GameStop
TIP
Re: GameStop
Me too

Ik ben wel bang voor de gevolgen voor die rebellen. Dit gaat niet zomaar passeren.
264 dollar
tijd om te kopen

tijd om te kopen

153 USD nog.
Dat is maar +/- 1/3e meer van de koers van de top. Dit is een zware crash.
Edit: 20 seconden later maar 126 USD meer. Het sprookje is voorbij
Geen circuitbreakers?
Dat is maar +/- 1/3e meer van de koers van de top. Dit is een zware crash.
Edit: 20 seconden later maar 126 USD meer. Het sprookje is voorbij

Geen circuitbreakers?
5de keer stilgelegd
GAME OVER
(of toch niet ?)
stockzombie : what do you think ?
GAME OVER
(of toch niet ?)
stockzombie : what do you think ?
Hier de oproep om achter AG te gaan:
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets ... lv_silver/
Maar ook daar valt de raket nu stil.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik dacht morgen vrijdag met mijn 1000 stuks gewoon de verkoop van mijn leven te kunnen doen. Dan veranderen ze de regels tijdens het spel. Gelukkig heb ik gisteren een deel verkocht, ik dacht alles vrijdag te verkopen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nog maar 25M volume vandaag. Er komen nog een paar 'naschokken' volgens mijWannesDenDopper schreef: ↑28 januari 2021, 17:33 Ik dacht morgen vrijdag met mijn 1000 stuks gewoon de verkoop van mijn leven te kunnen doen. Dan veranderen ze de regels tijdens het spel. Gelukkig heb ik gisteren een deel verkocht, ik dacht alles vrijdag te verkopen.
Klopt wel wat men daar zegt. De FED en hun opkoopteam mag dat wel maar hier mag dat niet, tja, het zal nooit veranderen.
Laatste stuk buiten @ 169 USD.
Totale winst: 492 euro, op een inleg van 719 euro maandag. Oftewel 68% op 4 dagen tijd.
Ik ga er enen drinken, santé.
Totale winst: 492 euro, op een inleg van 719 euro maandag. Oftewel 68% op 4 dagen tijd.
Ik ga er enen drinken, santé.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik zal er eens over denken de volgende uren, misschien stap ik best naar onze huis jurist op de P-site Leuven.
nyotaimori schreef: ↑28 januari 2021, 15:52Retail mag niet meer kopen. Shorts kunnen nog wel coveren.MoreOrLess schreef: ↑28 januari 2021, 15:50
Er moeten toch ergens nog kopers toegelaten zijn? Als niemand meer mag kopen, dan kan er ook niemand meer verkopen.
Retail mag enkel verkopen 'om hen te beschermen'
Fucking bandieten zijn het
Kan niet zeggen dat het een verassing is. Begin dit jaar kon men ook ineens geen nieuwe shorts aangaan, enkel uw positie sluiten kon.(Robinhood.com) "In light of recent volatility, we are restricting transactions for certain securities to position closing only, including $AMC, $BB, $BBBY, $EXPR, $GME, $KOSS, $NAKD and $NOK. We also raised margin requirements for certain securities."

Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor