GameStop
TIP
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Re: GameStop
$250 bijna...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Da's game over voor Melvin...
nog zo geen slechte zet toch!!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
http://regsho.finra.org/regsho-Index.html
Hier kan je het dagelijks short volume bekijken, maar die cijfers zijn moeilijk te interpreteren...
Op de site van bvb de Wall Street Journal kan je het totaal aantal aandelen dat geshort is raadplegen. Cijfers worden tweemaandelijks geüpdate. Ik denk dat de volgende update (cijfers van 15 januari) voor morgen is

https://www.wsj.com/market-data/quotes/ ... panyquotes
Laatst gewijzigd door nyotaimori op 26 januari 2021, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
jij verkocht aan 150dollar ?
wordt een lastig nachtje

heel deze sage is toch echt wel een "sign of the times", we zitten bijna aan het einde van de bull market. Uit curiositeit, gegeven de toegenomen waarde... zouden ETFs nu massaal GME moeten beginnen kopen om hun allocaties correct te houden of zou daar toch iemand op de rem gaan staan.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kan Melvin eigenlijk gewoon niet "wachten" met coveren tot de madness is uitgeraasd en we terug op pakweg 50 staan ( laat ons zeggen: binnen een week of 2 max:D)?
Melvin kan dat zeker, als hij genoeg marge kan aanhouden, en de interesten kan betalen.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Waarom hoor ik hier dan constant dat ze failliet gaan gaan aan GME?
Geldt dat bij uitbreiding dan niet voor alle shorters?
Gewoon even wachten tot alles terug normaal is, zodat ze kunnen coveren aan een fractie van de huidige koers?
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik denk dat we mogen stellen dat Stockzombie de deepf**kingvalue van Spaargids is
Zonder hem en WSB had ik ze nooit zolang bijgehouden.

Zonder hem en WSB had ik ze nooit zolang bijgehouden.
nog maar één keer geboenkt of is het ondertussen aan het bloeden ?Umi schreef: ↑25 januari 2021, 16:01Uiteindelijk haalde ik zo'n 50% winst op 2jaar & is dat ook niet slecht. Dat de koers nu x5 gaat na m'n verkoop doet helemaal me niks...stockzombie schreef: ↑25 januari 2021, 15:49 Voor iedereen die hierop zit te zien zonder dat ze zijn ingestapt; ik zeg altijd: als ge maar gezond zijt!![]()
...NOTIk moet toegeven dat ik toch al minstens 1 keer met m'n kop tegen de muur heb geboenkt
![]()
Achja, tis niet de eerste zaak waar ik spijt van heb & het zal ook niet de laatste zijn. Maar ik heb geleerd dat je daar niet te lang mag bij blijven stilstaan.
& idd gezondheid blijft het belangrijkste.

De interesten die ze moeten betalen om hun shortpositie aan te houden zijn gigantisch, en stijgen als de koers stijgt. als ze die niet kunnen betalen, of geen marge genoeg kunnen voorzien, dan worden ze verplicht on te coveren.LaCucaracha schreef: ↑26 januari 2021, 23:01Waarom hoor ik hier dan constant dat ze failliet gaan gaan aan GME?
Geldt dat bij uitbreiding dan niet voor alle shorters?
Gewoon even wachten tot alles terug normaal is, zodat ze kunnen coveren aan een fractie van de huidige koers?
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Gekker moet het toch niet worden...fwybo schreef: ↑26 januari 2021, 23:11 after hours stijging dankzij Elon Musk!!
https://www.marketwatch.com/story/games ... latestnews