Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
weer een mooi voorbeeld van de communicatie.
Als gebruiker moet je hier in het forum lezen dat er wat zal veranderen, want een simpele mail of dergelijke vanuit Dommel of Schedom heb ik hierover nog niet gezien....
Als gebruiker moet je hier in het forum lezen dat er wat zal veranderen, want een simpele mail of dergelijke vanuit Dommel of Schedom heb ik hierover nog niet gezien....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik bel zelden met mijn gsm. Sms soms omdat anderen nog op die manier communiceren. En verder gebruik ik mobiel internet via andere Sim. Dus eigenlijk enkel voor goedkope sms en soms eens een telefoontje.
Daarnaast ook goeie tarieven in USA want dan gebruikte ik Dommel mobile internet wel.
Wat nu? Base0 is duurder voor sms en bellen.
Er is nergens een bundel van minder dan 3 euro.
Een evil stapje van Dommel, maar wel slim vanuit hun kant bekeken. Kleine gebruikers gaan duurder uitkomen maar nog altijd goedkoper dan bij de concurrentie. Verdorie. Ik weet effe niet of ik wil blijven.
Daarnaast ook goeie tarieven in USA want dan gebruikte ik Dommel mobile internet wel.
Een evil stapje van Dommel, maar wel slim vanuit hun kant bekeken. Kleine gebruikers gaan duurder uitkomen maar nog altijd goedkoper dan bij de concurrentie. Verdorie. Ik weet effe niet of ik wil blijven.
-
- Newbie
ik heb gisteren hen daarover bevraagd, via hun support-tool. Heb als antwoord gekregen dat dat enkel voor nieuwe klanten geldt. huidige klanten blijven steeds aan het huidige systeem. ik denk dat ze stilaan beseffen dat ze te goedkoop zijn.
ondertussen heb ik van hen al de vijfde gratis simkaart gekregen voor familie, maar nog steeds aan de oude condities.
ondertussen heb ik van hen al de vijfde gratis simkaart gekregen voor familie, maar nog steeds aan de oude condities.
Bij Jim Mobile 1ct/SMSwoodpeckerbird schreef: ↑30 september 2018, 09:31 Ik bel zelden met mijn gsm. Sms soms omdat anderen nog op die manier communiceren. En verder gebruik ik mobiel internet via andere Sim. Dus eigenlijk enkel voor goedkope sms en soms eens een telefoontje.
Prepaid 5€ 1 jaar geldig
Heb ook zo'n mail ontvangen van een minimum bedrag van 3 euro, vind het ook ergens niet zo vreemd. Ben nu 15 maanden bij Dommel (ex Aldi) en heb een gemiddeld verbruik van 3.07 euro en in het totaal zou het mij 11 euro meer gekost hebben op die 15 maanden moest ik elke maand minstens 3 euro betaald hebben. Blijft voor mij nog altijd de voordeligste met een prima netwerk. Heb ook nog Jim Mobile dat ik enkel gebruik als iks wat meer data nodig heb (op reis bvb) maar heb ondervonden dat het netwerk van Dommel veel performanter is. Blijf dus voor mijn regulier gebruik bij Dommel.
het gras is altijd groener aan de overkant
Heb zonet een mail ontvangen en de aanpassing gaat pas in vanaf volgende maand maarja ....
het gras is altijd groener aan de overkant
Hoe best opzeggen?
Reageert die service desk op mails of telefonisch?
Wordt hier al 2 jaar niet meer gebruikt.
Reageert die service desk op mails of telefonisch?
Wordt hier al 2 jaar niet meer gebruikt.
U betaalt geen abonnementskosten.
Maar wel sowieso een minimale verbruikskost van 3 EUR per maand.
Seriously?
Maar wel sowieso een minimale verbruikskost van 3 EUR per maand.
Seriously?
