz : 24.0! In 999 zilver ben je toch gauw €25/oz kwijt na verzendkosten...
Zeer, zeer, tevreden.
Heb niet mijn allerlaatste fiatgeld geinvesteerd, maar wel meer gekocht dan ik van plan was, doordat de prijzen zo meevielen.
Qua oud zilvergeld ben ik nu ook wel redelijk voorzien, maarja, eigenlijk is het een betere aankoop en belegging zo dan gewoon zilver... Ik hoop bij fiat-meevallers nog eens vaker bij te kunnen kopen zo.
Momenteel maakt de Silver Mountain uit Schiphol nogal wat reklame rondom de samenwerking met Amsterdam Safe.
Je kunt dus bij Amsterdam Safe een account openen, en je zilver wordt VRIJ van BTW gestockeerd in Schiphol. Verzekeringspremie is wel 1.25% op jaarbasis plus 19% BTW. Er is een terugkoopgarantie.
Heeft iemand hier ervaring mee. Zilver staat nu vrij goedkoop en is volgens mij een goeie belegging (niet zo volatiel als goud), doch de grote vraag is of er in de kluis wel degelijk je pakket zilver zit die je hebt aangekocht of een briefje..."te goed..... "
Laatste promotie is nu een staaf van 1000 troy ounce, dus een goeie 31 kg...
Je kunt dus bij Amsterdam Safe een account openen, en je zilver wordt VRIJ van BTW gestockeerd in Schiphol. Verzekeringspremie is wel 1.25% op jaarbasis plus 19% BTW. Er is een terugkoopgarantie.
Heeft iemand hier ervaring mee. Zilver staat nu vrij goedkoop en is volgens mij een goeie belegging (niet zo volatiel als goud), doch de grote vraag is of er in de kluis wel degelijk je pakket zilver zit die je hebt aangekocht of een briefje..."te goed..... "
Laatste promotie is nu een staaf van 1000 troy ounce, dus een goeie 31 kg...
Zilver wat je niet in je eigen handen hebt, glimmend en ruikend en al, is GEEN ZILVER. Het is een papiertje, of erger: html pagine, met het woord zilver erop, met een getalletje, ingeruild voor jouw digitaal/giraal/fiat geld.
Ik kocht zaterdag ECHT zilver, 10% ONDER de zilverprijs, en het is ECHT van mij. Geen bank "glitch" (google it) die daar iets tegen in te brengen heeft.
Stel je voor, dat (papier)zilver verboden wordt. Zou niets nieuws zijn. Maar jouw zilverrekening is dan weg. Als je er je inleggeld (minus jaren inflatie en prijsstijging) voor terug krijgt, heb je weinig te klagen. Onderhand, heb ik echt zilver, dat ergens ligt waar alleen ik het vinden kan, en waar ik er altijd bij kan.
Succes met het ophalen van je zilver als we in WOIII zitten, of als er bank runs zijn, etc. Dat zilver, ALS het er al echt ligt, krijg je dan nooit meer te zien. Dream on.
Er is maar 1 soort zilver, en dat is het soort dat je vast kunt houden, en NIET afhankelijk is van andersmans beloften. Bijvoorbeeld, om het heus wel terug te geven wanneer je het vriendelijk vraagt. Wat denk je dat in WOII het eerste bezoekadres van de bezetters was, nog eerder dan het stadhuis? De banken. En dat op Schiphol lijkt me ook gewoon een BANK. Een berg papieren beloefften, en mannen in pakken met elk jaar 30% meer salaris dan het jaar ervoor. Die hebben vást get beste met de arme mensen voor. Het zou de eerste bank in zijn soort zijn, en honderden ervoor bleken toch naderhand anders in elkaar te steken.
Laatst zelfs in Zwitserland, een goudbank. Client ging zijn goud ophalen, en het WAS er niet. Sorry meneer, we hebben uw goud niet.
http://kingworldnews.com/kingworldnews/ ... _Bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Echt een aanrader...
Ik kocht zaterdag ECHT zilver, 10% ONDER de zilverprijs, en het is ECHT van mij. Geen bank "glitch" (google it) die daar iets tegen in te brengen heeft.
Stel je voor, dat (papier)zilver verboden wordt. Zou niets nieuws zijn. Maar jouw zilverrekening is dan weg. Als je er je inleggeld (minus jaren inflatie en prijsstijging) voor terug krijgt, heb je weinig te klagen. Onderhand, heb ik echt zilver, dat ergens ligt waar alleen ik het vinden kan, en waar ik er altijd bij kan.
Succes met het ophalen van je zilver als we in WOIII zitten, of als er bank runs zijn, etc. Dat zilver, ALS het er al echt ligt, krijg je dan nooit meer te zien. Dream on.
Er is maar 1 soort zilver, en dat is het soort dat je vast kunt houden, en NIET afhankelijk is van andersmans beloften. Bijvoorbeeld, om het heus wel terug te geven wanneer je het vriendelijk vraagt. Wat denk je dat in WOII het eerste bezoekadres van de bezetters was, nog eerder dan het stadhuis? De banken. En dat op Schiphol lijkt me ook gewoon een BANK. Een berg papieren beloefften, en mannen in pakken met elk jaar 30% meer salaris dan het jaar ervoor. Die hebben vást get beste met de arme mensen voor. Het zou de eerste bank in zijn soort zijn, en honderden ervoor bleken toch naderhand anders in elkaar te steken.
Laatst zelfs in Zwitserland, een goudbank. Client ging zijn goud ophalen, en het WAS er niet. Sorry meneer, we hebben uw goud niet.
http://kingworldnews.com/kingworldnews/ ... _Bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Echt een aanrader...
50 Kg Goud was wel in de zwitserse bank maar probleempje aan de grens;;;
http://www.nu.nl/buitenland/2838633/ita ... -goud.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nujij.nl/algemeen/italiaan-a ... z1yiB1ZjqA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/buitenland/2838633/ita ... -goud.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nujij.nl/algemeen/italiaan-a ... z1yiB1ZjqA" onclick="window.open(this.href);return false;
mag dat dan niet?movado schreef:50 Kg Goud was wel in de zwitserse bank maar probleempje aan de grens;;;
naar wat ik begrijp kun je daar beter de TGV voor nemen, naar het schijnt controleren ze daar zelden op (zolang je er niet te exotisch uitziet)
Import de EU in, daar ziet men dan graag (om te beginnen) 6.5% invoerrechten over denk ik. Over je eigen eigendom, ja.movado schreef:50 Kg Goud was wel in de zwitserse bank maar probleempje aan de grens;;;
Hmmm, misschien zou je baren moeten laten gieten en slaan die direct verwijzen naar jouw persoon, met jouw eigen muntzegel, jouw sofi nummer, geboortedatum, etc. Dan zul je bij stelen moeten omsmelten om er iets aan te hebben...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Je mag wel het eigen goud verplaatsen van Italië naar Zwitserland maar je moet het dan wel officieel aangeven meen ik.Sanem2 schreef:mag dat dan niet?movado schreef:50 Kg Goud was wel in de zwitserse bank maar probleempje aan de grens;;;
naar wat ik begrijp kun je daar beter de TGV voor nemen, naar het schijnt controleren ze daar zelden op (zolang je er niet te exotisch uitziet)