garantie op sodastream via coolblue super OK
garantie op sodastream via coolblue super OK
Als iets goed is mag het ook gezegd worden.
Ik bracht een 6 maanden oude Sodastream spirit binnen bij Coolblue (9040 Gent) waarvan de drukknop het had begeven.
Ik kreeg onmiddellijk een volledig nieuwe mee ter vervanging (volledige verpakking).
Ligt het aan Coolblue of aan de producent , ik weet het niet, maar ik ben super tevreden.
Ik bracht een 6 maanden oude Sodastream spirit binnen bij Coolblue (9040 Gent) waarvan de drukknop het had begeven.
Ik kreeg onmiddellijk een volledig nieuwe mee ter vervanging (volledige verpakking).
Ligt het aan Coolblue of aan de producent , ik weet het niet, maar ik ben super tevreden.
Re: garantie op sodastream via coolblue super OK
De eerste 6 maanden kan er weinig discussie zijn: dan is het aan de fabrikant om te bewijzen dat het uw eigen schuld is. Nadien zijn de rollen omgekeerd.
Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met Coolblue.
Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met Coolblue.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb ook een paar zeer goede ervaringen met Coolblue wat betreft garantie beleid.
Een GSM dat een paar maand voor de 2 jaar garantie zijn microfoon kapot ging. Toestel werd zonder problemen aanvaardt en opgestuurd. Na 2 maanden bij de hersteller nog steeds geen nieuws waarbij Coolblue mij de originele waarde van het toestel aangeboden heeft. Dat ding was waarschijnlijk niet meer dan de helft echt waard.
Een ander toestel dat ik voor een vierde keer moest aanbieden voor herstellen (ja serieus, kan Coolblue natuurlijk weinig aan doen) en dan ook gewoon geld terug gekregen.
Zelfde met een headset dat plots badkamer geluid begon te geven (was al een jaar ofzo oud). Daar hebben ze gewoon meteen het geld terug gegeven want de prijs was te laag voor de moeite van herstelling.
Als ik iets koop waar herstelling belangrijk zou zijn, koop ik het liefst bij Coolblue.
Helaas wel telkens in waarde bonnen maar nooit moeilijk gedaan.
Een GSM dat een paar maand voor de 2 jaar garantie zijn microfoon kapot ging. Toestel werd zonder problemen aanvaardt en opgestuurd. Na 2 maanden bij de hersteller nog steeds geen nieuws waarbij Coolblue mij de originele waarde van het toestel aangeboden heeft. Dat ding was waarschijnlijk niet meer dan de helft echt waard.
Een ander toestel dat ik voor een vierde keer moest aanbieden voor herstellen (ja serieus, kan Coolblue natuurlijk weinig aan doen) en dan ook gewoon geld terug gekregen.
Zelfde met een headset dat plots badkamer geluid begon te geven (was al een jaar ofzo oud). Daar hebben ze gewoon meteen het geld terug gegeven want de prijs was te laag voor de moeite van herstelling.
Als ik iets koop waar herstelling belangrijk zou zijn, koop ik het liefst bij Coolblue.
Helaas wel telkens in waarde bonnen maar nooit moeilijk gedaan.
Hier ook een sodastream, gekocht in de inmiddels failliete Blokker. Werkte na bijna 2 jaar niet meer goed (de knop keerde niet helemaal terug naar de oorspronkelijke positie waardoor de gasfles continue lekt, en na enkele dagen al leeg is). Hele handel in de doos, opsturen naar sodastream (gratis), en na een week een volledig nieuw toestel + nieuwe fles + nieuwe gasfles. Die mannen weten natuurlijk ook wel dat ze hun winst maken met de verkoop van die gasflessen, en dus stellen ze alles in het werk om jou nieuwe gasflessen te laten kopen. Die toestellen hen kosten bijna niets.