GameStop
TIP
Re: GameStop
En van wat ik daar zoal lees zijn de meesten nog lang niet klaar om winst te pakken op GME. Gaan er zelfs nog veel markt kooporders leggen bij opening.
Wat ik nu nog heb is ook fuck you money en een beetje chaos op de markten is altijd leuk om zien.
Wat ik nu nog heb is ook fuck you money en een beetje chaos op de markten is altijd leuk om zien.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Iemand enig idee, indien men nog niet lang geleden heeft gekocht(2-3weken geleden) en verkoopt binnen 2-3 weken, met een "mooie" winst of dit dan gezien gaat worden als traden en de fod op de deur komt kloppen, vanaf wanneer kunnen ze aanklopen, als ik het geld niet van bolero afhaal maar herinvesteer in iets anders ... Wat zijn hier de mogelijke opties en exits?
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Daar kan je boeken vol over schrijven...Anamii schreef: ↑23 januari 2021, 22:18 Iemand enig idee, indien men nog niet lang geleden heeft gekocht(2-3weken geleden) en verkoopt binnen 2-3 weken, met een "mooie" winst of dit dan gezien gaat worden als traden en de fod op de deur komt kloppen, vanaf wanneer kunnen ze aanklopen, als ik het geld niet van bolero afhaal maar herinvesteer in iets anders ... Wat zijn hier de mogelijke opties en exits?
https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/ ... 001_AC.pdf
Samenvattend blijkt uit deze uiteenzetting dat de kwalificatie van inkomsten als diverse inkomsten geen evidente zaak is. Alhoewel men zou denken dat een combinatie van rechtsleer, rechtspraak en administratieve commentaar een eenzijdige visie met zich zou meebrengen, is niets minder waar. Zelfs na de invoering van deze soort inkomsten in 1962 is men vijvenvijftig jaar later nog steeds niet overtuigd van een allesomvattende lijst van criteria die onverminderd van toepassing zijn.Het blijft hoe dan ook een feitenkwestie voor de rechter. Alles hangt af van het bewijs dat geleverd wordt door de administratie.
Zolang je niet ineens 2 Taycan 4S'en voor de deur hebt staan met een werkloosheidsuitkering, zou ik mij in de praktijk niet teveel zorgen maken...
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Er zijn ondertussen $115 calls beschikbaar #yolo
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zolang je niet ineens 2 Taycan 4S'en voor de deur hebt staan met een werkloosheidsuitkering, zou ik mij in de praktijk niet teveel zorgen maken...
[/quote]
Miserie miserie, het is toch niet waar he
[/quote]
Miserie miserie, het is toch niet waar he
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 79440.html
De Tijd heeft ook iets geroken ... Zie wel nergens niks staan dat eind vorig jaar circa 140% van vrije omloop van aandelen geshort is en momenteel sinds toen het aandeel aan x2 à 3 staat ...
De Tijd heeft ook iets geroken ... Zie wel nergens niks staan dat eind vorig jaar circa 140% van vrije omloop van aandelen geshort is en momenteel sinds toen het aandeel aan x2 à 3 staat ...

Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
-
- Sr. Member
- Contacteer:
nyotaimori schreef: ↑23 januari 2021, 22:59

En zelfs dan nog, ook al sta je aan 'den dop': als de administratie een evt. meerwaarde wil belasten moet ze aantonen dat je verrichting als 'speculatie' moet worden aanzien. Jij bent al wel langer dan enkele weken aandeelhouder hé?
Uit die thesis:
Bovendien evolueerde het gedrag van de goede huisvader door de jaren heen. De goede huisvader is niet meer dezelfde goede huisvader zoals hij ontstond bij de invoering van de wet omdat de economische wereld sinds 1962 een enorme evolutie doorgemaakt heeft. Er is sprake van een toename van het aantal goede huisvaders die ervoor kiezen om hun vermogen zo winstgevend mogelijk te beleggen. Vroeger was de activiteit op de beurs niet weggelegd voor de gewone werknemer. Vandaag zijn quasi alle beleggingen (op de beurs) voor bijna iedereen beschikbaar. Een doorsnee gezin zal zich niet langer beperken tot beleggingen in obligaties, maar krijgt nu ook toegang tot opties bijvoorbeeld. Bovendien mogen deze verrichtingen niet opgevat worden als speculatie of als abnormale verrichtingen van beheer van een privévermogen.139
Los van de speculatiebelasting kan bovendien bij de beoordeling van het normaal beheer een onderscheid gemaakt worden tussen beursgenoteerde en andere aandelen. Volgens de administratie vallen de verrichtingen met betrekking tot beursgenoteerde aandelen binnen het normaal beheer, zelfs bij herhaaldelijke verrichtingen van aankoop en verkoop.221Voor alle andere verrichtingen met betrekking tot niet-beursgenoteerde aandelen treedt men veel sterker op in de rechtspraak.222
Dit is voor alle duidelijkheid geen professioneel advies: ga ten rade bij uw bank/boekhouder/fiscalist.
Een filmpje van Roaring Kitty / DeepFuckingValue van augustus 2020 (!!!), dus vóór de komst van Cohen en de renevue sharing agreement met Microsoft, dat de bullcase voor de LT uiteenzet toen de koers 4$ was: https://www.youtube.com/watch?v=JWdWCtLMoU0
Vergelijk dat met de bearcase van Citron: https://www.youtube.com/watch?v=mEi2axM4hwI
en aanschouw waar we vandaag staan... Iedereen moet de zaak voor zichzelf uitmaken, maar aan een marktkapitalisatie van 4 B$ blijf ik long. Ik denk dat de kans groter is dan 10% dat RC er over 5 of 10 jaar een bedrijf met een MC van 40 B$ van maakt. Benieuwd wat deze week zal brengen, de koers kan alle kanten uitgaan.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Cathie Wood van ARK invest over Gamestop:
GameStop shares have skyrocketed this morning as r/WallStreetBets destroyed Citron Research’s short position. Now, a tech whale is entering the trade: ARK Invest’s Cathie Wood initiated a GameStop long position with a price target of $4,000.
Early last year, Wood was ridiculed for her $4,000 Tesla price target. However, she was vindicated this year when Tesla hit that price target on a split-adjusted basis.
Will the same thing happen here with her call on GME? Clearly ARK is betting it will. According to one source, Wood had to be talked out of a $12,000 price target.
The $4,000 price target represents a 5,300% upside for GameStop from its current price of $73 (which will likely be $85 five minutes after this piece is published). If Wood’s price target hits, GameStop would be worth about $270 billion. As the most trusted source of finance news, Hard Money endorses this position.
Cathie Wood is niet de eerste de beste, 4 jaar geleden beheerde ze ongeveer 45 000 000 , nu een duizendvoud er van.
GameStop shares have skyrocketed this morning as r/WallStreetBets destroyed Citron Research’s short position. Now, a tech whale is entering the trade: ARK Invest’s Cathie Wood initiated a GameStop long position with a price target of $4,000.
Early last year, Wood was ridiculed for her $4,000 Tesla price target. However, she was vindicated this year when Tesla hit that price target on a split-adjusted basis.
Will the same thing happen here with her call on GME? Clearly ARK is betting it will. According to one source, Wood had to be talked out of a $12,000 price target.
The $4,000 price target represents a 5,300% upside for GameStop from its current price of $73 (which will likely be $85 five minutes after this piece is published). If Wood’s price target hits, GameStop would be worth about $270 billion. As the most trusted source of finance news, Hard Money endorses this position.
Cathie Wood is niet de eerste de beste, 4 jaar geleden beheerde ze ongeveer 45 000 000 , nu een duizendvoud er van.
Wil vandaag wel mijn volledige exit cashen, vraag is natuurlijk aan welke prijs?
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Een filmpje van Roaring Kitty / DeepFuckingValue van augustus 2020 (!!!), dus vóór de komst van Cohen en de renevue sharing agreement met Microsoft, dat de bullcase voor de LT uiteenzet toen de koers 4$ was: https://www.youtube.com/watch?v=JWdWCtLMoU0
Veel info over Gamestop gezocht op alle onmogelijke plekken, vorige zomer Roaring Kitty, Justin D, Uberkikz11 aka den Rod en ... leren kennen.
Roaring Kitty sprak met zijn chat, ergens tussen de 50 en de 100 kijker soms 5 tot 6 uur over Gamestop, de bedoeling was eigenlijk om meerdere value aandelen te bespreken, 3 keer per week van 01h tot 05h
Toen op WSB bekend geraakte dat hij DFV was zat hij ineens aan 2000 tot 3000 kijkers en liep de chat verloren ...
Hij zal nu aan een $ tiental miljoen zitten, ik ben blij voor hem, zo ne vriendelijke gast, en het is ne liefhebber van bieren, hij kent er toch wel een aantal Belgische...
De Justin heeft ergens in de $ 30 verkocht (sommige WSBers namen er aanstoot aan), de mogelijke verwatering stond de shortsqueeze volgens hem in de weg, maar met o.a. UNFI zit hij ook hij ook wel goed. Misschien is hij weer ergens vorige week ingestapt.. we zullen het wel horen volgende week...
Groetjes, en vergeet Cathie Wood haar $4000 koersdoel niet, ze is het gewoon om uitgelachen te worden met haar koersdoelen, maar ze zit er veelal recht op.
Veel info over Gamestop gezocht op alle onmogelijke plekken, vorige zomer Roaring Kitty, Justin D, Uberkikz11 aka den Rod en ... leren kennen.
Roaring Kitty sprak met zijn chat, ergens tussen de 50 en de 100 kijker soms 5 tot 6 uur over Gamestop, de bedoeling was eigenlijk om meerdere value aandelen te bespreken, 3 keer per week van 01h tot 05h
Toen op WSB bekend geraakte dat hij DFV was zat hij ineens aan 2000 tot 3000 kijkers en liep de chat verloren ...
Hij zal nu aan een $ tiental miljoen zitten, ik ben blij voor hem, zo ne vriendelijke gast, en het is ne liefhebber van bieren, hij kent er toch wel een aantal Belgische...
De Justin heeft ergens in de $ 30 verkocht (sommige WSBers namen er aanstoot aan), de mogelijke verwatering stond de shortsqueeze volgens hem in de weg, maar met o.a. UNFI zit hij ook hij ook wel goed. Misschien is hij weer ergens vorige week ingestapt.. we zullen het wel horen volgende week...
Groetjes, en vergeet Cathie Wood haar $4000 koersdoel niet, ze is het gewoon om uitgelachen te worden met haar koersdoelen, maar ze zit er veelal recht op.
Laatst gewijzigd door WannesDenDopper op 25 januari 2021, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
voorbeurs 107dollar and counting
zie marketwatch
shit man
zie marketwatch
shit man
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
$127 PM
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Aan de voorbeurscijfers te zien zouden die weleens vlotjes ITM kunnen komen... Een tweede 'gamma squeeze' straks?