GameStop
TIP
Re: GameStop
Kom kom, laten we onszelf niet voor de gek houden. Dit heeft niets meer met valuation te maken. We zijn er tijdelijk totaal van losgekoppeld. Dat was altijd een onderdeel van de investment case. Er is herhaaldelijk verwezen naar de Volkswagen squeeze.
De waardering wordt al lang niet meer ondersteund door kasstromen dus dan gaan we handig andere ratio's en vergelijkingspunten zoals price/sales gebruiken. Of we hebben het over de story of narrative om een stijging van 5000% vanaf de bodem goed te praten.
Dit is een special case. Sla je slag. Maar verlies je verstand niet zoals die meute aan de andere kant van de oceaan.
Until then: GME TO ALPHA TAURI

De waardering wordt al lang niet meer ondersteund door kasstromen dus dan gaan we handig andere ratio's en vergelijkingspunten zoals price/sales gebruiken. Of we hebben het over de story of narrative om een stijging van 5000% vanaf de bodem goed te praten.
Dit is een special case. Sla je slag. Maar verlies je verstand niet zoals die meute aan de andere kant van de oceaan.
Until then: GME TO ALPHA TAURI
Brutale closing price voor alle shorters (weer) $146,88
Dicht bij daily high, quasi verdubbeling tov gisteren.
Melvin gaat nog billions nodig hebben vrees ik.
Wou me er even een dag van loskoppelen en eens niet handelen, maar dat is moeilijk bij zo'n volatiliteit. En nog 2 tradingsdagen deze week.
Wou me er even een dag van loskoppelen en eens niet handelen, maar dat is moeilijk bij zo'n volatiliteit. En nog 2 tradingsdagen deze week.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Fascinerende lectuur allemaal. Zo verslavend als een goeie serie
.

Was naar Anderlecht aan het kijken maar ben terug naar de yahoo pagina van GME gegaan. Is gewoon spannender om te zien.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
@reteiP Snap ik helemaal
. En ik ben niet eens aandeelhouder
.

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat heb je dan gedaan?:)reteiP schreef: ↑26 januari 2021, 22:02 Brutale closing price voor alle shorters (weer) $146,88
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
$163 afterhours... Als we niet hadden afgebouwd had ik verdomme eender welke voetbalploeg kunnen kopen..RGiskard schreef: ↑26 januari 2021, 22:10 Elon has spoken!
https://twitter.com/elonmusk/status/135 ... 42703?s=20
Geen transacties vandaag!LaCucaracha schreef: ↑26 januari 2021, 22:12Wat heb je dan gedaan?:)reteiP schreef: ↑26 januari 2021, 22:02 Brutale closing price voor alle shorters (weer) $146,88
3? Of heb ik een meeting gemist?
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
174$ after hours and counting
wat is eigenlijk de beste site om het short sell volume te volgen?
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
$223... papa Elon zijn invloed is niet te onderschatten..