GameStop
TIP
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: GameStop
Melding in online banking platform bij Keytrade:
Orders on Gamestop and AMC Entertainment Holdings
The volatility in the shares and options of (amongst others) Gamestop (GME) and AMC Entertainment Holdings (AMC) was and is extremely high the past few days. Trading restrictions are being implemented by several trading houses.
We would like to call upon the common sense of our clients to be very cautious when trading these instruments. We strongly advise AGAINST the usage of market orders for these shares and the options on these shares.
Rogozinski had al voor het GameStop-incident een haat-liefdeverhouding met zijn beleggersgolem gekregen. Niet alleen omdat Wallstreetbets al langer de kritiek kreeg dat het marktmanipulatie faciliteerde. Maar vooral ook omdat het in bepaalde krochten van het forum krioelde van homofobe en racistische commentaren. Donderdag waren er op het forum nog steeds posts te vinden van iemand die zich ‘space_hitler’ noemde.
Waarom een artikel schrijven als je zo'n nutteloze, nietszeggende passages toevoegt. Bon, lachwekkend.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is een "kort" piekje ... ;-)
Ik kan het u dus niet uitleggen, tenzij:
Even geen verkoper meer onder 420 waardoor shorters die schrik krijgen toch maar kopen aan 420.
Ik kan het u dus niet uitleggen, tenzij:
Even geen verkoper meer onder 420 waardoor shorters die schrik krijgen toch maar kopen aan 420.
Waarschijnlijk 1 kleinere shorter die zijn positie gesloten heeft voor de waarschijnlijk dikke spike morgen komende ...
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
die daling van 30% valt eigenlijk goed mee
Ipv MVR hadden ze beter stockzombie eens op die stoel gezet in Terzake. Gemiste kans 

- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Nee dank u

Dit gezegd zijnde stoor ik me ook wel aan alle misinformatie en simplisme dat er in de pers verschijnt. Maar ja, een beetje deftige journalistiek kost te veel tijd waarschijnlijk..
https://nypost.com/2021/01/28/robinhood ... top-stock/?Robinhood hit with class-action lawsuit after restricting GameStop stock
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Durft er iemand een pronostiekje wagen?
Mijn kleine teen zegt dat we morgen 800$ aantikken.
Geen aankoopadvies.
Mijn kleine teen zegt dat we morgen 800$ aantikken.
Geen aankoopadvies.
ik volg liever morgen western digital, skyworks, qorvo and qualcomm
vooral na goede resultaten van apple
robuuster, niet speculatief en langetermijn
mijn gokje : gamestop : een piek om daarna hard te eindigen
have fun!
vooral na goede resultaten van apple
robuuster, niet speculatief en langetermijn
mijn gokje : gamestop : een piek om daarna hard te eindigen
have fun!

En bovendien wint de pers er niks mee om met deftige journalistiek te komen. Simplisme en sensatie lokken gewoon meer lezers. Ook daar gelden de marktprincipes.stockzombie schreef: ↑28 januari 2021, 21:53 Dit gezegd zijnde stoor ik me ook wel aan alle misinformatie en simplisme dat er in de pers verschijnt. Maar ja, een beetje deftige journalistiek kost te veel tijd waarschijnlijk..
Bovendien lopen ze meestal de feiten achterna. Niet iedereen kan zo visionair zijn als jij

- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Als ik visionair was had ik alles bijgehouden tot $482... Heb het nog eens opgezocht: laagste aankoop: $3,58, hoogste verkoop $444, maar onderweg veel laten liggen omdat ik te veel gefocust was op de echte waarde en te weinig op de mogelijke short squeeze. Maar we klagen nietmver schreef: ↑28 januari 2021, 23:26En bovendien wint de pers er niks mee om met deftige journalistiek te komen. Simplisme en sensatie lokken gewoon meer lezers. Ook daar gelden de marktprincipes.stockzombie schreef: ↑28 januari 2021, 21:53 Dit gezegd zijnde stoor ik me ook wel aan alle misinformatie en simplisme dat er in de pers verschijnt. Maar ja, een beetje deftige journalistiek kost te veel tijd waarschijnlijk..
Bovendien lopen ze meestal de feiten achterna. Niet iedereen kan zo visionair zijn als jij.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat weddenschapke van Melvin zou wel eens op een complete systeemcrisis kunnen uitdraaien...
Ze wanen zich weer 'too big too fail', weigeren hun verlies te slikken, en blijven gewoon de stakes verhogen tot de overheid ingrijpt of ze sleuren alles en iedereen met zich mee... En dat allemaal omdat een onnozel retailerke 100% shorten niet genoeg was...
Welke truuk schudden ze morgen uit hun mouw?
Als het echt tot een infinity squeeze komt, gaat het tegenpartijrisico ook belangrijk worden volgens mij. Als ik het goed begrijp garanderen de 'clearing houses' normaal gezien, dat als je een aandeel verkoopt, je je centen krijgt. Maar gaan die clearing houses dat nog kunnen garanderen als GME aan 5.000 $ noteert
Het systeem davert op zijn grondvesten...
Ze wanen zich weer 'too big too fail', weigeren hun verlies te slikken, en blijven gewoon de stakes verhogen tot de overheid ingrijpt of ze sleuren alles en iedereen met zich mee... En dat allemaal omdat een onnozel retailerke 100% shorten niet genoeg was...
Welke truuk schudden ze morgen uit hun mouw?
Als het echt tot een infinity squeeze komt, gaat het tegenpartijrisico ook belangrijk worden volgens mij. Als ik het goed begrijp garanderen de 'clearing houses' normaal gezien, dat als je een aandeel verkoopt, je je centen krijgt. Maar gaan die clearing houses dat nog kunnen garanderen als GME aan 5.000 $ noteert

Het systeem davert op zijn grondvesten...