Bij telenet heb je het abonnement "betaal enkel wat je verbruikt". Vergelijkbaar met Dommel, maar wel een activeringskost van 5 euro.woodpeckerbird schreef: ↑30 september 2018, 09:31 Ik bel zelden met mijn gsm. Sms soms omdat anderen nog op die manier communiceren. En verder gebruik ik mobiel internet via andere Sim. Dus eigenlijk enkel voor goedkope sms en soms eens een telefoontje.
Nummer overdragen naar prepaid bij een andere operator en je bent er vanaf.. dat kost wel nog een keer de startkost en is ok als je het nummer wil behouden.
Indien dat niet het geval is : aangetekend opzeggen, veronderstel ik. De helpdesk schijnt anders traag, dat zal nu alleen maar erger worden omdat zij een heel drukke periode te verwachten staan. Dommel is een 0 service operator, heb ik de indruk.
Ik hoor hier stemmen die ik bij Base ook nog hoorde vroeger : als dit of dat niet meer gratis is, ben ik weg. Promoties die ten einde waren.
Tja... als de slager zijn vlees gratis geeft is hij volgende week failliet hé.
Begrijp wel goed het nieuwe systeem. Als je voor 2,8 euro belt betaal je 3 euro in totaal op je faktuur. Als je voor 3,2 euro belt betaal je 3,2 euro in totaal.
Netwerk : jim is nu nog base netwerk maar dat verandert naar Orange / mobistar.
Dommel gebruikt proximus netwerk.
Er kan verschil zijn....
Ik begrijp de beslissing volkomen, uit economisch standpunt, maar is de misleiding nu niet te erg?
Dommel kan dit volgens mij niet verkopen als abonnement zónder abonnementskost → Dommel levert de dienst immers énkel mits maandelijkse betaling van €3, de abonnementskost, weliswaar mét inbegrepen verbruiktegoed van €3?
Mijn overstap naar Base0 is al in gang gezet voor het nummer dat geen €3 verbruikskost kent, voor de rest blijf ik wel bij Dommel.
Overigens vind ik 1 maand op voorhand wel weinig tijd, maar het staat zo in de voorwaarden…
Dommel kan dit volgens mij niet verkopen als abonnement zónder abonnementskost → Dommel levert de dienst immers énkel mits maandelijkse betaling van €3, de abonnementskost, weliswaar mét inbegrepen verbruiktegoed van €3?
Mijn overstap naar Base0 is al in gang gezet voor het nummer dat geen €3 verbruikskost kent, voor de rest blijf ik wel bij Dommel.
Overigens vind ik 1 maand op voorhand wel weinig tijd, maar het staat zo in de voorwaarden…
https://www2.telenet.be/nl/mobiel/abonnementen/pvv/
https://jimmobile.be/nl/herlaadkaart/
TN/Jim Mobile:
Bellen: € 0,20/min (JM: 0,08) X 2,5 TN!!
Sms sturen: € 0,07 (JM: 0,01) X7 TN!!
Surfen: € 0,10/MB (JM: 0,01) X10 TN!!
Eenmalige activatie: € 5 (JM: 0)
Jim: 1X/12 maanden 5 € herladen.
Ik zou het weten als ik geen data nodig heb.
Vandaag de mail ontvangen dat de min kost nu 3 euro is.
Gaat in vanaf volgende maand.
Volgende maand is morgen hé
Is volgens mij niet wettelijk, 1 dag op voorrand verwittigen.
Werk aan de winkel voor de ombudsman telecommunicatie.
Gaat in vanaf volgende maand.
Volgende maand is morgen hé
Is volgens mij niet wettelijk, 1 dag op voorrand verwittigen.
Werk aan de winkel voor de ombudsman telecommunicatie.
Van welk netwerk maakt JimMobile gebruik ?
Begrijp wel goed het nieuwe systeem. Als je voor 2,8 euro belt betaal je 3 euro in totaal op je faktuur. Als je voor 3,2 euro belt betaal je 3,2 euro in totaal. Waar staat dat in die mail ?
en waar staat dat, deze "aanpassing" in voege treed ?
en waar staat dat, deze "aanpassing" in voege treed ?