Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Ik had al medelijden. Gaan fietsen met een dame is niet echt iets aanlokkelijks. En dan nog 2 uren lang...
Ik zou nog liever opgesloten zitten met een meisje van lichte zeden van een jaar of 22, in een lift voor 2 uren. Dan alleen nog hopen dat ik geld bij me heb.
Ik zou nog liever opgesloten zitten met een meisje van lichte zeden van een jaar of 22, in een lift voor 2 uren. Dan alleen nog hopen dat ik geld bij me heb.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 7 oktober 2018, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijkbaar ook aan de porto gehangen zo vroeg op de morgen.......
Gisteren een gesprek gehad met de advocaat ... maar het was maar een 'proevertje'.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Net wel omdat je belwaarde eeuwig geldig blijft tot zo lang je maar een betaalde oproep of sms hebt elke 6 maanden. Of m.a.w. voor 1 cent per maand kan je een nr hebben. Lijkt me ideale provider voor mensen die een extreem laag gebruik hebben. Die kunnen met een herlading jaren verder.haelewyn schreef: ↑6 oktober 2018, 13:10 http://mobile.carrefour.eu/home.cfm?lang=nl
Carrefour Mobile bestaat nog altijd. Maar ze zijn al lang niet meer concurrentieel als prijsbreker.
Het is naar mijn gevoel niet te overwegen als vervanging van Dommel Mobile.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Nadelen :
Als je een beter geheugen hebt dan ikzelf of gelooft in de theorie contra de praktijk... Prima.
Ik ben er al 2 x mijn nummer kwijt geraakt (ooit) omdat ik vergeten was de kaart te gebruiken binnen de zes maanden.
Als je zes maanden vergeet iets te doen met de kaart ben je ineens ook je belwaarde kwijt die er nog op staat.
JIM is goedkoper en kan je een jaar geldig houden, maar dan moet je wel herladen. De vijf euro die je daarvoor gebruikt kan je altijd wel ergens voor gebruiken, al was het voor het betalen van een ticket van De Lijn of voor SMS-parkeren.
Ze hebben bundels voor veelgebruikers maar meestal zijn die (veel) te duur.
Carrefour is een heel log en extreem weinig onderhouden MVNO. Toen roaming gratis werd in Europa, verplicht, duurde het enkele maanden voor ze het aangepast hadden. Voor mijn part : onvergeeflijk.
Klantendienst : enkel een overwegend Franstalige klantendienst met weinig of geen operatoren die de klepel van de klok weten hangen.
Niet echt voordelig voor data. De prijs per MB voor gewoon gebruik heb ik niet teruggevonden. Mogelijk moet je een bundel nemen als je data wil gebruiken.
Ze zitten op Base netwerk..
Voordelen :
Je kan vanaf 4 euro herladen met een herlaadticket uit de Carrefour.
Er is geen startkost. Je krijgt gratis een simkaart.
Je moet minstens één handeling doen met de gsm elke zes maanden en dan blijft de sim geldig. Eén sms bv, dat kost 6 cent.
Als dat je ding is : je krijgt bonuspunten bij Carrefour als je hun mobile aanschaft (zie website) en af en toe nog promoties gelinkt aan de bonuskaart van Carrefour.
Voor ieder systeem of tarief zijn wel gebruikers te vinden die dat het beste vinden.
Mijn 'meug' is het niet meer.
Als je een beter geheugen hebt dan ikzelf of gelooft in de theorie contra de praktijk... Prima.
Ik ben er al 2 x mijn nummer kwijt geraakt (ooit) omdat ik vergeten was de kaart te gebruiken binnen de zes maanden.
Als je zes maanden vergeet iets te doen met de kaart ben je ineens ook je belwaarde kwijt die er nog op staat.
JIM is goedkoper en kan je een jaar geldig houden, maar dan moet je wel herladen. De vijf euro die je daarvoor gebruikt kan je altijd wel ergens voor gebruiken, al was het voor het betalen van een ticket van De Lijn of voor SMS-parkeren.
Ze hebben bundels voor veelgebruikers maar meestal zijn die (veel) te duur.
Carrefour is een heel log en extreem weinig onderhouden MVNO. Toen roaming gratis werd in Europa, verplicht, duurde het enkele maanden voor ze het aangepast hadden. Voor mijn part : onvergeeflijk.
Klantendienst : enkel een overwegend Franstalige klantendienst met weinig of geen operatoren die de klepel van de klok weten hangen.
Niet echt voordelig voor data. De prijs per MB voor gewoon gebruik heb ik niet teruggevonden. Mogelijk moet je een bundel nemen als je data wil gebruiken.
Ze zitten op Base netwerk..
Voordelen :
Je kan vanaf 4 euro herladen met een herlaadticket uit de Carrefour.
Er is geen startkost. Je krijgt gratis een simkaart.
Je moet minstens één handeling doen met de gsm elke zes maanden en dan blijft de sim geldig. Eén sms bv, dat kost 6 cent.
Als dat je ding is : je krijgt bonuspunten bij Carrefour als je hun mobile aanschaft (zie website) en af en toe nog promoties gelinkt aan de bonuskaart van Carrefour.
Voor ieder systeem of tarief zijn wel gebruikers te vinden die dat het beste vinden.
Mijn 'meug' is het niet meer.
Schedom NV / dommel.com
freedom
Postpaid
Gemiddelde maandelijkse kosten
€ 3.22
Dommel staat al met de nieuwe tarieven op de BIPT webside.
freedom
Postpaid
Gemiddelde maandelijkse kosten
€ 3.22
Dommel staat al met de nieuwe tarieven op de BIPT webside.
Reactie van het BIPT: "Het BIPT is op de hoogte van de prijsverhoging die Dommel heeft doorgevoerd waarbij het er alle schijn van heeft dat de klanten niet naar behoren werden verwittigd. Het BIPT voert momenteel een juridisch onderzoek, hetgeen kan leiden tot een officiële procedure en het opleggen van een administratieve boete aan Dommel."
Dat is toch gemakkelijk opgelost met een elektronische agenda waar je elke 6 maanden een agendapunt met melding laat herhalen... Ik ga het alvast zo doen met dat ene nummer... Enige echt valabele alternatief is JIM, maar daar zit je met een kost van 5€ per jaar.
Telenet heeft toch ook een "abo" waarbij je enkel betaalt, als je beklt/smst?
https://www2.telenet.be/nl/mobiel/abonnementen/pvv/
Als je enkel gebeld wordt of sms'en ontvangt en nooit zelf belt, betaal je niets.
Of vergis ik me?
https://www2.telenet.be/nl/mobiel/abonnementen/pvv/
Als je enkel gebeld wordt of sms'en ontvangt en nooit zelf belt, betaal je niets.
Of vergis ik me?
de tarieven al gezien? [emoji31]
en 5 eur startkost.
Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
en 5 eur startkost.
Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als je gewoon een nummer wil stockeren kun je dat volgens mij het beste bij base0 abo. Er zijn geen kosten om het aan te vragen.
Zowel bij Base als bij Telenet moet je om de 3 maanden min. 1 betaalde oproep/sms doen om de nummer actief te houden.
Ik heb 2 "bereikbare" nummers bij telenet waar nooit mee gebeld wordt, maar bel om de 2 maanden gratis naar de voicemail, zo blijven de nummers behouden.
Bij Base0 volstaat eens per 12 maand – bv. eens voicemail bellen op 1933.
Zie https://base.be/nl/veelgestelde-vragen/ ... ement.html:
Als alternatief bieden ze ook de mogelijkheid aan om via een formulier te laten weten dat deactivatie niet mag. Nu weet ik niet of dat formulier dan ook elke 12 maanden moet…We willen voorkomen dat er te veel ongebruikte simkaarten in omloop zijn. Daarom deactiveren we simkaarten die langer dan 12 maanden ongebruikt zijn. Zodra we zo'n simkaart deactiveren, is ze niet meer bruikbaar.